پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
همزمان با روز جهانی قدس، خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در حال ورود به مسیر راهپیمایی هستند.

شعار سال: همزمان با روز جهانی قدس، خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در حال پیوستن به مسیر راهپیمایی در مشهد هستند.

راهپیمایان در حال پیمودن خیابان امام رضا (ع) هستند تا در پایان مراسم به حرم مطهر رضوی مشرف شده و در نماز جمعه شرکت کنند.

با وجود گرمای هوا، اقشار مختلف مردم از کوک خردسال تا پیرمرد سالخورده در این راهپیمایی حضور دارندتا در این روز مهم ندای آزادی قدس شریف را سر داده و نفرت خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیانش را اعلام کنند.

راهپیمایان در این مراسم باشکوه علاوه بر در دست داشتن پلاکاردهای مختلف، شعارهای«مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر آمریکا» سر می دهند.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با مشهد در ۱۲۰ شهر و روستای خراسان رضوی برگزار می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012397:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین