پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور ملت‌ها و مردم ایران در روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

شعار سال: حجت الاسلام علی خاتمی، ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان، افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم و باید بتوانیم تقوای کسب شده در این ماه مبارک را که بزرگترین دست آورد این ماه الهی است تا ماه رمضان سال آینده حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف باید ایمان و عمل صالح در همه اعمال و رفتار زندگی روزمره خود رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بیش از ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود دور هستند و در برابر حرکت اشغالگرانه رژیم جعلی صهیونیست با سکوت مرگبار کشورهای عربی، مجامع بین المللی و کشورهای بزرگ دنیا روبه رو هستیم ولی باید بدانیم باطل رفتنی است.

خاتمی به ناتوی عربی که به سرکردگی آمریکا تشکیل شده و هدف اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی را دنبال می کند اشاره کردو گفت: دوم تیرماه سال ۶۱ سالروز بمباران وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست در جنوب لبنان است ولی امروزه در راستای باورهای دینی، شاهد تشکیل و حضور مقتدرانه حزب الله لبنان در معادلات سیاسی کشور لبنان هستیم.

وی با بیان اینکه حضور ملت‌ها و مردم ایران در روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: مردم انقلابی دیار غواصان دریادل امروز بار دیگر با حضور در راهپیمایی پرشور نمازجمعه به فرمان امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس لبیک گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: در روز قدس روز مرد و زن، پیر و جوان در راهپیمایی روز قدس با شکوه هرچه تمام حضور داشتند و بار دیگر به آرمان های انقلابی و اسلامی لبیک گفتند و عاقبت استکبار، نابودی است.

خاتمی با اشاره به فرموده مولای متقیان در نهج البلاغه مبنی بر حمایت از مظلوم گفت: دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم باید سرلوحه فعالیت همه مسلمانان جهان و انسان های آزاده قرار گیرد و در دفاع از مظلوم تفاوتی قایل نمی شود و جمهوری اسلامی با همه توان از مظلوم دفاع می کند.

وی یاد آورشد: بنا به فرموده مولای متقیان، علی (ع) جهاد مایه عزت و سربلندی است و هرکس در برابر ظلم نایستد و مبارزه با ظالم را فراموش کند و یا در برابر دشمن ضعف نشان دهد، لباس ذلت بر تن خود کرده است.

خاتمی در ادامه با اشاره به شلیک شش موشک سپاه به مقرداعش، گفت: تروریست‌ها در ایران ترقه بازی کردند، اما مردم دنیا همدلی و همصدایی مردم ایران و دولت و کشور را دیدند و همه مردم و طیف و گروه‌ها از صلابت ایران دفاع کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012741:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین