پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
استاندار آذربایجان شرقی درباره آغاز تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان گفت: علی‌رغم اینکه هدف آمریکا سرنگون‌سازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما رنج اصلی تحریم‌ها برای مردم است.

شعارسال: مجید خدابخش در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان گفت: استکبار جهانی و رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا اعلام کرده است که از امروز تحریم‌ها علیه ایران شروع می‌شود درحالی که رنج اصلی تحریم‌ها برای مردم ایران است.

وی ادامه داد: دیروز با یک بیمار سرطانی دیدار داشتم که بخاطر اوضاع پیش‌آمده با مشکلاتی مواجه بود، گرچه هدف آمریکا از این برنامه‌ها سرنگون‌سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم قربانیان اصلی این قضایا هستند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد که مردم برای نشان دادن اینکه مشکلات نمی‌توانند باعث شوند آن‌ها از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دست بردارند، این حماسه و راهپیمایی عظیم را خلق کرده‌اند.

خدابخش پیام راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان را عزت، استقلال، استقامت و امنیت ملت ایران دانست و بیان کرد: هرچند درحال حاضر در جنگ اقتصادی و روانی-رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم اما با همه این مشکلات همچنان با عزم راسخ و استوار، با وحدت تمام و با رهبری مقام معظم رهبری، از این معبر سخت هم عبور خواهیم تا ایران به آزادی خود تداوم بخشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:13آبان1397 ، کدخبر: 4449478: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین