پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
راهپیمایی روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از دقایقی پیش در سراسر کشور با حضور ملت انقلابی ایران آغاز شد.

شعارسال: امروز همه آزادگان و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت‌شان از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» را سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان می‌رسانند.

امروز خیابان‌های سراسر کشور از آغازین دقایق صبح و پیش از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس،‌ شاهد حضور ملت انقلابی همیشه در صحنه برای اعلام خشم و نفرت علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود.

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا با شعارهای "وصیت تمامی شهیدان‌، پیروی از رهبری است و قرآن"، "ولایت‌فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است"، ضمن بیعت مجدد با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بر عدم فراموشی موضوع آزادی قدس شریف و فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کنند.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز هم‌صدا با جهان اسلام فریاد "جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، "رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" را سر دادند.

راهپیمایی روز قدس در پایتخت معنوی ایران اسلامی آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شده و پس از آن نماز مقدس جمعه در این حرم مطهر برپا می‌شود.

گزارشات میدانی حاکی از این است که تمام مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی مالامال از جمعیت بوده و ولایتمداران دیار امام مهربانی‌ها همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم مشهد بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آنها دیده می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گلستان آغاز شد

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در بیش از 40 نقطه در همه شهرهای استان گلستان از دقایقی پیش آغاز شد و مردم روزه‌دار این شهرها با حضور در مسیرهای تعیین شده، در حال راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند.

مردم همیشه در صحنه مناطق مختلف استان گلستان امروز یکپارچه فریاد رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست جنایتکار را فریاد زده و خواهان پایان یافتن جنایات این رژیم غاصب در فلسطین و غزه هستند.

مردم روزه‌دار استان گلستان با زبان روزه با شور و نشاط خاصی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و همپیمانان‌شان، با این ملت بی‌دفاع و مقاوم ابراز همدردی و هم‌نوایی کنند.

این مراسم باشکوه در شهر گرگان، مرکز استان گلستان از میدان شهرداری به سمت چهارراه میدان و سپس مصلی نمازجمعه آغاز شده است.

همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم الله قدس در استان گلستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم آغاز شد

 راهپیمایی روز قدس در این شهر مقدس آغازشده است.

در راهپیمایی امروز قم، مراجع عظام تقلید و علما، طلبه‌های حوزه‌های علمیه، مسئولان، قشرهای مختلف مردم و طلبه‌های خارجی با شوری خاص و وصف‌ناپذیر حضور دارند.

راهپیمایان پس از تجمع در میدان آستانه از مسیرهای میدان آستانه، پل معصومیه، خیابان امیرکبیر (اراک)، پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان صفاییه (شهدا) میدان جانبازان به سمت مصلای قدس در حال حرکت هستند.

در پایان پس از قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایان روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

گزارش‌ها میدانی حاکی از این است که تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مالامال از جمعیت بوده و مردم شهر مقدس قم همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم شهر مقدس قم بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آن‌ها دیده می‌شود.

اصفهانی‌ها ندای رهایی قدس شریف را سر دادند

 سی و هشتمین تولد همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از حق ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار اصفهان همگام با دیگر هموطنان ایران اسلامی و همپای ملت‌های آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمده و با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار اصفهان با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی فقیه خود با زبان روزه حماسه همبستگی جهانی امت اسلامی را رقم زدند.

مسیرهای 5 گانه راهپیمایی روز قدس در اصفهان از ساعتی پیش از شروع رسمی مراسم میزبان گام‌های مردان و زنانی بود که با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تنفر از صهیونیست را جهانی کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در اصفهان امسال برای نخستین‌بار در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود و مسیرهای 5 گانه راهپیمایی از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد حضور جمعیت پرشور راهپیمایانی است که با شکوه‌تر از هر سال به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت هستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در پایتخت شور و شعور حسینی آغاز شد

 مردم پایتخت شور و شعور حسینی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از قدس شریف به خیابان‌ها آمدند.

گرمای هوا تب حضور مردم برای حمایت از مظلومان عالم و اعلام انزجار از خون‌خواران جهان را افزایش داده و مردم از لحظات و حتی ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی در مسیرها حاضر شدند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که سیل حرکت روزه‌داران برای حضور در مسیرهای راهپیمایی همچنان ادامه دارد.

مردم در شهرستان‌های استان زنجان مسیرهای راهپیمایی را مملو از جمعیت کرده‌اند تا به دنیا بگویند فلسطین تنها نیست و جبهه مقاومت با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در 50 نقطه استان آغاز شده و مردم بصیر آمده‌اند تا انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان از میدان آزادی به سمت مصلی قدس در حال برگزاری است و پس از آن نماز مقدس جمعه در این مصلی برپا می‌شود.

گزارشات میدانی حاکی از این است که حضور مردم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان امسال پررنگ‌تر از همیشه است و مردم شیعه و سنی سرزمین "نخل و کویر" آمده‌اند تا با حضور پررنگ خود فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر دهند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان است که شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" در آنها دیده می‌شود.

حضور گسترده جوانان به ویژه اقشار دانش آموز، دانشجو و ورزشکار در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشته است.

همچنین حضور مردم شیعه و سنی تابلویی بی‌نظیر از وحدت را به نمایش گذاشته تا همگان از وحدت و اتحاد مردم این دیار متحیر بمانند و دشمنان بدانند هیچ یک از اقدامات گسترده آنها در راستای بر‌هم زدن وحدت مردم این خطه از کشور تاکنون کوچکترین تاثیری نداشته است.

آغاز راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی روز قدس در استان چهارمحال و بختیاری با فریاد مرگ بر اسرائیل آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد از میدان 12 محرم به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شده و پس از آن نماز جمعه در مصلا برپا می‌شود.

امروز مردم ولایتمدار استان در جای جای سرزمین آب و آیینه و آفتاب همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

مردم استان با در دست داشتن پلاکاردهای مختلفی با شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از آرمان قدس دفاع و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می‌زنند.

آغاز راهپیمایی روز قدس در شیراز

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در شیراز از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد.

مسیر امسال راهپیمایی مردم شیراز از میدان امام حسین(ع) شروع شده، پس از آن میدان شهدا، چهار راه پیروزی، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب(ره) و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و در نهایت به اقامه نماز جمعه ختم می‌شود.

مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار شیرازی با پلاکاردهای مختلف شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

راهپیمایی روز قدس در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد

 راهپیمایی روز قدس در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مردم روزه‌دار، مومن، انقلابی و شهیدپرور کرج نیز مسیر راهپیمایی خود را با حضور پرشور و چشم‌نواز از میدان شهدا به سمت مصلی کرج آغاز کرده‌اند. همگام با حضور چشمگیر مردم، مسئولان استانی در این راهپیمایی حضور دارند.

مردم مومن استان البرز با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و " مرگ بر آل‌سعود" حمایت خود از فلسطین و مظلومان جهان و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

سخنران روز قدس در مصلی نماز جمعه کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد است.

همزمان با آغاز راهپیمایی در شهر کرج در 5 نقطه دیگر استان هم این راهپیمایی با حضور پرشور مردم آغاز شده است.

راهپیمایی روز قدس در استان همدان آغاز شد‌

 مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی همدان همگام با سایر مردم ایران اسلامی در اعلام حمایت‌ از آزادی قدس شریف، با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان سر دادند.

راهپیمایی مردم همدان که با اجتماع آنان در میدان امام خمینی(ره) همدان آغاز شد شاهد حضور اقشار مختلف مردم از جمله؛ روحانیون، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و جوانان مؤمن و انقلابی است.

راهپیمایان همدانی پس از طی مسیر خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران در حسینیه امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز عبادی- سیاسی جمعه اجتماع و مستمع سخنرانی مراسم روز قدس خواهند بود.

سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) سخنران این مراسم است و نماز جمعه روز جهانی قدس نیز به امامت آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اقامه می‌شود.

مراسم روز جهانی قدس همزمان در 55 نقطه از استان شهیدپرور همدان درحال برگزاری است.

آغاز راهپیمایی مردم علوی تبار مازندران

 راهپیمایی ضد استکباری روز قدس از دقایقی پیش در جای جای مازندران علوی تبار آغاز شد.

مردم مازندران این بار پرشورتر از سالهای قبل آمدند تا بگویند این حضور حماسی آن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ددمنشان خواهد بود.

مردم شهرهای مختلف مازندران با حضور در خیابان‌های مرکزی شهر ساری از مرد و جوان، کودک و خردسال و میانسال و کهنسال با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فریاد هر بسیجی مرگ بر صهیونیسم بین اللملل خشم و انزجار خود را نشان دادند.

در ساری مرکز مازندران نیز که از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا آغاز شد حضور مردمی در جای جای شهر طنین انداز بوده و آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع راهپیماییان حضور دارند.

در راهپیمایی روز قدس شهرهای مازندران ضمن تقدیر از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار نیروهای مسلح ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

قرار است حسن قشقاوی معاون وزیر خارجه به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در میدان شهدای ساری ایراد سخنرانی کند.

فریاد انزجار از استکبار در دیار سترگ سبلان طنین‌انداز شد

 همزمان با سراسر کشور دقایقی پیش راهپیمایی پرشور و گسترده مردم اردبیل همسو با مردم سراسر ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شد و طنین مرگ بر استکبار در دیار سترگ سبلان به صدا در آمد.

امروز روز آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام و برای تمامی آزادیخواهان بوده که مردم استان اردبیل نیز همسو با تمام ملت‌های آزادیخواه جهان همانند سال‌های گذشته حضور یافته و بار دیگر حمایت خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند تا دشمنان و رژیم اشغالگر قدس شریف بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه پشتیبانی و حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین قطع نخواهند کرد.

مسیرهای راهپیمایی برادران در اردبیل که از ایستگاه سرعین و خواهران از میدان شریعتی تا میدان مصلی اردبیل تعیین شده بود ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی مملو از جمعیت بود و مردم غیور و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل برای اعلام حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین لحظه‌ شماری کرده و از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در محل‌های اعلام‌شده حضور یافتند.

مردم روزه‌دار شهر اردبیل با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر داعشی»، «مرگ بر منافقین و کفار»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «وای اگرخامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد» و شعارهایی در محکومیت رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی راهپیمایی خود را از این مسیرها آغاز کرده و در حال حرکت به سمت مصلی امام خمینی(ره) اردبیل هستند.

در این بین حضور کودکان که همراه خانواده‌های خود آمده بودند تا مشق دفاع از ملت مظلوم و رنج‌کشیده دنیا به ویژه فلسطین و انزجار از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی و همدستان آنها را بیاموزند و نیز حضور سالخوردگانی که به زحمت خود را به جمع راهپیمایان رسانده بودند بسیار تماشایی و بی‌نظیر بود.

امروز مرد و زن، کودک و بزرگ، پیر و جوان از هر قشری، گروهی و مذهبی مردم اردبیل در صحنه حاضر شده و با اتحاد و انسجامی مثال‌زدنی و ایجاد صفوف به هم پیوسته یکصدا فریاد انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی سر داده و سنگر دفاع از مظلوم را خالی نگذاشتند.

مردان و زنان غیرتمند دیار دارالارشاد امروز در حالی که تمثال‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم پرافتخار و سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران و نیز تصاویری از جنایات و وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین در دست دارند با مردم مظلوم دنیا و به ویژه فلسطین اعلام همدردی می‌کنند و حرکت‌های وحشیانه و ظالمانه رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده با شعارهایی مبنی بر اینکه به کدامین گناه این کودکان کشته می‌شوند، به جهانیان اعلام می‌کنند که نظاره‌گر این ظلم و کفر نبوده و شعارهای توخالی حقوق بشر سر ندهند.

سیل خروشان مردمی علیه رژیم منحوس صهیونیستی که از ساعت 11 امروز آغاز شده تا مصلی اردبیل ادامه داشته و در پایان بیانیه قرائت شده با برنامه سخنرانی خاتمه می‌یابد تا مردم روزه‌دار اردبیل با اتمام راهپیمایی در مصلی اردبیل حاضر شده و نماز جمعه را با امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه کنند.

علاوه بر مرکز استان اردبیل در 9 شهرستان و تمامی شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرهای مرزی و سنی‌نشین راهپیمایی روز قدس با شور و شکوه مثال‌زدنی برگزار شد و راهپیمایی‌کنندگان یکصدا اعلام کردند که سنگر دفاع از مظلوم و خشم و نفرت از ظالم را خالی نخواهند گذاشت که حاضران پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی در هر شهر به قرائت بیانیه پرداخته و اقامه نماز جمعه می‌کنند.

راهپیمایی روز جهانی"قدس" در استان لرستان آغاز شد

 مردم روزه‌دار لرستان امروز در جای‌جای این استان به میدان آمدند تا با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

امروز مردم غیور لرستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با موج خروشان امت اسلامی برای راهپیمایی باعزت و عظمت روز قدس حضور یافتند تا ضمن گرامی داشت این روز بار دیگر خشم و نفرت خود را از ظلم و استکبار به جهانیان اعلام کنند.

آری امروز روز قدس است، روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمان با ملت‌های مظلوم و ستم دیده جهان، روزی که مشت همه مسلمانان به حمایت از مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین گره می‌شود و یک‌صدا فریاد الله‌اکبر سر داده می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی و مصلی الغدیر آغاز شد و راهپیمایان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

امروز مردم روزه‌دار دیگر شهرستان‌های استان لرستان نیز در روز قدس، روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا همپای ملت‌های مسلمان به حمایت مردم مظلوم، خشم و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل، استکبار و پشتیبانان همیشگی صهیونیست‌ها اعلام کنند.

خروش مردم بیدار و ولایتمدار سرزمین آفتاب در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرزمین آفتاب و بهشت مفاخر ایران اسلامی از زادگاه امام خمینی(ره)"خمین" گرفته تا قطب گل و گیاه "محلات، از سرزمین یاقوتهای سرخ "ساوه" تا دیار کشاورزی و صنعت "زرندیه"، سرزمین مفاخر "تفرش" تا دیار نامداران "فراهان"، از سرزمین کهن "آشتیان" تا خطه سرسبز و تاریخی "کمیجان"، از سرزمین چشمه‌های خروشان "شازند" و "خنداب" تا قطب صنعت اراک"از دقایقی پیش بار دیگر حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

از برنامه‌های اجرایی این روز می‌توان به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و در همین راستا راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و نقاشی در روز جهانی قدس و در مسیر حرکت راهپیمایی اشاره کرد.

بااین حرکت و برنامه های فرهنگی در حوزه های مختلف، کودک و نوجوان، جوانان، خانواده و نیز عمومی بستری فراهم می‌شود تا ضمن آشنایی مردم با روز قدس درجهت فرهنگسازی برای ایام الله و روزهای انقلابی گامهای موثری برداشته شود.

در این راهپیمایی حضور پررنگ و چشمگیر جوانان و نوجوانان و طلاب حوزه های علمیه مشهود است و این نشان از بیداری و هوشیاری جوانان این خطه است و براساس برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

در این مسیرهای راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با شعارهای "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود" و شعارهایی در بیعت دوباره با ولایت و امام امت عشق و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

در شهرها و روستاهای استان نیز این راهپیمایی همراه با نهیب فریاد حق علیه باطل در مسیرهای منتهی به مساجد و مکان‌های برگزاری نمازهای عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود و مردم سراسر استان مرکزی نیز همانند سایر استان‌های کشور با حضور با شکوه خود ضربه محکمی به پایه‌های پوشالی رژیم غاصب صهونیسم وارد می‌کند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم الله قدس در استان مرکزی پس از طی مسیرهای مشخص شده با سخنرانی سخنرانان و با قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

این راهپیمایی با حضور پرشور روحانیت معظم و علما، مسئولان استانی، مردم و جامعه دانشگاهی در اراک مرکز استان، همزمان باسراسر استان از میدان شهدای اراک آغاز و مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس طی می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سرزمین باران آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور ایران اسلامی در سرزمین باران آغاز شد.

اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان بار دیگر با مشت‌های گره کرده و بغض نهفته در گلوی خود از جور استکبار، در حمایت از مستضعفان جهان به میدان آمدند تا به همه مستکبران بگویند که هرگز از آرمان‌های امام راحل و انقلاب دست برنداشته و از هر مستضعفی در هر جای عالم که باشد حمایت می‌کنند.

روز جهانی قدس امسال معنایی دیگر هم دارد حمایت همه جانبه مردم همیشه در صحنه از آرمان‌های امام راحل و رهبری انقلاب اسلامی و پشتیبانی از اقدامات فرزندان خود در سپاه در به لرزه انداختن کاخ جور و ستم مستکبران در جای جای عالم.

مردم سرزمین دلاور پرور استان گیلان امروز در زیر باران الهی فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر منافق و فتنه‌گر" خود را چنان فریاد کردند تا گوش دشمنان خارجی و داخلی نظام حامی مستضعفان و پابرهنگان بلرزد تا به حساب کار خویش برسند قبل از اینکه موشک‌های خشم و بغض مردم ایران بر سر آنان فرود آید.

آنان همچنین با شعارهای خود به فتنه‌گران و حامیان آن‌ها در داخل کشور پیام می‌دهند که دست از اقدامات نابخردانه و سخنان و رفتارهای فتنه انگیزانه خود بردارند و این رأفت و بزرگواری مردم انقلابی را غینمت بشمارند تا نرسد روزی که بر کوی و برزن، رسوای عام و خاص شوند.

امروز مردان و زنان سرزمین میرزاکوچک خان جنگلی و 8000 شهید گلگون کفن این سرزمین مردپرور آمدند تا املاکی‌ها، بیگلوها، خوش سیرت‌ها، طاهرنیاها، عشوری‌ها و همه شهدای زنده و آگاه این سرزمین را نوید دوباره پیروی از راه و خون آن‌ها بدهند.

راهپمایی روز قدس در 42 شهر آذربایجان‌غربی آغاز شد

 همزمان با سراسر کشور راهپمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی با سردادن شعارهای ضد‌‌صهیونیستی و ضد‌استکباری و با حضور گسترده مردم روزه‌‌دار شیعه و سنی آغاز شد.

گزارش‌های خبرنگاران از شهرهای مختلف آذربایجان‌‌غربی از جمله ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، ماکو، تکاب، سلماس، پیرانشهر، سردشت، شاهین‌دژ، بوکان، اشنویه، نقده، شوط، پلدشت و چالدران حاکیست مردم با حضور در خیابان‌های اصلی شهر و در مسیرهای از پیش تعیین شده در حال راهپیمایی به سمت مساجد و مصلاهای محل برگزاری نمازهای جمعه هستند.

مردم شهرستان ارومیه از ساعتی پیش در میدان ولایت فقیه این شهر گرد‌هم آمده و تا دقایقی دیگر با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیر خیایان شهید محمد منتظری و خیابان رسالت را به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد

 مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان لحظاتی پیش و با شعار الله‌اکبر و حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد و شاهد حضور پرشور مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس امسال هستیم.

راهپیمایان در شهرستان‌‌های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، شهرقدس، اسلامشهر، شهریار، ملارد، دماوند، پردیس و فیروزکوه با لبیک به پیام امام خامنه‌ای همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور حماسه‌ای دیگر خلق و نفرت و انزجار خود را از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌دارند.

آغاز راهپیمایی روز قدس در استان سمنان

مردم ولایی استان سمنان بعد از یک ماه روزه‌داری با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران زده و بار دیگر ثابت می‌کنند که رژیم کودک کش صهیونیستی منزوی است.

امروز فریادهای استکبارستیزی روزه داران سمنانی با چاشنی "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" همراه شده است.

در شهر سمنان نیز راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 صبح از میدان امام رضا (ع) این شهر آغاز شده به سمت مصلی نماز جمعه ادامه دارد و مردم از ساعت‌ها قبل در این حماسه حضور یافته‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران آئین راهپیمایی دشمن‌شکن شهر سمنان است.

راهپیمایی روز قدس در دامغان از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه آغاز شده و در این آئین حجت‌الاسلام حسینیان امام‌جمعه دامغان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مردم ولایی این شهرستان نیز از ساعت 11 و 15 دقیقه از خیابان تهران، مقابل راهنمایی و رانندگی به سمت مصلی نماز جمعه در جنب گلزار شهدا راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و سید حسن حسینی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی سخنران راهپیمایی روز قدس در شهرستان شاهرود است.

مسیر راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در شهرستان گرمسار از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع این شهر است و راهپیمایی در این شهر نیز از ساعت 11 آغاز شده است. سخنران راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرمسار نیز اسحاق موحدیان جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان است.

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان مهدی‌شهر از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی این شهر بوده مردم شهرستان مهدی‌شهر نیز از ساعت 11 و 15 دقیقه در راهپیمایی حضور یافته‌اند و مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان نیز سخنران راهپیمایی روز قدس شهرستان مهدی‌شهر است.

در میامی نیز مردم از مسیر میدان بسیج به سمت مسجد جامع این شهر راهپیمایی کرده و سخنران این آئین نیز حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور امام‌جمعه میامی است.

سخنران آئین راهپیمایی روز قدس در شهرستان سرخه نیز احمد همتی نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مسیر راهپیمایی روز قدس در سرخه از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت مصلی نماز جمعه است.

راهپیمایی روز قدس در آرادان از ساعت 11 و 30 دقیقه از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت مصلی نماز جمعه آغاز شده و با سخنرانی سعید افشار نادری فرماندار شهرستان آرادان به اتمام می‌رسد.

راهپیمایی روز قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 بنا به گزارش‌های خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون راهیپیمایی روز قدس با حضور پرشور و حماسی مردم آغاز شده و ندای آزادی قدی شریف را سر می‌دهند.

هم اکنون در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ندای" الله اکبر" طنین انداز شده و همه با هم پیر و جوان شعار " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند تا به فراموش‌کاران و حامیان ظلم و استکبار تاریخ بگویند این شعارهای تمام نشدنی است.

امروز مردم ولایت‌مدار و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد با زبان روزه با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی فقیه خود حماسه دیگری را از همبستگی جهانی امت اسلامی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم رقم زدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج از میدان هفتم تیر - خیابان آیت الله طالقانی - خیابان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) - مصلای حضرت امام خمینی(ره) راس ساعت 11:00 صبح آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران مسجد شهیدان - چهار راه شهید فراشبندی - خیابان 9 دی - مصلای حضرت امام خمینی(ره) - ساعت 11:00 صبح، دهدشت از مقابل فرمانداری به طرف مصلای نماز جمعه - ساعت 11:30 ، باشت از چهار راه کتاب به سمت مسجد النبی(ص) - ساعت 11:00 صبح، چرام از جلوی مصلای قدیم - بلوار شهید بهشتی - بلوار شهید مطهری- مصلای حضرت ابوطالب(ع) - ساعت 11:30 و لیکک از جلوی سپاه پاسداران به طرف مصلای نمازجمعه - ساعت 11:00 صبح برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لنده را از جلوی سپاه پاسداران به طرف مصلای نمازجمعه و این راهپیمایی از ساعت 12 در این شهر شروع می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سی سخت ساعت 11 صبح از فلکه الله به سمت مصلای نماز جمعه و در پاتاوه ساعت 12 ظهر از بخشداری به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خواهد بود.

مسیر این راهپیمایی در شهر مارگون از گلزار شهید افتاده به طرف مصلی امام خمینی(ره)، در لوداب از بخشداری به طرف مسجد حضرت امیر المومنین (ع) گراب و در چیتاب از میدان حضرت امام حسین(ع) - میدان بسیج - مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) ساعت 12 صبح است.

همچنین راهپیمایی روز قدس در بوستان از جلوی بخشداری تا مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) - ساعت 10:00 صبح، سراسیاب از جلوی بخشداری گلزار شهدا - مسجد حضرت امام خمینی(ره) - ساعت 11:00 صبح، سوق از میدان حضرت امام خمینی(ره) - خیابان 17 شهریور - خیابان شهدا به طرف مصلی نمازجمعه - ساعت 11:30 و دیشموک از میدان شهداء (ورودی شهر) به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) راس ساعت 11:30 صبح انجام می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در سرفاریاب بعد از نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا فلکه ورودی شهر برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قلعه‌رئیسی ساعت 11:30 صبح از فلکه امام حسین(ع) به سمت مصلای نماز جمعه، ممبی از جلوی بخشداری به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) ساعت 11:00 صبح و سپیدار از جلوی حوزه مقاومت حضرت امام رضا(ع) به طرف گلزار شهداء ساعت 11:00 صبح است.

راهپیمایی روز قدس در اهواز آغاز شد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار در اهواز آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از مسجد آیت‌الله موسوی‌جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز شد و تا چهارراه امام، چهار راه آبادان، اتوبان آیت‌الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه اهواز با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.

راهپیمایی روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد زیرا جای چندین تن از مردم انقلابی اهواز که در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند خالی است.

همچنین شهادت شهید حمید قنادپور، شهید مصطفی رشیدپور و روحانی شهید محمد کیهانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز رنگ و بوی راهپیمایی روز قدس اهواز را کربلایی کرد.

مردم اهواز همچنین یاد و خاطره شهید عزیزالله بهمنی که در حمله به کلانتری ناجا به شهادت رسید و شهید سید رضا ثابتی از شهدای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را گرامی می‌دارند.

قرار است آیت‌الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس اهواز سخنرانی ‌کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد آغاز شد

مردم ولایت‌مدار و مومن دارالعباده یزد بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد، با قرائت دعای سمات و زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) بود و پس از آن با ندای الله اکبر و تکبیر، مردم مسیر راهپیمایی را آغاز کردند.

پیش از آغاز مراسم، مردم یزد شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می‌دادند و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به ویژه غزه را اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان قزوین آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور دقایقی پیش در استان قزوین آغاز شد و مردم برای حمایت از مظلومان به خیابان‌ها آمده و شعار سر دادند.

پلاکاردها و پرچم‌های مختلفی در دست مردم ولایت‌مدار استان قزوین بوده که شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در آنها دیده می‌شود.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که سیل حرکت روزه‌داران برای حضور در مسیرهای راهپیمایی همچنان ادامه دارد.

در راهپیمایی امروز زن و مرد، پیر و جوان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم با شوری خاص و وصف‌ناپذیر حضور دارند تا به جهانیان بگویند مردم مظلوم جهان تنها نیستند.

مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی ندای رهایی قدس شریف را لبیک گفتند

سی و هشتمین تولد همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از حق ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار استان خراسان جنوبی همگام و همراه با خیل عظیم مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی هم‌پای ملت‌های آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمده و با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

مراسم روز جهانی قدس در بیرجند با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند، بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی و خیل کثیر مردم انقلابی و همیشه در صحنه بیرجند آغاز شد.

مردم انقلابی استان خراسان جنوبی با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی‌فقیه خود با زبان روزه حماسه همبستگی جهانی امت اسلامی را رقم زدند.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان خراسان جنوبی از ساعتی پیش از شروع رسمی مراسم میزبان گام‌های مردان و زنانی بود که با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تنفر از صهیونیست را جهانی کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی امسال از میدان ابوذر بیرجند به سمت میدان قدس و میعادگاه نماز جمعه مسجد امام حسین (ع) آغاز شد.

این مسیر از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد حضور جمعیت پرشور راهپیمایانی است که با شکوه‌تر از هر سال به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت هستند.

خروش انقلابی مردم روزه‌دار 62 شهر آذربایجان شرقی

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری و با حضور گسترده مردم روزه‌دار از دقایقی قبل آغاز شد.

در تبریز هم بر اساس خبرنگار تسنیم مستقر در جایگاه نخستین گروه از مردم به این جایگاه رسیده‌اند و با زبان روزه به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود سر دادند.

مراسم جایگاه راهپیمایی از دقایقی دیگر در مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و در نهایت سرلشکر صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا به سخنرانی خواهد پرداخت.

گزارش‌های خبرنگاران از خیابان‌های تبریز و شهرهای مختلف استان حاکی است مردم با حضور در خیابان‌های اصلی شهر و در مسیرهای از پیش تعیین شده در حال راهپیمایی به سمت مساجد و مصلاهای محل برگزاری نمازهای جمعه هستند.

بوشهری‌ها فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را در ساحل خلیج فارس طنین‌انداز کردند

 همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم دارالحماسه بوشهر با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن نمایش وحدت و همدلی، حقانیت مظلومان را فریاد زدنند.

مردم انقلابی، استکبارستیز و حامی مظلوم استان بوشهر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی، روحیه انقلابی‌گری، حق‌طلبی، بصیرت، بیداری و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان بوشهری در این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن فریاد حقانیت مظلومان جهان، آزادی قدس شریف و مظلومیت فلسطین را اولویت نخست جهان اسلام دانستند و نابودی اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

مردم روزه‌دار بوشهری در زیر آفتاب سوزان این شهر راهپیمایی روز جهانی قدس را از خیابان امام خمینی(ره) بوشهر آغاز کردند و در مصلی جمعه تجمع می‌کنند.

جوانان و نوجوانان روزه‌دار بوشهری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه دیگری از اتحاد و همبستگی و ظلم ستیزی به نمایش گذاشتند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر که امام جمعه و استاندار بوشهر و دیگر مسئولان و شخصیت‌ها پیشایش راهپیمایان در حرکت هستند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم آل سعود و آل خلیفه مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند.

راهپیمایان با شعارهای ولایت فقیه عزت ماست - آبروی دین ودیانت ماست، جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست، امروز روز قدس و روز دین است - تجلّی قدرت مسلمین است، آل خلیفه آل شیطان بود - دشمن آزادی انسان بود، وهابی کودک‌کش - همدست اسرائیل است مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای مختلف استان بوشهر، امروز مرزبانان دیرین خلیج فارس از دیلم و گناوه و بوشهر تا دشتی و دشتستان،از تنگستان تا دیر و کنگان و جم و عسلویه یکپارچه و متحد برای دفاع از آرمان قدس شریف به خیابان‌ها آمدند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس همه اقشار ،گروهها ،سازمان‌ها،نهادها،نیروهای نظامی و انتظامی،ائمه جمعه و جماعات، حوزویان، دانشگاهیان،فرهنگیان،دانش آموزان،اصناف و بازاریان برای همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و بیزاری از جنایتکاران به خیابان‌ها آمدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در 36 شهر و بیش از 100 روستاهای استان بوشهر برگزار شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کرمانشاه آغاز شد

 مردم روزه‌دار استان کرمانشاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان را از سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در 75 نقطه استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود اظهار داشت: پس از پایان مراسم نماز جمعه با امامت نماینده ولی فقیه در مرکز استان برپا می‌شود.

سروری افزود: روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می‌رسد که رژیم غاصب اسرائیل با همدستی آل‌سعود بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین و یمن را به خاک و خون می‌کشند.

فرماندار کرمانشاه نیز با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت: این مراسم از ساعت 11 صبح امروز از مقابل مسجد معتضدی واقع در میدان انقلاب کرمانشاه آغاز شده و راهپیمایی تا مسجد جامع ادامه دارد و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است.

فضل‌الله رنجبر با اشاره به اینکه روز قدس روز تاریخی برای جهان اسلام است گفت: در این ایام شاهد شیطنت‌های جبهه استکبار جهانی وایادی آنها بوده‌ایم، به این دلیل راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای این روز اقدامات و محدودیت‌های ترافیکی نیز از سوی پلیس استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مسجد جامع کرمانشاه محدودیتهای ترافیکی اعمال می‌شود.

شیری عنوان کرد: مسیرهای میدان آزادی به سمت مسجد جامع، میدان انقلاب به سمت مسجد جامع، خیابان افشار طوس به تقاطع مدرس، میدان غدیر به تقاطع مدرس، سه راه نواب به تقاطع مدرس و خیابان جلیلی به سمت خیابان مدرس روز جمعه دوم تیر ماه دارای محدودیت ترافیکی هستند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای تردد همشهریان، بیان کرد: مسیرهای بلوار افشار طوس و خیابان شریعتی به عنوان مسیرهای جایگزین جهت رفت و آمد شهروندان پیش‌بینی شده است.

روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران، روز بیداری و اتحاد مسلمانان در برابر توطئه های مزدوران منطقه‌ای اسرائیل است.

امام خمینی(ره) روز قدس را روز اسلام می‌دانست. وقتی در 16 مرداد سال 58 امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» نامگذاری کردند اهمیت مبارزه با اسرائیل و پدیده شومی صهیونیست را به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایی امسال روز قدس اهمیتی دوچندان دارد. از تروریست‌های تکفیری که در سوریه و عراق هزیمت آنها عیان شده و با تخریب مسجد النوری در موصل شکست خود را اعلام کردند تا ترقه بازی عناصر آنها در تهران اهمیت شرکت در این مراسم جهانی را دوچندان کرده است.

حماسه حضور در دیار "مرزدار و ولایت‌مدار" ایلام

مردم مرزدار و ولایت مدار استان ایلام امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه بار دیگر فریاد حمایت از مظلوم سر دادند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان های مختلف استان ایلام با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.

این راهپیمایی که در شهرهای گرمسیری همچون شهرستان های دهلران و مهران زودتر آغاز شد در بقیه بخش ها و شهرها بر‌اساس برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

حضور باشکوه مردم روزه‌دار که در گرمای شدید در صفوف به هم پیوسته و با مشت‌های گره کرده یک بار دیگر عظمت خود را به نمایش گذاشتند دیدنی است.

مردم امروز هم آمدند تا هم به فرمان امام راحل لبیک بگویند و هم در تجدید میثاقی مجدد با رهبر معظم انقلاب اعلام کنند در برابر ظالمان ایستادگی خواهند کرد.

شکوه حضور کرمانی‌ها در گرمای شدید

 صبح امروز مردم کرمان همراه و همگام با سایر آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد استکبارستیزی سر دادند.

مردم روزه‌دار کرمان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس انزار خود را از اسرائیل و آمریکا نشان داده و با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "خامنه ای خمینی دیگر است"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" و ... حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.

 این مراسم راس ساعت 10 صبح از چهارراه توحید آغاز و تا مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان ادامه دارد.

سخنران ویژه مراسم امروز کرمان، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی است.

اعلام انزجار مردم هرمزگان از صهیونیسم در کنار آب‌های خلیج‌ فارس‌

 امروز فریادهای مردم خطه خلیج‌فارس از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و حتی در جزایر ایرانی خلیج‌فارس، با شعارهایی مانند«آمریکا، اسراییل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است، مرگ بر آمریکا، قدس آزاد باید گردد، و غیره» انزجار خود از صهیونیسم و استکبار جهانی نشان دادند.

امروز شیعه و سنی با زبان روزه در گرمای بیش از 45 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از 50 درصد در شهرها و جزایر استان هرمزگان بار دیگر آمده‌اند تا ندای وحدت و همدلی را برای آزادی قدس شریف سر دهند.

مشت‌های گره شده مردم خونگرم جای جای هرمزگان که با زبان روزه بار دیگر ندای اسلام و حمایت از مسلمانان سر دادند، نشان از عشق و ارادت آنها به قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان دارد.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی بار دیگر جنایت اخیر اسراییل را محکوم کرده واز سازمان های حقوق بشر وملت های آزاده جهان خواستند این جنایت را محکوم کنند و همچنین همبستگی خود را نسبت به ملت در بند فلسطین را اعلام کردند.حضور خانواد های شهدا، جانبازان و ایثارگران،افراد مسن، کودکان وزنان که با زبان روزه آمده بودند تا حمایت خود را از مردم غزه ابراز کنند بسیار مشهود بود.

مردم روزه دار شیعه واهل سنت بندرعباس نیز درحالی که درگرمای سوزان وطاقت فرسا این مسیر را طی می کردند شعار مرگ بر آمریکا ومرگ براسراییل و مسلمانان به پاخیزید که فلسطین پاره تن جهان اسلام در محاصره است تا محل برگزاری نماز جمعه ادامه دادند.

گفتنی است، پایان مسیرهای امروز راهپیمایی بندرعباس مرکز استان هرمزگان با قرائت قطعنامه سراسری به نماز جمعه در گلزار شهدای این شهر ختم شد.

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان خراسان‌شمالی

 مردم استان خراسان شمالی این بار پرشورتر از سال‌های قبل با حضور در حماسه راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره‌کرده پاسخ کوبنده به دشمنان ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان دادند.

مردم 8 شهرستان خراسان شمالی به همراه شهرهای دیگر این استان با حضور در خیابان‌های مرکزی از مرد و جوان، کودک و خردسال و میان‌سال و کهنسال با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فریاد هر بسیجی مرگ بر صهیونیسم بین‌الملل خشم و انزجار خود را نشان دادند.

در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی نیز راهپیمایی روز قدس از میدان شهید به سمت مصلا امام خمینی(ره) آغاز شد و فریاد انزجار مردم از دشمنان اسلام در جای‌جای شهر طنین‌انداز است.

قرار است حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرزانه، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به‌عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در مصلا امام خمینی (ره) بجنورد ایراد سخنرانی کند.

فریاد "الله اکبر" در شهرستان کاشان طنین‌انداز شد

 مردم کاشان از ساعات اولیه صبح امروز در مسیر راهپیمایی در کاشان حضور پیدا کردند و قبل از شروع مراسم راهپیمایی نیز در سالن شهدای بسیج کاشان اجتماع کردند و به سخنران معاون فرهنگی قدس سپاه، سردار مختص آبادی گوش فرا دادند.

قرائت کلام الله مجید نخستین برنامه درنظرگرفته شده بود و محسن افشاری، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قبل از سخنرانی سردار مختص آبادی، معاون فرهنگی قدس سپاه در مورد فلسطین، فلسطینیان و مظلومیت مسلمانان اشعاری را قرائت کرد و تمام حضار را به فیض رساند.

سرهنگ عمومهدی در حاشیه راهپیمایی امروز قدس در کاشان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه تمامی مستضعفین عالم بر علیه مستکبران عالم است و مصداق آن مسلمانان دنیا و به ویژه مسلمانان غزه و فلسطین در مقابل اسرائیل جنایتکار است که حدود 70 سال مسلمانان را از کاشانه خود بیرون کرده است.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه با بیرون کردن مسلمانان فاسطین و غزه از کاشانه و خانه خود به گمان خود حاکمیتی تشکیل دادند که این حاکمیت از اساس نامشروع است، افزود: حضور مسلمان‌ها و فریاد کشیدن بر سر اسرائیل و آمریکا در این روز نماد استکبار ستیزی در مقابل مستکبران عالم است.

عمومهدی با بیان اینکه این روز آنقدر باید تداوم داشته باشد که تا شاهد روزی باشیم که اسرائیل به طور مطلق و کامل از صحنه روزگار محو بشود و با حضور مردم و شعار دادن آن‌ها و ادامه دادن این راه محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در ایران به واسطه اینکه حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند همه مردم ایران در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی ضمن اشاره به پرتاب موشک توسط سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه تصریح کرد: اثر حضور مردم در این راهپیمایی‌ها در قلب دشمن به مراتب جدی تر از آن موشک‌های پرتاب شده است و لذا باید این راه را قدر دانسته تا اسرائیل نابود شود و حضور مردم و شعار دادن آن‌ها و ایستادگی به پای انقلاب ایجاد امنیت می‌کند.

حمیدرضا مومنیان، معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان نیز در حاشیه این تظاهرات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: روز قدس یکی از روزهای باشکوه در نظام جمهوری اسلامی و مظهر انسجام و وحدت مردم در درفاع از نظام و مبارزه با استکبار است و این تظاهرات با پاسخ کوبنده سپاه پس از عملیات تروریستی در تهران بود که بر شکوه حضور مردم افزود.

حسین حیدریان، رئیس شورای شهر کاشان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: روز جهانی قدس با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نظام جمهوری اسلامی خورده و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی شده است و چشم انداز بنیان گذار جمهوری اسلامی به بار نشسته و مسلمانان را برای مبارزه با مستکبران آماده کرده و امید است این راهپیمایی را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در استان کردستان آغاز شد

 همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در استان کردستان آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره)، سه‌راه حبیبی برگزار شده و پس از آن نماز مقدس جمعه در مسجد جامع برپا می‌شود.

گزارشات میدانی حاکی از این است که تمام مسیرهای منتهی به سه‌راه حبیبی مملو از جمعیت بوده و مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه اعم از شیعه و سنی این شهر همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم سنندج بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آنها دیده می‌شود و با حضور باشکوه خود"وحدت، برادری و یکدلی مسلمانان شیعه و سنی در کردستان" را به رخ استکبار و یاوه‌گویان می‌کشاندند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2تیر1396، کدخبر: 1444268: www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین