پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کارگر کارخانه کنتور سازی گفت :با مراجعه به اداره کار و صحبتی که با رئیس اداره کار داشتیم گفت می‌توانید به خاطر این موضوع از مدیرعامل کارخانه شکایت کنید و قانونا تا پایان فروردین باید در شرکت مشغول به کار باشید.

شعار سال:یکی از کارگران کارخانه کنتورسازی ایران گفت: در اولین روز کاری سال کارگران شرکت کنتور سازی با در‌های بسته شرکت مواجه شدند و در این راستا، مقابل اداره کار الوند تجمع کردند.


کارگر کارخانه کنتور سازی تصریح کرد: طبق قراردادی که کارگران با شرکت دارند تا آخر فروردین ماه می‌توانند در شرکت مشغول به کار باشند، اما متاسفانه مدیرعامل شرکت این شرکت را تعطیل کرده است.


وی گفت: با مراجعه به اداره کار و صحبتی که با رئیس اداره کار داشتیم گفت می‌توانید به خاطر این موضوع از مدیرعامل کارخانه شکایت کنید و قانونا تا پایان فروردین باید در شرکت مشغول به کار باشید.


این کارگر کنتورسازی در ادامه بیان کرد: برای پیگیری بیشتر به فرمانداری مراجعه کردیم که گفتند شرکت شخصی است و باید خودتان مشکل را حل کنید و همچنین در شورای تامین استان هم در درخواستی برای بسته شدن کارخانه مطرح نشده است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ 16 فروردین 1399، کد خبر:838018 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین