پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب اسرائیل است.

شعار سال: سرهنگ حسن کاظمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس که یادگاری از تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) می باشد یک اقدام انسان دوستانه برای پشتیبانی و احقاق حقوق تضییع‌شده ملت فلسطین است.

وی افزود: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ایران اسلامی نشانه فهم ، شعور،ولایتمداری و عشق به آزادگی همه مسلمانان دنیای اسلام است.

جانشین انتظامی استان ایلام فلسطین را محور اتحاد و انسجام دنیای اسلام دانست و گفت: این ظلم و بیدادگری ماندنی نیست و رژیم صهیونیستی قطعاً روزی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

وی تصریح کرد: حوادث سال های اخیر در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، یمن و بحرین گویای این مطلب است که تلاش اسراییل برای انتقال ناامنی در کشورها و ایجاد یک حاشیه امن برای خودش با توسل به ایجاد اختلاف بطور ویژه ادامه دارد اما واقعیت این است که اسراییل به عنوان کانون و مرکز تروریست ، با این پیشینه تجاوزگری مستمر نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

سرهنگ کاظمی یادآور شد: روز جهانی قدس یکی از آرمان های ثابت نظام جمهوری اسلامی ایران است که ملت ایران همواره بر آن پایبند بوده و حمایت از فلسطین به عنوان یک انگیزه شرعی و دینی و همچنین یک تکلیف انسانی محسوب و جزیی از منافع ملی امت اسلامی تلقی می شود.

جانشین انتظامی استان ایلام در پایان گفت:راهپیمایی امروز نشان داد که مردم جهان اسلام بیدار هستند و این بیداری امت اسلامی در نفی استکبار و پیروزی مقاومت سرنوشت سازخواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012676، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین