پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مردم استان بوشهر اعم از شیعه و سنی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر وحدت امت اسلامی بر علیه استکبار و رژیم صهیونیستی را اثبات کردند.

شعار سال: مردم استان بوشهر همواره ثابت کرده‌اند که در هیچ زمانی صحنه را خالی نخواهند کرد و با حضور به‌موقع خود در همه صحنه‌ها، تاکنون حماسه‌های مختلفی را خلق کرده‌اند و همواره در صحنه حضوری پرشور خواهند داشت.

امروز نیز مردم استان بوشهر حماسه دیگری را خلق کردند و در کنار خلیج همیشه فارس، حضوری دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند؛ حضوری که دارای پیام‌های گسترده‌ای برای همه جهانیان بود.

مردم استان بوشهر اعم از شیعه و سنی دست در دست هم با اتحاد و همدلی همیشگی، شعار نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سر دادند و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان اعلام کردند.

در حالی که گرمای هوا در بوشهر این روزها به اوج خود رسیده است، این گرما و رطوبت بالای هوا مانعی برای عدم حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی نشد.

در شهر بوشهر راهپیمایی از ساعت ۱۱ از خیابان امام خمینی(ره) آغاز شد و مردم روزه‌دار بوشهر با شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، راهپیمایی را تا مصلی جمعه بوشهر ادامه دادند.

در این راهپیمایی علاوه بر حمایت از فلسطین و مرگ بر اسرائیل، مردم با شعارهای خود حرکات تروریستی را محکوم کردند و از حمله موشکی سپاه حمایت شد.

مردم بوشهر در قالب شعارهای خود اعلام کردند که اگر دشمنان فکر تجاوز به کشورمان داشته باشند با شدیدترین پاسخ ها روبرو خواهند شد.

از دیگر شعارهای مردم در این راهپیمایی می‌توان به «آل خلیفه آل شیطان بود - دشمن آزادی انسان بود»، «وهابی کودک‌کش - همدست اسرائیل»، «ولایت فقیه عزت ماست - آبروی دین ودیانت ماست»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست»، «این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست»، «امروز روز قدس و روز دین است - تجلّی قدرت مسلمین است»، اشاره کرد.

یکی از بانوان بوشهری حاضر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضورمان در راهپیمایی روز قدس به نشانه این است با گذشت بالغ بر ۳۴ سال از پیروزی انقلاب مردم کشور هیچ‌گاه از اهداف انقلاب دور نخواهند شد.

وی بیان کرد: حمله تروریستی در تهران نهایت بی‌عقلی دشمنان بود که با بدترین شکل پاسخ داده شد و بدانند اگر اینچنین اندیشه‌هایی داشته باشند رویاهایشان را نقش بر آب خواهیم کرد.

یکی از نوجوانانی که لباس بسیجی بر تن داشت بیان کرد: تنها تفاوت امروز ما با نوجوانان رزمنده زمان هشت سال دفاع مقدس آگاهی ما با تجهیزات جنگی و آمادگی علمی برای دفاع است.

وی افزود: عشق به کشور و وطن چیزی نیست که با مشکلات اقتصادی و اجتماعی کم شود، پس دشمنان این را بدانند اگر ما به برخی مشکلات در کشور اعتراض داریم، مهرمان به کشور و اسلام کم نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه این راهپیمایی بهخبرنگار مهرگفت: امروز نیز مردم استان بوشهر حضور گسترده و پرشور خود در صحنه را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همیشه در صحنه حضور دارند.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: بر اساس اخبار و اطلاعات رسیده، در سراسر استان بوشهر شاهد حضور گسترده و پرشور مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن استکبار جهانی هستیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از نقاط استان بوشهر راهپیمایی روز جهانی قدس صبح و قبل از نماز جمعه برگزار شده است و در برخی از شهرها نیز راهپیمایی بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: پایان‌بخش راهپیمایی امروز قرائت قطع‌نامه راهپیمایی روز جهانی قدس است.

گزارش خبرنگاران مهر از نقاط مختلف استان بوشهر بیانگر حضور گسترده و پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012611، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین