پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۵
رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: الآن در آمریکا شرایطی حاکم شده که شاهدیم شکست‌های پی‌درپی و ازهم‌پاشیدگی این رژیم مستکبر و منشأ فساد آغاز شده و انشالله در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن قدرت پوشالی این رژیم هستیم.
شعار سال:
 
آیت‌الله محسن اراکی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ،یوم‌الله 13 آبان را روز بیداری ملت‌ها دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و 13 آبان نماد بیداری ملت ما به‌ویژه نسل جوان ماست و باید بر آن پافشاری داشته باشیم. رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: نسل جوان ما با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان اثبات کرد که همچنان آگاه به توطئه‌های دشمنان است و برای دفاع از آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده است. وی درصحنه حاضر بودن نسل جوان را از ویژگی‌های نسل فعلی جوانان دانست و افزود: نسل جوان امروز همانند و حتی بهتر از نسل اول انقلاب بیشتر آگاه‌تر و ثابت‌قدم‌تر است و با حضور فعال درصحنه در اطاعت و پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیشگام هستند. عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم امت ما با پافشاری، آگاهی و وحدت هرچه زودتر شاهد پیروزی کامل بر دشمنان مخصوصاً آمریکای جنایتکار باشیم. وی ازهم‌پاشیدگی رژیم آمریکا را مدنظر قرار داد و گفت: الآن در آمریکا شرایطی حاکم شده که شاهدیم شکست‌های پی‌درپی و ازهم‌پاشیدگی این رژیم مستکبر و منشأ فساد آغازشده و انشالله در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن قدرت پوشالی این رژیم خواهیم بود. آیت‌الله اراکی بابیان اینکه پیام ایران، پیام امروز اکثر ملت‌های جهان است، ابراز کرد: شعار "مرگ بر آمریکا " شعار عمومی همه ملت‌هاست و اگر فشار برخی مستکبرین و مستبدین مانع اظهار آن می‌شود ناشی از آن نیست که ملت‌ها پای این مستکبرین هستند. وی عنوان کرد: در عربستان که ابزار اجرای سیاست‌های آمریکا در منطقه است، شاهدیم نسل جوان آن‌ها هم‌زمان با نسل دیگر ملت‌ها همین شعار "مرگ بر آمریکا" و "آمریکا نابود است" را سر می‌دهند و در آینده این استکبارستیزی آنان بیشتر روشن خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 آبان 95 ، کد مطلب: 1230132 www. tasnimnews.com    
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین