پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار ستیزی و مقابله با استکبار ریشه قرآنی و اسلامی دارد، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا است.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز ضمن گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، عنوان کرد: در بسیاری از آیات و روایات، بر ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و استکبار سخن به میان آمده است.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه فطرت انسان با پذیرش ظلم و استکبار سنخیتی ندارد و انسان مومن زیر بار ظلم، ستم و استعمار نمی رود، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که مردم ایران هیچ گاه سلطه و ستم را نپذیرفته اند و همواره در مقابل طاغوت و مستکبران ایستادگی کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی و زیاده خواهی‌های مستکبران، اصلی مهم و زیربنایی در نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: مستکبران در طول تاریخ به کشتار، اجحاف، ستم، خون ریزی و چپاول پرداخته‌اند و به جزء منافع خود اندیشه ای دیگر در سر نپرورانده‌اند.

وی گفت: امروز استکبار جهانی که به غیر از جنایت و ستمگری، ره‌آوردی برای بشریت نداشته است مدعی دفاع از حقوق بشر شده و با یاوه گوئی‌های خود ما را مورد هجمه قرار می‌دهد در حالی که تاریخ گواه جنایت ها و ستمگری های آنان است.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه یوم الله 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا و دست نشانده هایشان است، اظهار کرد: در این روز ملت همیشه درصحنه بار دیگر با تکیه بر ارزشهای انقلابی و پیروی از ولایت‌فقیه و اعتقادات قلبی در مقابل استکبار جهانی می ایستد و شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار کرد: 13 آبان یادآور حماسه ملت ایران و ندای استکبار ستیزی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملت ایران به جهان است.

وی خاطرنشان کرد: یاوه گوئی‌های مستکبران نشانه ضعف در برابر قدرت و اقتدار ملت ایران است. در این روز با تجدید بیعت با آرمآن های انقلاب به صحنه می آییم و به ندای رهبری لبیک می‌گوییم.

رئیس دانشگاه قم یادآور شد: نسل جوان، انقلابی و فرهیخته طبق تاکیدات امام(ره) و رهبری در برابر همه توطئه‌های دشمن ایستادگی می کند و با شناخت از ماهیت استکبار و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی حضوری منسجم در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کد مطلب: 96081307398 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین