پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور گسترده مردم روزه دار همدان در یک هوای گرم تابستانی برگزار و با حاشیه های جالبی همراه شد.

شعار سال: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی(ره) همدان در خیابان امام شروع و تعداد زیادی از مردم روزه دار از خیابان های منتهی به مسیر خود را به خیل عظیم راهپیمایان رساندند.

اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» ‌دسته دسته به مسیر اصلی راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شدند.

برخی از جوانان دانشجو از ساعت ها قبل در میدان امام خمینی(ره) همدان آماده شده بودند تا به عنوان پیش قراول در راهپیمایی امروز حضور یابند.

با وجود گرمای هوا امسال نیز روزه داران همدان پرشورتر از سال های گذشته به صحنه آمده و یک صدا فریاد نفرت از اسرائیل را به گوش جهانیان رساندند بطوری که اقشار مختلف مردم از جوانان و دانشجویان گرفته تا بازاریان و کسبه، ورزشکاران، مسئولین، کارکنان دولت، طلاب و روحانیون و ورزشکاران دیگر قشرها با حضور در صفوف منظم و به هم فشرده علیه استکبار جهانی شعار سر دادند.

استاندار همدان نیز امروز در صف اول راهپیمایی مرکز استان در کنار مردم و دیگر مسئولان ارشد و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشت.

در طول مسیر راهپیمایی روز قدس که تا حسینیه امام خمینی(ره) همدان ادامه داشت چند خودرو آتش نشانی شهرداری همدان به چشم می خورد که در فاصله های نه چندان دور از هم قرار داشتند و نیرمهای جمعیت هلال احمر استان همدان نیز راهپیمایان را هدایت می کردند.

حضور عکاسان رسانه های مختلف دیداری و شنیداری استان همدان و جمع ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس چشمگیر بود و برخی از راهپیمایان نیز عکس سلفی می گرفتند.

طول مسیر به تصاویری از شهدای مدافع حرم مزین شده بود ضمن آنکه چندین غرفه فرهنگی محصولاتی بین راهپیمایان توزیع می کردند و حضور سالمندان، کودکان و تعدادی از جانبازان روی ویلچر در میان جمعیت خودنمایی می کرد.

حضور مسئولان اجرایی استان همدان و بانوان و کودکان کم و سن سال نیز از نکات برجسته راهپیمایی روز قدس امسال در همدان بود.

راهپیمایان روز قدس پلاکاردهایی در دست داشتند که در این پلاکارد با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، شمارش معکوس پایان حکومت اسرائیل را نشان می دادند.

برپایی ایستگاههای جمع آوری کمک های مردمی به مردم مظلوم فلسطین نیز ار حاشیه های دیگر مراسم راهپیمایی امروز بود که جلب توجه می کرد.

یکی دیگر از صحنه های چشم نواز، راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان حضور چشمگیر نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار دیگر اقشار بود بطوری که شرکت کنندگان در این راهپیمایی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، به مدعیان حقوق بشر را که چشم خود را به جنایات علیه مسلمانان در سراسر جهان فرو بسته اند، بار دیگر هشدار دادند.

در پایان راهپیمایی و استقرار مردم در حسینیه امام خمینی (ره) قطعنامه پایانی راهپیمایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرائت شد و مردم با سر دادن تکبیر بر آزادی قدس شریف و همچنین رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نابودی رژیم جعلی اسرائیل غاصب تاکید کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012491، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین