پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه در کشور شاهد ترور بیولوژیکی نبودیم اما باید با هوشیاری احتمال چنین اتفاقی را رصد کنیم.

شعارسال: ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به طرح موضوع احتمال ترور بیولوژیکی در کشور اظهار داشت: دشمن از هر راه و روشی برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، شاهد بودیم که با استفاده از بمب اتم هیروشیما و ناکازاکی را نابود کردند و با بمباران شیمایی در منطقه حلبچه مردم بیگناه را به کشتن دادند بنابراین نباید از آخرین حربه های دشمن غافل شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم شورای اسلامی در این باره که برای افزایش توان در برابر ترور بیولوژیکی نیاز به قانونگذاری داریم، گفت: برای دفاع نیاز به قانونگذاری نداریم، بلکه در هر شرایطی دفاع بر ما واجب است و باید وارد عمل شد، با این حال سازمان پدافند غیرعامل موضوع ترور بیولوژیکی را به صورت تخصصی مطالعه می کند.

وی عملکرد سازمان را در این باره ارزیابی کرد و ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل به موقع به مسئله ترور بیولوژیکی ورود کرد و مطالعات اولیه و تخصصی خوبی در این باره داشت در همین بررسی ها مشخص شد که تاکنون در کشور ترور بیولوژیکی رخ نداده است.

این نماینده افزود: البته امیدواریم که هرگز نخواهیم از اطلاعات و توان مقابله با دشمن در زمینه ترور بیولوژیکی استفاده کنیم و مورد در کشور رخ ندهد اما باید همواره تحرکات دشمن را رصد کنیم و توان خود را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون سازمان پدافند غیرعامل به خوبی عمل کرده و توان علمی خود را در زمینه ترور بیولوژیکی افزایش داده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 3 آبان 1395، کدمطلب: 236256 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین