پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مردم ولایتمدار و دلیر خراسان شمالی همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیسم را طنین‌انداز کردند.

شعار سال: حضور گسترده مردم خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاقی دوباره با رسم ماندگار امام خمینی (ره) پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی است که با مشت‌های گره‌کرده در کف خیابان‌های سراسر استان خراسان شمالی حمایت، وحدت، همدلی و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.


امروز پیر و جوان، مرد و زن، کودک و نوجوان به خیابان‌ها آمدند تا از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین حمایت کنند.

روز قدس تکرار ایستادگی مردمانی است که هرساله با لبانی تشنه در گرمای تابستان و با مشت‌های گره‌کرده خودهمبستگی، همدلی و اتحاد خود را با مردم رنج‌کشیده فلسطین مسلمانان اعلام می‌کنند.


مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه خراسان شمالی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» و حمل پلاکاردهایی علیه محکومیت رژیم غاصب اسرائیل، انزجار خود را از صهیونیستی اعلام و خواستار آزادی مردم فلسطین شدند.

یکی از جوانان بجنوردی شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس اظهار می‌کند: رژیم اسرائیل با همدستی دیگر استعمار گران خون جوانان بی‌گناه زیادی را ریخته است و امروز وظیفه داشتم برای حمایت از جوانانی که هم سن خودم هستند در راهپیمایی شرکت کنم.

جواد مرتضوی می‌گوید: تمام اقشار جامعه در هر سنی که هستند وظیفه‌دارند برای حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی می‌افزاید: آماده هستیم هر نوعی کمکی از دستمان برآید برای آزادسازی فلسطین همراه با دیگر مسلمانان جهان انجام دهیم.

همدردی با مردم فلسطین وظیفه تمام مسلماناناست

یکی از بانوان بجنوردی که همراه با دو فرزند خود در راهپیمایی روز قدس شکت کرده است می‌گوید: وظیفه تمامی ملت‌های مسلمان جهان است برای آزادسازی فلسطین و همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده در راهپیمایی شرکت کنند.


مریم یزدانی اظهار می‌کند: امروز دو فرزند خود را به راهپیمایی آورده‌ام تا حمایت از ملت مظلوم را یاد بگیرند و بدانند در هر شرایطی حتی در امنیت باید از مردم بی‌دفاع حمایت کرد.

مردم خراسان شمالی همیشه پیشرو درصحنه‌های نظام بوده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی می‌گوید: مردم خراسان شمالی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همیشه ثابت کرده‌اند که جز پیشروان حضور درصحنه‌هایی هستند که نظام به آنان نیاز دارند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری اظهار می‌کند: ملت ایران امروز به خیابان‌ها آمدند تا ثابت کنند از ترقی بازی‌های عده‌ای انسان‌های پست نمی‌ترسند و تا روز آزادسازی قدس هرساله برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سالاری می‌افزاید: حضور مردم خراسان شمالی در تمامی صحنه‌ها پرشور بوده است به‌طوری‌که مقام معظم رهبری در سفر سال ۹۲ به استان، فرمودند مردم خراسان شمالی در تمام صحنه‌ها مستوره هستند ازاین‌رو ما تائید ولی‌فقیه راداریم.

وی تصریح می‌کند: امسال حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر و شاهد حضور پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال و زن و مرد در صف‌های به هم فشرده راهپیمایی روز قدس هستیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان می‌کند: یکی از علت‌هایی که امروز شاهد حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی هستیم، اتفاقات تروریستی اخیر است.

حجت‌الاسلام سالاری می‌گوید: مردم شهیدپرور خراسان شمالی امروز آمده‌اند تا اعلام کنند اگر شما چند نفر از ما را به شهادت برسانید به ازای هرکدام از شهدا، هزاران نفر درصحنه هستند و در برابر جنایت‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و انسان‌های فریب‌خورده که حاضر هستند خود را برای هیچ و پوچ به کشتن بدهند، بزنند.

روز جهانی قدس ایستادگی در مقابل رژیم ستمکار اسرائیل است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار می‌کند: روز قدس به‌عنوان یادگار امام خمینی (ره) است که در این روز مسلمانان جهان با همبستگی، انسجام و وحدت در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی می‌کنند.


سردار علیرضا مظاهری اظهار می‌کند: در این روز تمام ملت مسلمان جهان با حضور در سطح خیابان‌ها و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همبستگی خود را با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌کنند.

سردار مظاهری می‌افزاید: نیروی انتظامی امروز با خانواده بزرگ خود در کنار مردم خراسان شمالی ضمن برقراری امنیت به‌صورت یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده است.

وی بیان می‌کند: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده در خراسان شمالی ازلحاظ نظم و امنیت هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه می‌کند: پلیس با به‌کارگیری تمامی توان رزمی عملیاتی و تجهیزاتی خود نظم و امنیت را در مراسم راهپیمایی جهانی قدس برقرار کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012561:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین