پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در شهرکرد آغاز شد و بار دیگر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در بام ایران طنین انداز شد.

شعار سال: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر شور مردم شهر شهرکرد آغاز شده است و مردم ولایت مدار شهرکرد از ابتدای صبح امروز برای حضور در راهپیمایی روز قدس در میدان 12 محرم شهرکرد حضور پیدا کرده اند.

هم اکنون راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم آغاز شده است و مردم در مسیر راهپیمایی به سمت چهارراه ولی‌عصر (عج) در حال حرکت هستند.

مردم در این راهپیمایی سپس به سمت چهارراه ابوعلی‌سینا حرکت می کنند و پس از پیمودن بلوار آیت‌الله طالقانی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) می رسند.

همه مردم شهرکرد بار دیگر برای نشان دان تنفر خود از رژیم صهیونیستی به میدان آمده اند و با سر دادن «شعار مرگ بر اسرائیل» حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

حمایت از مردم فلسطین وظیفه هر مسلمان است

یکی از شهروندان شهرکردی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو باخبرنگار مهر اظهار داشت: آزاد سازی قدس و رهایی مردم مظلوم فلسطین از ظلم صهیونیست ها از خواسته های بزرگ مردم ایران است.

امیر حسینی اظهار داشت: حمایت از مردم فلسطین وظیفه هر مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس صحنه ایستادن در برابر دشمنان اسلام است و مسلمانان در این روز وحدت خود را به دشمنان اسلام از جمله رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا نشان می دهند.

یکی دیگر از جوانان شهرکرد در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو باخبرنگار مهر اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با اسرائیل است.

علی توکلی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین نیازمند کمک و حمایت هستند، تاکید کرد: حضور هر شهروند در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایتی از مردم مظلوم فلسطین است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دشمن همه مسلمانان است و راهپیمایی روز قدس همبستگی و همدلی و حمایت از مردم فلسطین را نشان می دهد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۳ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شودرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو باخبرنگار مهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۳۳ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

علی گرجی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان از وحدت و همدلی و همزبانی مردم دارد.

وی اظهار داشت: مردم روزه دار این استان با وجود گرمی هوا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی آمده اند تا حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را ایجاد کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیانگر اتحاد و وحدت مسلمانان برای حمایت از مردم فلسطین است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012452، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین