پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
امام جمعه کرمان گفت: همه مردم درراهپیمایی روز 13 آبان ماه باشکوه شرکت کنند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

شعار سال: آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز به واسطه سه رخداد مهم‌تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است‌.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امروز ایستادگی در برابر تمام دنیای پوشالی استکبار کاری لازم است و نباید اجازه دهیم آنها به اهداف شوم خود نائل شوند.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: فردا ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و ان‌شاءالله همه مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان با اشاره به خطبه‌ای از امیرالمؤمنان علی (ع) در نهج‌البلاغه گفت: حضرت در بیان ویژگی‌های شیعیان به دستگیری از برادران و خواهران ایمانی اشاره دارند.

جعفری با بیان اینکه اگر ما خود را شیعه حضرت علی (ع) می‌دانیم باید به اندازه مقدور از سیره ایشان و ائمه اطهار (ع) پیروی کنیم، افزود: حضرت علی (ع) می‌فرمایند، شیعیان ما برادران و خواهران ایمانی‌شان را بر خودشان مقدم می‌دانند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شیعیان، حفظ زبان از گناه و معصیت عنوان شده است و لذا باید در مجالس و دورهمی‌ها مرابت کنیم که زبانمان به غیبت از کسی باز نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۲۰۰۰۲۷۶ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین