پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
امام‌جمعه آشخانه گفت: مسئله فلسطین برای نظام اسلامی حیاتی است ازاین‌رو باید برای حمایت از آن تلاش بیشتر داشته باشیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیراً، استکبار و در رأس آن آمریکا قصد دارند تمام جهان اسلام را با یکدیگر درگیر کنند تا فلسطین از درجه اسلام برانداخته شود.

حجت‌الاسلام احمدزاده افزود: با توجه به اینکه روز قدس در بین ملت مسلمان بزرگ و بااهمیت است، امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی به استعمار نشان دادند که تا روز پیروزی و آزادسازی قدس از حمایت فلسطین دست درنخواهند برداشت.

وی بابیان اینکه اسرائیل بی‌جهت حقوق مردم مظلوم فلسطین را گرفته و نسبت به آنان ظلم می‌کند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) از قبل انقلاب با اسرائیل موضع سرسختی داشته و می‌دانست که آنان اشغالگر و غاصب هستند ازاین‌رو ایشان باتدبیر هوشمندانه‌ای که داشتند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را که موردتوافق تمام ملت مسلمان است به‌عنوان روز قدس انتخاب کردند.

امام‌جمعه آشخانه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند روز قدس صرفاً این نیست تنها از یک ملت مظلوم که از خانه خود رانده‌شده‌اند دفاع کنیم، بلکه درواقع با یک نظام سیاسی و استکبار مبارزه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام احمدزاده ادامه داد: امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و مسئله بسیار گسترده از فلسطین است.

وی بیان کرد: بنابراین امروز مبارزه با رژیم صهیونیسم مبارزه با استکبار و نظام سلطه است.

امام‌جمعه آشخانه تصریح کرد: اسرائیل برای نظام اسلامی یک رژیم اشغالگر و نامشروع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012363:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین