پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
البرزنشینان همچون دیگر هم‌وطنان با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر داده و جنایات اسراییل و متحدان این رژیم غاصب را محکوم کردند.

شعار سال: باوجود هوای گرم همه آمده‌اند، با مشت‌های گره‌کرده آمده‌اند، روزه هستند ولی با همان مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند خیابان‌های کرج شلوغ است مردم از گوشه گوشه شهر خود را به میدان شهدا رسانده‌اند پیر و جوان، زن و مرد همه آمده‌اند تا به مردم آزادی‌خواه فلسطین بگویند؛ تنها نیستند.

البرزنشینان مانند دیگر مردم سرزمینمان به خیابان‌ها آمده‌اند تا اسراییل برای هزار و یا شاید میلیون‌ها بار رسوای عالم شود. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرج به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سر دادن شعار مرگ بر استکبار به همه جهانیان ثابت کنند که می‌دانند سرشاخه تمام جنایات در جهان صهیونیست است همان صهیونیستی که امام خمینی (ره) درباره‌اش فرمود بایستی از صفحه روزگار حذف شود.

خانواده شهدا، ایثارگران و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم البرزی دوش‌به‌دوش مردم در راهپیمایی امروز فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر می‌دهند آن‌ها آمده‌اند تا باافتخار به فرزندان و همسران شهید خود حماسه دیگری از حضور و وحدت خلق کنند.

یکی از شهروندان البرزی با اشاره به اینکه جنایات اسراییل در فلسطین دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد، گفت: بر ما واجب است در این روز با حضور در مراسم راهپیمایی با مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر اسراییل بگویم.


روز قدس نماد مقابله با ظلم و استکبار است

وی با اشاره به اینکه آزادی قدس شریف خواسته همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است، گفت: امید داریم این خواسته مهم به‌زودی محقق می‌شود.

در ادامه سید حمید طهائی استاندار البرز با تأکید بر اینکه بیت‌المقدس سرزمین وحی الهی است، گفت: این سرزمین نمی‌تواند در حصر و غضب اسراییل بماند.

طهائی با اشاره به اینکه روز قدس فریادی برای تظلم خواهی فلسطینیان و نمادی معنادار از انسجام جهان اسلام است، گفت: حضور شهروندان ولایتمدار البرزی در راهپیمایی روز قدس از روی آگاهی است آن‌ها همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی جنایات اسراییل و حامیانش را محکوم می‌کنند و به مردم فلسطین می‌گویند که تنها نیستند.

در ادامه فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه روز قدس روز بزرگ همراه با پیام‌های مهمی است، گفت: یوم‌الله قدس را امام خمینی (ره) برای استکبارستیزی و دفاع از مظلومان نام‌گذاری کردند.


سردار بخشعلی کامرانی صالح با تأکید بر اینکه روز قدس نماد مقابله با ظلم و استکبار است، گفت: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در این روز بزرگ همراه و هم‌صدا با دیگر مسلمان جهان شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و از اسراییل بیزاری می‌جویند.

وی تأکید کرد: پلیس البرز از مدت‌ها پیش برای ین روز بزرگ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های ترافیکی، انتظامی و اطلاعاتی را در دستور کار خود قرارداد همان‌طور که می‌بینید مراسم راهپیمایی بانظم خاصی در حال انجام است.


مقاومت ملت ایران ستودنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز روز جهانی قدس را تجلی‌گاه حمایت از مظلومان جهان دانست و گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان مستکبران و زورگویان عالم به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس مسعودی تأکید کرد: لبیک به ندای تاریخی امام و حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطینیان نشانگر حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از مظلومان عالم است.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به شرایط کنونی منطقه و تحرکات دشمنان و بابیان اهمیت برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: حضور پرشور مردم در این عرصه ضروری و حائز اهمیت است خوشبختانه ملت ایران اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که اهل ایستادگی و مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی بابیان اینکه دشمنان تحرکاتی را در آستانه روز جهانی قدس انجام داده‌اند که این امر سبب آگاهی بیش‌ازپیش مردم کشور شده، افزود: به‌واسطه توسعه تحرکات تکفیری‌ها و داعشی ها سعی شده این حرکت نورانی کم‌نور و یا خاموش شود.

وی تأکید کرد: ملت به برکت رهنمودهای ولی‌فقیه از هوشیاری لازم برخوردار بوده و امروز هوشمندانه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته‌اند.

مراسم سخنرانی راهپیمایی روز قدس قرار است بعد از پایان راهپیمایی مردم در مصلای کرج برگزار شود و در آن حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم سخنرانی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012379:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین