پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مردم همیشه در صحنه رشت در حالی مسیرهای چهارگانه راهپیمایی روز قدس در این شهر را طی کردند که بارش رحمت الهی نیز هم صدا با مردم روزه دار رشت شروع شده بود.

شعار سال: دومین روز تابستان است و باران رحمت الهی باریدن گرفته. خیابان های شهر رشت امسال هم میزبان قدم های مردمان روزه داری است که گوش به فرمان رهبرشان آمده اند تا هرچه فریاد دارند بر سر اسرائیل خالی کنند.

مردم سرزمین هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، ۱۷ شهید مدافع حرم و تنها شهید وزارت اطلاعات که تازه هفتمین روز از شهادتش در مبارزه با گروه های تکفیری را گرامی داشتند، امروز به میدان آمده اند تا نشان دهند که گوش به سخنان رهبر و فرمان او دارند و شعاری حذف نشدنی شان که در طول تاریخ به آن شناخته می شوند، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» است.

اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند

در مسیر خیابان نامجو به میدان فرهنگ پدری میانسال که در یک دست چتر و در دست دیگر دست پسر ۱۰ ساله اش را گرفته، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره آینده اسرائیل به خبرنگار مهر می گوید: همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند اسرائیل ۲۵۵ سال آینده را نخواهد دید و ما نیز به میدان آمده ایم تا با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» خودمان، این زمان موعود را نزدیکتر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم اسرائیل و آمریکا از ویژگی های آزاداندیشان در سراسر جهان است، ادامه می دهد: مبارزه با ظلم در هر دینی از ویژگی های بارز آن دین محسوب می شود و دقیقا به همین خاطر است که تمام آزاد اندیشان دنیا با هر دین و مسلکی که باشند، هیچ گاه در برابر ظلم سکوت نمی کنند.

این شهروند رشتی تصریح می کند: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس نیز مهر تأییدی بر ظلم ستیز بودن مردم کشورمان و همچنین مدافع مظلوم بودنمان است و اسرائیل باید بداند که مردم فلسطین تنها نیستند.

حضور در راهپیمایی روز قدس؛ مشت محکم بر دهان بدخواهان کشور

در سمت دیگری از میدان فرهنگ مادری که به همراه دو دخترش به راهپیمایی روز قدس آمده، درباره علت حضورش به خبرنگار مهر توضیح می دهد: این روزها چشم همه جهان به کشور ما دوخته شده و دشمنان منتظرند تا مردم ایران از آرمان های انقلاب که یکی از مهمترینشان مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم است، دست بکشند اما همه جهان باید بداند که ما تحت هیچ شرایطی دست از آرمان های خود نمی کشیم.

وی با اشاره به حملات تروریستی تهران و پاسخ کوبنده سپاه به این حملات می گوید: در روزهایی که گذشت اقتدار ما به کل دنیا نشان داده شد و ما امروز با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و همچنین سپاهیان اسلام که در هر کجای دنیا در مقابل ظلم ایستاده اند، اعلام می کنیم.

یکی از دختران این بانوی رشتی نیز به خبرنگار مهر اظهار می کند: حضور ما نسل جوان در راهپیمایی روز قدس، ۲۲ بهمن یا ۱۳ آبان موید این مطلب است که ظلم ستیزی با گوشت و خون ما ایرانی ها عجین شده و هر ظالمی باید با شنیدن نام ایران و ایرانی بر خود بلرزد.

فریادهای «مرگ بر اسرائیل» هر لحظه بلندتر می شود و تعداد مشت های گره کرده مردم روزه دار رشت بیشتر و بیشتر. همه با هم آمده اند تا بگویند مردم این سرزمین با تقدیم هشت هزار شهید ثابت کرده اند که در خط مقدم مبارزه با ظلم قرار دارند و حامی مردم همیشه مظلوم فلسطین خواهند بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012448، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین