پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مردم روزه دار 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.

شعار سال: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.


مردم روزه دار ۱۷ شهر کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۱ امروز به خیابان ها آمدند و با مشت های گره کرده مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند و جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم خونخوار صهیونیست و آل سعود در یمن را محکوم کردند.


امروز ندای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آل سعود در دامنه های زاگرس طنین انداز شد و مردم سرزمین حماسه های ماندگار، حماسه ای دیگر در دفاع از ملت های مظلوم جهان خلق کردند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان و سالخوردگان به خیابان های شهرها آمدند تا بار دیگر فریاد بلندشان را بر سر مستکبرین عالم بکوبند و زوال روز افزون رژیم غاصب اسرائیل و دیگر رژیم های ظلم و جور را نوید دهند.

عشایر غیور استان، این دلاور مردان همیشه در صحنه نیز با لباس های محلی و تفنگ برنو در این مراسم حضور یافتند تا به دشمنان انقلاب اعلام کنند همچنان آماده دفاع از کیان و شرف ایرانی اسلامی هستند و هر تهدیدی از سوی آنان را بی جواب نخواهند گذاشت.

در روزی که گرما بر سر جنوب غربی ایران سایه انداخته، این مردم بار دیگر و با زبان روزه در خیابان ها و مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن اعلام کردند.

مردم مناطق گرمسیری استان از جمله شهرستان های کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام، لنده و بهمئی هم به رغم گرمای بالای ۴۰درجه سانتیگراد حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی داشتند و همراه با دیگر مردم کشور جنایت های رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا را محکوم کردند.


مسئولان استانی و شهرستانی همچون استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و ... هم همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت و بر تحقق آرمان های انقلاب در دفاع از ملت های مظلوم تاکید کردند.

همچون سال های گذشته هنرمندان استان از جمله هنرمندان حوزه هنری نیز با برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور و نقاشی جلوه ای دیگر از استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان روز قدس کهگیلویه و بویراحمد در پایان در نماز دشمن شکن جمعه شهرهای استان شرکت کردند تا اتحاد و انسجام خود را در دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 تیر 96، کد مطلب: 4012394:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین