پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
همزمان با دیگر نقاط کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر استان کردستان نیز به صحنه ای برای حضور حماسی مردم در راستای حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین تبدیل شد.

شعار سال: امروز جای جای ایران اسلامی مملو از روزه دارانی بود که با حضور خود بار دیگر ضمن تجدید بعیت با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) ثابت کردند که همیشه از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنند.

امروز سراسر استان کردستان مملو از جمعیت بود و اقشار مختلف مردم علیرغم گرمای هوا در روزهای پایان ماه مبارک رمضان، ولی در صحنه حاضر بودند تا بار دیگر ثابت کنند لحظه ای از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دست نخواهند کشید.

در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان کردستان همه اقشار حاضر بودند، از مدیران و مسئولان گرفته تا زنان و مردان، از جوانان و نوجوانان گرفته تا بانوان. امروز خیابان های اصلی تمای شهرهای استان کردستان مملو از جمعیت بود تا بار دیگر حماسه ای ماندگار در روز جهانی قدس ثبت شود.

گرمای هوای امروز در شهرهای مختلف استان کردستان شدید بود، ولی روزه داران کردستانی علیرغم این گرمای هوا در صحنه حضور یافتند تا ثابت کنند که همواره در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی ایستادگی کرده و این راه را با تمام توان و قدرت ادامه خواهند داد.

راهپیمایی امروز در سراسر استان کردستان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شد ولی مردم همیشه در صحنه این استان یک ساعت قبل از شروع رسمی این راهپیمایی خود را به محل های تجمع در میادین و مراکز اصلی شهرها رسانده و آماده مشارکت در این حرکت ملی کردند.

در شهر سنندج تجمع مردم از ساعت حدود ۹ صبح آغاز شد و از خیابان های منتهی به میدان آزادی این شهر جمعیت زیادی در حال حرکت بودند تا اینکه از ساعت ۱۰:۳۰ حرکت از مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب و در نهایت خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد.

در راهپیمایی امروز مردم با در دست داشتن پلاکاردهای ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام کردند که تا رهایی قدس شریف از دست اشتغالگران با تمام توان در صحنه حضور پیدا می کنند.

یکی از ویژگی های مهم راهپیمای امروز حضور پلاکاردهای در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست ها در شرق سوریه بود که مردم با نوشته های مختلف ضمن تقدیر از این اقدام تاریخی، آن را یکی از نشانه های اقتدار نظام اسلامی اعلام کرده بودند.

همچنین در راهپیمایی امروز در سنندج ماکتی از موشک ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی دست مردم حمل می شود و بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نقش بسته بود.

خبرنگاران مهر از شهرهای مختلف استان کردستان نیز گزارش دادند که راهپیمایی امروز با حضور پرشور مردم برگزار شده است و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشته اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 02 تیر 1396، کد مطلب: 4012550: mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین