پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
معاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنگ استکبارستیزی روز شنبه به مناسبت ۱۳ آبان ماه در مدارس استان زنجان نواخته می‌شود.

شعار سال: محمود عباسی با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان روز شنبه نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز 13 آبان سه واقعه بزرگ و مهم در ایران رخ داده است، تصریح کرد: این روز تاریخی در سه دوره مختلف اتفاق افتاده و در تاریخ کشور به عنوان یکی از روزهای به یادماندنی به ثبت رسیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مکان تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان از چهارراه امیرکبیر آغاز و تا میدان انقلاب ادامه دارد و با سخنرانی مسئولان این مراسم به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این روز با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد، گفت: تجمع ضد استکباری علاوه بر شهر زنجان، در دیگر نقاط استان برگزار می‌شود.

عباسی تاکید کرد: مراسم باشکوه روز 13 آبان ساعت 9:30 صبح روز شنبه در تمامی مناطق چهاده‌گانه استان و با حضور گسترده اقشار مختلف همگام با دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان اعم از عوامل اجرایی، دبیران، آموزگاران و مربیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های برگزاری در راهپیمایی روز شنبهتوسط دانش‌آموزان گفت: اجرای سرود همگانی توسط دانش‌آموزان، برپایی نمایشگاه عکس از وقایع 13 آبان در آموزشگاه‌ها، تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا و گلباران مزار شهدا، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان استان برای یوم الله 13 آبان امسال است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 آبان 96، کد مطلب: 1563684: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین