پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
استاندار زنجان گفت: دولت آمریکا از گسترش روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ایران در میان سایر ملت ها در هراس است.

شعار سال: اسدالله درویش امیری روز شنبه در مراسم زنگ استکبار ستیزی در مدرسه الغدیر زنجان افزود: 13 آبان امسال از حساسیت بالاتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و حضور گسترده تری از دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه را می طلبد.

وی یادآورشد: در راس دولت آمریکا رئیس جمهوری قرار گرفته که به هیچ تعهد و قرارداد بین المللی و حتی حقوق دیگر ملت ها پایبند نیست.

درویش امیری اظهار کرد: رئیس جمهوری کنونی دولت آمریکا علیه ملت ایران بی ادبانه و گستاخانه سخن می گوید و در عمل بر سر موضوع برجام که یک قرارداد و توافق بین المللی است و یاوه گویی می کند.

استاندار زنجان گفت: در حقیقت یاوه گویی فقط علیه ملت ایران نبود و علیه قوانین بین المللی سخن گفت و از همین رو 13 آبان امسال پیام های متعددی به دنبال خواهد داشت.

وی به مهمترین پیام 13 آبان امسال برای جهانیان به ویژه دولت مستکبر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نشان دهنده پایبندی مستمر ایران به قوانین بین المللی و مطالبه به رسمیت شناختن حقوق بین المللی و حقوق مسلم جمهوری اسلامی است.

درویش امیری تاکید کرد: ایران به شکل رسمی اعلام می کند که به آنچه که در برجام توافق شده تا روزی که دولت آمریکا تخطی نکند، پایبند است.

استاندار زنجان ادامه داد: ملت ایران در حرکت عظیم 13 آبان سال 57 و 58 به خصوص در تسخیر لانه جاسوسی توانست فرهنگ و روحیه استقلال طلبی را ثابت کرده و در میان سایر ملت ها گسترش دهد.

وی اضافه کرد: ملت ایران توانست روح مبارزه با خودخواهی دولت آمریکا را اشاعه داده و راه مبارزه با این دولت مستکبر را به ملت های منطقه بیاموزد.

درویش امیری به حوادث رخ داده طی 50 سال گذشته در 13 آبان سال های 43، 57 و 58 اشاره و ابراز کرد: در 13 آبان سال 57 با پیوستن دانش آموزان به خیل دانشجویان و دانشگاهیان مبارز این جوانان و نوجوانان هم راه خود را انتخاب کردند.

استاندار زنجان 13 آبان سال 43 را یادآور روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه اعلام کرد و گفت: در 13 آبان سال 58 هم دانشجویان و جوانان معترض به توطئه گری های دولت آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی، اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان هم در این مراسم گفت: 13 آبان یادآور نقش دانش آموزان در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار و دشمنان ایران اسلامی است.

مرتضی تمجیدی افزود: این دانش آموزان ولی نعمتان ما هستند و باید حقوق آنان را به رسمیت شناخت و در اداره مدرسه از مشارکت آنان کمک گرفت.

13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14 آبان 96، کد مطلب: 82718728 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین