پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه دار استان قزوین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریادهای رسای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نابودی جنایتکاران را خواستار شدند.

شعار سال: مردم استان قزوین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با عزمی راسخ با حضور در خیابانهای شهرها و روستاهای استان قزوین بالبیک به ندای امام راحل ومقام معظم رهبری با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،مرگ براستکبار وظالمان نشان دادندباردیگر موضوع فلسطین مسئله اول مسلمین جهان است و تنها راه حل فلسطین همچنان مقاومت و مبارزه است.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال کوبنده تر و با صلابت تر از گذشته برگزار شد تا مردم آگاه کشور ثابت کنند اگر استکبار می خواهد کاری کند که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود مردم آگاه جهان با شعارهای بیدارگونه خود در روز قدس کاری خواهند کردتا این آرزو را به گور ببرند و به لطف الهی و فریاد ملتها، فلسطین بار دیگر به آغوش مردم این کشورباز می گردد.

قدس یک روز جهانی و روز مقابله با مستضعفین و مستکبران، روز نماد آگاهی و بیداری ملل آزاده جهان است و امروز روز قدس با دل های همه ملتها گره خورده و با فریادهای مرگ بر اسرائیل طنین بیداری بار دیگر در جهان خواهد پیچید.

روز قدس را امام راحل بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت وامروز ملت ایران و ملل ازاده اقصی نقاط جهان با لبیک به ندای امام و رهبری فریادآزادی قدس راسر دادندتاباصلابت بگویندنفرت ازصیهیونیسم هیچگاه از اذهان ملل مسلمان و آزاده جهان پاک نخواهد شد.

روز قدس رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان و روز نمایش وحدت، قدرت، عزت وعظمت ملل مسلمان جهان و نماد وحدت و همبستگی ملتهاست.

در این مراسم باشکوه آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، فریدون همتی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مسئولان و گروههای مختلف مردم آمدند و فریاد آزادی قدس شریف را سردادند.

مراسم راهپیمایی در شهر قزوین از سه مسیر آغاز شد و مردم بصیر و انقلابی و روزه دار پس از طی مسیرهای راهپیمایی با تجمع در میدان آزادی به سمت مسجدالنبی میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند تا با اقامه نماز جمعه صلابت حضور خود را با راز و نیاز به درگاهی الهی برای استجابت دعاهای خود به پایان برسانند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 02 تیر 1396، کد مطلب: 4012444: mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین