پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
مردم انقلابی، همیشه در صحنه و روزه دار رفسنجان حضوری پرخروش تر و باشکوه تر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال داشتند.

شعار سال:    امت مومن و انقلابی ایران اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام در یوم الله جهانی قدس کابوس هر ساله اسرائیل غاصب را برای سردمداران این رژیم جعلی تکرار و بر حمایت خود از انتفاضه مردم مطلوم فلسطین تأکیدی دوباره کردند.

در گستره جغرافیایی پهناور ایران اسلامی و در جنوبشرق میهن بزرگ اسلامی نیز مردم خداجو و روزه دار استان کرمان همراه با دیگر هموطنان خود و دیگر آزادی خواهان جهان، با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس ایفاگر قدرت نمایی جهان اسلام در مقابل جهان کفر بودند.

همزمان با سراسر استان کرمان، مردم روزه دار، متدین و همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان نیز از نخستین ساعات شروع راهپیمایی در محل آغاز راهپیمایی در میدان بسیج تجمع کردند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای بلوار آیت الله صدر، خیابان بسیج، میدان شهید صیاد شیرازی در محل مصلی امام خامنه ای رفسنجان تجمع کردند. سخنران مراسم امروز فرماندار رفسنجان است.

راهپیمایان با شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل، اسرائیل کودک کش و جلاد است، فلسطین فلسطین عامل اتحاد است»، «رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین» و «آل سعود ملعون، همانند صهیونیست پشتیبان داعش و حامی تروریست»، «شعار روزه داران، نابودی اسراییل خواسته هر مسلمان، نابودی اسراییل»، «خون شهیدان قدس گویای این پیام است سازش با اسراییل تا به ابد حرام است» و «حامی هر تروریست آمریکا و سعودی و صهیونیست» بر حمایت خود از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی و سردمداران آنها تأکید کردند.

روز قدس روز بیداری اسلامی است

یکی از جوانان رفسنجانی که در صفوف فشرده راهپیمایان حضور دارد، می گوید: شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه خودم می دانستم چرا که این راهپیمایی نشان از حمایت از مظلومان عالم و همچنین وفاداری به آرمانهای امام و انقلاب است.

کاظم حسینی با بیان اینکه روز قدس روز بیداری اسلامی است، می افزاید: روز قدس روز نابودی دشمنان اسلام است، روزی که لرزه به تن دشمنان می اندازد لذا شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف دینی مسلمانان است.

وی ادامه می دهد: ما آمده ایم که بگوییم همراه با سایر هموطنان مان آماده ایم و با شعارهای کوبنده خود رژیم غاصب صهیونیستی را از روی زمین پاک کنیم.

حسینی تصریح می کند: روز قدس روز اسلام است که باید در حفظ آن کوشا باشیم چرا که این روز، روز بیزاری از ظالم و حمایت از مطلوم است.

این جوان رفسنجان همچنین راهپیمایی روز قدس را نمادی از وحدت، استقامت و صلابت مردم ایران اسلامی می داند و اضافه می کند: مردم همیشه در صحنه رفسنجان به مانند هر سال و حتی پرشور تر از سالهای گذشته در مراسم امروز شرکت کردند که جای قدردانی دارد.

روز قدس روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همه مستضعفان عالم

شهروند دیگر رفسنجانی که به همراه خانواده خود در راهپیمایی حضور یافته روز قدس روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همه مستضعفان عالم دانسته و اظهار می دارد: وظیفه ما این است که با شرکت در این راهپیمایی، زمینه‌های نصرت‌الهی برای ریشه‌کن کردن ظلم و فساد در عالم و از بین بردن غده سرطانی اسرائیل فراهم کنیم.

حسینی می افزاید: به فرموده رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید آینده قطعاً به نفع جبهه مقاومت و آرمان آزادی قدس شریف خواهد بود.

وی ادامه می دهد: به کوری چشم بدخواهان و دشمنان کینه توز اسلام، شاهد پیروزی جبهه حق خواهیم بود.

این شهروند رفسنجانی به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر تروریست‌های داعشی در دیرالزور سوریه نیز اشاره کرده و می افزاید: این سیلی آنچنان به موقع و مقتدرانه نواخته شد که نه تنها موجب پریشانی و حیرت تروریست‌های اجیر شد بلکه اربابان آنان و نیز سرسپردگان استکبار جهانی در منطقه و رژیم صهیونیستی را نیز در بهت و سرگردانی فرو برد.

حسینی اضافه می کند: این اقدام به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی فهماند که دستور مولا و مقتدایمان مبنی بر اینکه اگر غلط زیادی کردید حیفا و تل آویو و پایگاه‌هایتان در هر جای عالم را با خاک یکسان خواهیم کرد شعار نیست.

شرکت در راهپیمایی روز قدس ضریب امنیت کشور را بالا می برد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس می گوید: حضور در راهپیمایی روز قدس از آموزه های دینی ما است، قرآن می فرماید: نه ظلم کنید و نه اجازه دهید به شما ظلم شود.

حجت الاسلام سید محمود حسینی ادامه می دهد: طبق فرمایش حضرت علی(ع) باید دشمن ظالم و پشتیبان مظلوم بود و چه کسی شک دارد که در این برهه ملت فلسطین مورد طلم و ستم واقع شده است.

وی شرکت در راهپیمایی امروز را مهم و ضروری می داند و تصریح می کند: در روزگاری که آمریکا و ایادی آن از جمله اسرائیل در ذهن خود و به خیال خود برنامه هایی علیه ما دارند شرکت در راهپیمایی روز قدس می تواند در بالا بردن ضریب امنیت کشورمان نیز موثر باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 02 تیر 1396، کد مطلب:4012571 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین