پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم بوشهر با حضوری پرشور در تجمع این روز در کنار آبهای خلیج فارس فریاد بر استکبار جهانی طنین‌انداز کردند.
شعارسال: در مراسم تجمعی که در میدان رئیسعلی‌دلواری بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس برگزار شد شرکت‌کنندگان با شعارهای«13 آبان همیشه برپاست یادآور نابودی آمریکاست» «این سخن جاوید روح خداست ام‌الفساد قرن ما آمریکا است»، « جهاد با استکبار، مرام و ایده ماست ایده انقلابی نبرد با آمریکا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود خائن» و دهها شعار ضد استکبار دیگر، ندای استکبار ستیزی خود را از کنار پهنه آبهای خلیج فارس طنین‌انداز کردند.

در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسئولان و سایر اقشار مردم بوشهر حضور داشتند شرکت کنندگان با دردست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای «خامنه‌ای خمینی دیگر است، محور اتحاد مسلمین است»، «فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا»،« در پیش مستکبران تسلیم هرگز هرگز»، « مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» بر روی آن نوشته شده بود روز 13 آبان و تسخیرلانه جاسوسی را گرامی داشتند.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 13 آبان یادآور روزهای مهم در انقلاب اسلامی در راستای استبکار ستیزی است اظهار داشت: یوم‌الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

نصرالله شفیعی با بیان اینکه 13 آبان سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی درر راستای مقابله با قانون ننگین استعماری کاپیتولاسیون است تصریح کرد: در این روز امام راحل در سال 1343 به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحۀ سراسر ننگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین آمریکای جنایتکار تبعید شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در آئین 13آبان در بوشهر گفت: هیچ فرقی بین ترامپ و کلینتون وجود ندارد چرا که این دوبرای نوکری اسرائیل و دشمنی کردن با ایران باهم مسابقه می دهند.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: روز 13آبان بیانگر این است که هر انسان بصیر، آگاه، شهادت خواه و باغیرت بداند کمرخم کردن در مقابل آمریکا توهین به شهدا و خون آنان است.

وی افزود: همانطور که ملت ایران تنها با لطف خدا در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برطاغوت و استکبارجهانی پیروز شد امروز نیز رمز موفقیت ایران استقلال، خود مقاومتی عمل کردن و از موهبت نظام و ملت بزرگ ایران استفاده کردن است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی دارای ملتی بزرگ، جوانانی با سواد، متدین و انقلابی است که اگربه جای کمک گرفتن از آمریکا برای حل مشکلاتمان از آنان کمک بگیریم کشور از این تنگناها سربلند بیرون می آید.

وی تصریح کرد: همه مسئولان از روی دلسوزی حرکت می کنند اما باید بدانیم هیچ کسی دلسوزتر از رهبرمعظم انقلاب که همانند مردم زندگی می کند و غصه آنان را دارد نیست.

وی یادآور شد: مشکلات کشور با وحدت، همدلی، حرکت پشت رهبرمعظم انقلاب، اجرایی کردن سیاستهای نظام و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

این نماینده مجلس گفت: تلاش می شود برنامه ششم براساس سیاستهای کلی رهبرمعظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و چشم انداز1400 نوشته شود.

وی یادآور شد: در همین راستا همه مسئولان و جناحهای سیاسی باید ازکارهای انحرافی که ممکن است کشور را دچار مشکل کند دوری کنند.

حاجی بابایی افزود: آمریکا امروز برعلیه ملت ایران جنگ محاصره، را راه انداخته است.

وی تصریح کرد: برداشتن تحریم به معنی تقویت جبهه اسلام، قرآن مسلمانان در منطقه است و هر عاقلی می داند آمریکا با زبان گفت وگو تحریم را ازما برنمی دارد و به این سادگی در مقابل ما به زانو درنمی آید.

وی تاکید کرد: اقتدار مسلمانان همیشه آمریکا و دشمن را مجبور به عقب نشینی و زانو زدن کرده است.

وی یادآور شد: با وجود این همه حرکت و خوشبینی که در مقابل آمریکا انجام شد اما جنایت آمریکا امروز بیشتر از هر روز دیگری خود را نشان می دهد.

حاجی بابایی گفت: فریاد امام راحل در13 آبان اعتراض بلندی بود برهمه زورگویان و کسانی که در داخل کشور آن روز برای رضایت طاغوت زمان حاضر شدند حیثیت ملت خود را به آمریکای جنایتکارهدیه کنند.

به نوشته ایرنا ، وی تاکید کرد: امام راحل در برابر این ظلم و تحقیر ملت ایران ایستاد و این ملت را لایق شهروند باعزت درجه یک بین المللی دانست.

این نماینده مجلس گفت: امام راحل به خاطر عزت مردم و دفاع از اسلام تبعید شد و اما دانش آموزانی را تربیت کرد که در 22 بهمن 57 باحرکت عمومی از قرآن و اسلام دفاع و دشمن را به زانو درآوردند.

وی افزود: در 13 آبان 58 دانشجویان خط امام ابهت آمریکا را در دنیا شکستند و لانه جاسوسی آمریکا را که محل توطئه علیه ملت ایران و نقشه کشیدن برای سرنگونی و کشتار مردم ایران را تسخیر کردند.

حاجی بابایی اظهار کرد: پس از آن دانشجویان ماهها نشستند تا همه اسناد لانه جاسوسی را بیرون بیاورند و با دقت و توجه کنار هم گذاشتند و از توطئه های بزرگی که در لانه جاسوسی شکل می گرفت پرده برداشتند.

وی گفت: آمریکا با تمام وجود با اسلام و قرآن مخالف است و با این اصل که ملت ایران شهروند درجه یک باشند مخالف است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سوک، تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 آبان 1395، کدخبر: ۱۹۵۸۴۳، www.sook.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین