پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
معاون استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با وجود استقرار نیروگاه و صنایع نفت و گاز جایگاه مهمی در زمینه پدافند غیر عامل و دارا بودن تجهیزات مورد نیاز دارد.

شعار سال: عبدالکریم گراوند صبح امروزدر نشست با کمیته پدافند غیر عامل استان بوشهر اظهار داشت: پدافند غیر عامل یکی از نیازهای جامعه کنونی است و برای رسیدن به وضع مطلوب نیاز به اراده جمعی دارد.

وی با بیان اینکه باید آمادگی خود را در برابر حوادث تقویت کنیم، افزود: در جهان شاهد این هستیم که با وجود ابزارهای پیشرفته حادثه هایی صورت گرفته است و این کار ما را سخت تر و تلاش برای دارا بودن پیوست پدافند غیر عامل را در پروژه های مختلف بیشتر می کند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر با وجود استقرار نیروگاه و صنایع نفت و گاز جایگاه مهمی در زمینه پدافند غیر عامل و دارا بودن تجهیزات مورد نیاز دارد.

گراوند عنوان کرد: استان بوشهر به عنوان قطب انرژی و اقتصادی کشور و با توجه به حساسیت های موجود باید در زمینه پدافند غیرعامل به امکانات مناسب تجهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از این بخش هایی که باید در حوزه پدافند غیرعامل به آن توجه شود، حوزه بهداشت تخصصی ویژه پرتویی و شیمیایی است که باید در قالب پدافند غیرعامل استان مجهز شود.

وی بیان کرد: آموزش به عموم جامعه یکی دیگر از کارهایی است که باید در این بخش انجام شود تا در زمان حادثه آمادگی لازم به بهترین نحو وجود داشته باشد.

گراوند با بیان اینکه آموزش مناسب موجب واکسینه شدن جامعه در برابر حوادث احتمالی است، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد ظرفیت های خوبی هستند که می توانند در خصوص آموزش پدافند غیر عامل به قشرهای مختلف و جامعه هدف آموزش مناسب ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در سال آینده باید بودجه پدافند غیرعامل استان بوشهر توسط مرکز خاص دیده شود، افزود: پیشگیری در پدافند غیر عامل یک اصل است و باید همه دستگاه های اجرایی، انتظامی و نظامی تلاش کنند تا با برگزاری آموزش و رزمایش های شیمیایی و پرتویی آمادگی لازم را در زمان بروز حادثه داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 5921919: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین