پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۳۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مدیر کل تعاون و امور رفاهی وزارت آموزش و پرورش گفت: 98 درصد هزینه آموزش و پرورش مربوط به حقوق کارکنان این نهاد است.

شعارسال: فرشید سیاری ظهر امروز در جلسه‌ کارشناسان تعاون مناطق گیلان در دهکده ساحلی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان اظهار کرد: روز بسیج دانش‌آموزی به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده و ما امروز وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی نگه داریم.

مدیر کل تعاون و امور رفاهی وزارت آموزش و پرورش به مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات فرهنگیان حتی جزئیات را می‌دانیم و در جلسات با مدیران کل این موضوعات را به اطلاع آنها می‌رسانیم.

وی وظیفه اداره کل تعاون و امور رفاهی وزارت آموزش و پرورش را کاهش هزینه کار و فراهم کردن امکانات رفاهی زندگی فرهنگیان دانست و تصریح کرد: این سازمان وظیفه دارید به فرهنگیان تسهیلات رفاهی ارائه دهد.

سیاری تمام فعالیت سازمان تعاون را نیازمند اعتبارات دانست و خاطرنشان کرد: 98 درصد هزینه آموزش و پرورش را مربوط به حقوق کارکنان بوده و بقیه نیز به این نهاد و دیگر اقدام‌ها می‌رسد که هزینه بسیار بالایی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 10 آبان 1395، کدمطلب: 13950810000801 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین