پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دشمنی ریشه‌دار آمریکا با ایران گفت: تا زمانی که ما به دنبال احیای تمدن ایرانی-اسلامی هستیم و آمریکا نیز به دنبال جهانی‌سازی است، این دشمنی تداوم خواهد داشت.

شعار سال: سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم رونمایی از سند راهبردی پدافند غیرعامل اظهار داشت: 13 آبان به ما کمک می‌کند تا دشمن را بهتر بشناسیم؛ زیرا دشمنی ما با آمریکا با برجام و غیربرجام از بین نمی‌رود و این دشمنی ریشه‌دارتر از این حرف‌هاست.

وی افزود: به عبارت دیگر تا زمانی که ما به دنبال احیای تمدن ایرانی اسلامی هستیم و آمریکا نیز به دنبال جهانی‌سازی است، این دشمنی تداوم خواهد داشت.

جلالی خاطرنشان کرد: امروز که هشتم آبان و روز بسیج دانش آموزی است، با هفته پدافند غیر عامل مصادف شده است و این نشان از آن است که همواره باید دشمن شناس باشیم و تهدیدهای علیه کشورمان را خنثی کنیم.

وی گفت: پدافند غیر عامل یعنی مستحکم سازی کشور برای مقابله با هر تهدیدی و این مصون سازی به معنای آمادگی و تمرین رزمایش است تا هر کس در روز حادثه وظیفه خود را بداند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان تصریح کرد: همزمان با برگزاری این رزمایش در 500 مدرسه در نقاط مختلف کشور نیز اجرا می‌شود تا برای مقابله با هر تهدیدی ایجاد آمادگی شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 8 آبان 1395، کد مطلب: 238140:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین