پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
امام جمعه آرادان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی کشف توطئه‌های کاخ سیاه علیه نظام بود، گفت: امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در آستانه روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آباد سالروز تبعید امام خمینی (ره) و کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یادآور خاطره غرورانگیز و شجاعانه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل و کشف توطئه‌های شوم کاخ سیاه برای ضربه زدن و سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی در آن زمان بود.

امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند، تصریح کرد: امام راحل با این جمله مهر تأییدی بر این حرکت الهی زدند.

شریفی‌نیا با اشاره به اینکه امروز هم رهبر عالی‌قدر انقلاب دانشجویان و جوانان مؤمن را افسران جنگ نرم علیه تهاجم بی‌امان و اسلام ستیزانه غرب مستکبر به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار می‌دانند، افزود: وظیفه‌ای مهم و خطیر بر دوش جوانان ما است.

وی با بیان اینکه قطعاً جوانان و دانش آموزان و دانشجویان انقلابی ما در ۱۳ آبان امسال با حضور هوشمندانه خود رؤیاهای بدخواهان مخصوصاً آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار را باطل می‌کنند، اضافه کرد: از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهیدان پاسداری خواهند کرد.

امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه ملت ایران در ۱۳ آبان تهدیدها و یاوه‌گویی‌های دولت فاسد و ظالم آمریکا را به تمسخر خواهند گرفت، اظهار کرد: زیرا ملت ایران هیچ‌گاه برابر دشمن زیر سایه رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری از مواضع و منافع و ارزش‌های ملی و اسلامی خود کنار نمی‌آید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13آبان1396، کدخبر: 13960811001016: www.semnan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین