پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مردم شیعه و سنی شهرهای خراسان جنوبی امروز در کنار هم روبروی ظالمان می ایستند و وحدت و همبستگی خود را برای دفاع از اسلام مسلمین نشان می دهند.

شعار سال: خرسان جنوبی با داشتن مردمانی متدین، در هر صحنه از انقلاب خوش درخشیده‌اند. امروز نیز آمده‌اند تا با لب های خشکیده، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند و مشت های گره کرده از خشم را بر سر دشمن بکوبند.

آمده‌اند تا بگویند گرمای ۴۲ درجه تابستان و روزه داری رمضان نیز مانعی برای حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس نمی‌شود و برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی‌کنند.

امروزهم آمده‌اند تا برگ زرین دیگری را در کارنامه انقلاب به ثبت برسانند و راهپیمایی روز قدس خراسان جنوبی را برای یک بار دیگر بر خاطره‌ها حک کنند چراکه این استان با عنوان «عنصر همیشه در صحنه» زبانزد بوده است. مردم این خطه به خوبی می‌دانند که حضورشان در این صحنه انقلابی دشمن را از شرایط کنونی ذلیل تر می‌کند.

مردم این خطه به خوبی می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی روز قدس، دشمن را متوجه این امر می‌سازد که ملت بیدار ایران همیشه و در هر شرایطی آماده مقابله با شیطان بزرگ است.

امروز از همه اقشار در این صحنه انقلابی حضور دارند. از مادری که دو فرزند خردسال دارد تا جانبازی که با کمک ویلچر مسیر را به جلو می‌رود. انگیزه هر کدامشان را که بپرسی متوجه می‌شوی که تنها لبیک گفتن به فرمان رهبر و ذلیل کردن دشمن آن‌ها را به خیابان کشانده است.

دشمن نمی‌تواند روحیه مردم را تضعیف کند

یکی از شهروندان بیرجندی که به همراه خانواده‌اش به راهپیمایی روز قدس آمده است در گفت و گو باخبرنگار مهر می‌گوید: دشمن باید بداند که با هیچ برنامه ای نمی‌تواند روحیه مردم را تضعیف کند.

زهرا میرغلامی با بیان اینکه دشمن از ترس حضور مردم درخیابان های خواب ندارد، گفت: دشمن چشم دیدن این وحدت و انسجام مردمی را ندارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی مجلس در تهران اظهار کرد: به شکرانه الهی، سپاه ایران به خوبی توانست پاسخ دندان شکنی به دشمن ملعون بدهد.

میرغلامی ادامه داد: ما به داشتن این نیروهای مبارز و انقلابی افتخار کرده و آمادگی خود را برای دفاع از خاک میهن نیز اعلام می‌کنیم.

روز قدس نماد استقامت و پایداری ملت است

یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی در گفت و گو باخبرنگار مهر گفت: روز قدس نماد استقامت و پایداری ملت است.

محمد میرزایی با بیان اینکه مردم همواره در برابر برنامه‌ها و توطئه های دشمن استقامت می‌کنند، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانه تعهد آن‌ها به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بر من به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه است که برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در تک تک صحنه های انقلابی حضور پیدا کنم.

میرزایی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران بیان کرد: ایران اسلامی برای زنده ماندن انقلاب هزاران شهید را نثار کرده است.

این شهروند بیرجندی بیان کرد: ما امروزه باید با حضور در این راهپیمایی‌ها، ثتبیت کننده اهداف انقلاب، شهدا و ارزش های اسلامی باشیم.

مشت های گره کرده ام را بر سر دشمن می‌کوبم

یکی دیگر از شهروندان حاضر در راهپیمایی که بیش از ۸۰ سال سن دارد در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: دشمن از پیروزی های ایران به خشم درآمده است.

فاطمه دستاری در حالی که با مشت های گره کرده فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهد، گفت: امروز با دستان لرزانم، مشت های گره کرده ام را بر سر دشمن می‌کوبم.

وی بیان کرد: الحمد الله جمعیت زیادی در این راهپیمایی دور هم جمع شده‌اند و این نیز دشمن را به شدت می‌ترساند.

دستاری ادامه داد: آمریکا از این همه فریاد متوجه می‌شود که نمی‌تواند با ایران رو به رو شود و خود را نیز ناتوان می‌بیند.

راهپیمایی روز قدس باعث تقویت قلب فلسطین می‌شود

امام جمعه اهل سنت بیرجند نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت داشتند امروز این وضعیت وجود نداشت که کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی اشغال شود.

مولوی غلام حیدر فاروقی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس تقویت قلبی برای فلسطینی‌های مظلوم و ستمدیده است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی و دلگرمی برای فلسطینی‌ها و مشت محکم بر دهان صهیونیست های غاصب است تا آنان بدانند که مسلمانان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه جامعه امروزی نیازمند وحدت هر چه بیشتر مسلمانان است، افزود: علت اشغال کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی نبود وحدت بین مسلمانان بوده است.

مولوی فاروقی ادامه داد: اختلاف افکنی دشمن میان مسلمانان یک نقشه و توطئه است که می‌خواهند مسلمانان را با یکدیگر مشغول کنند و به اهداف پلید خود و یغما بردن اموال مسلمان شوند.

قدس روز حیات اسلام است

امام جمعه فردوس هم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: راهپیمایی روز قدس حمایتی است از مظلومان فلسطین و ستیز با ظالمان و اشغالگران است.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی با بیان اینکه روز قدس بنا به فرمایش امام (ره) روز حیات اسلام است، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس به منظور پشتیبانی از ملت فلسطین و ناامیدی دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ما مسلمانان تا رهایی قدس از چنگال اشغالگر فلسطین از حرکت نخواهیم ایستاد.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در همه صحنه های انقلاب حضور داشته‌اند، گفت: در این روز بزرگ نیز با حضور پرشور خود و شعارهای انقلابی باعث دلگرمی فلسطین شدند.

روز قدس نمادی از وحدت مسلمانان علیه دشمن است

فرماندار شهرستان مرزی درمیان هم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس نمادی از وحدت مسلمانان علیه اسرائیل است.

محمد بشیری زاده اظهار کرد: اهمیت روز قدس ویژه فلسطین نیست و روز جهانی قدس برای تمام جهانیان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز مبارزه اشغالگران و استکبار جویان و ظلم طلبان است، افزود: حضور و اتحاد مسلمانان در روز قدس پاسخ دندان شکنی به شرارت های رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان است.

وی بیان داشت: مرزنشینان غیور درمیانی با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی روز قدس یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داده و حماسه دیگری در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه خلق می کنند.

بشیری زاده با بیان اینکه اتحاد رمز موفقیت مسلمانان است و غفلت از آن بزرگترین آفت جامعه مسلمین ، افزود: دشمنان هرگاه در پیشبرد اهداف خود ناکام بودند با ایجاد تفرقه برنامه های خود را اجرایی می‌کنند.

فرماندار درمیان بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان صحنه گردان تمام حوادث تلخ جهان اسلام در شرایط کنونی جهان اسلام و فتنه‏‌افکنی مستکبران جهان به سردمداری آمریکا و اسرائیل در حوادث سوریه، عراق، بحرین و یمن انزجار جهان اسلام اعم از شیعه و سنی از اقدامات مذبوحانه اسرائیل و آمریکا بسیار حائز اهمیت است.

بشیری زاده با بیان اینکه موضوع فلسطین تا نابودی استکبار جهانی به عنوان مسئله اول جهان مطرح است، افزود: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند، روز قدس روز اسلام است.

فرماندار درمیان ادامه داد: هر کس به اسلام تعلق دارد باید در برابر فلسطین احساس مسئولیت کند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم با حضور حماسی و گسترده در این روز، توطئه های مستمر امریکاو اسرائیل را خنثی می‌کنند.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان

جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان خبرداد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان در جهت تقویت روحیه جبهه مقاومت است.

حسین رضایی از توزیع یک هزار بنر، پارچه نوشته و ۱۰ هزار تراکت، پوستر و پرچم خبر داد و گفت: با پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و ایستادگی های مردم فلسطین گسترش رژیم غاصب صهیونیستی غیر ممکن است.

رضایی بیان کرد: مردم مسلمانان ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به دشمنان قسم خورده دادند.

مردم خراسان جنوبی همچون گذشته با حضور در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که راه شهدا همیشه ادامه دارد و تا تاریخ زنده است نیز مساله قدس تا پیروزی فلسطین ادامه خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012426، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین