پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم براساس سیاست‌های کلی رهبرمعظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و چشم انداز۱۴۰۰ تدوین می‌شود.

شعار سال:

حمید رضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع مردم بوشهر در تجمع 13 آبان در کنار آبهای خلیج فارس با گرامیداشت 13 آبان و با بیان اینکه امام راحل در برابر ظلم استکبار و تحقیر ملت ایران ایستاد اظهار داشت: کار امام راحل این بود که دست انسان‌های مظلوم بگیرد و آنان را به اوج برساند.

وی با بیان اینکه امام راحل درس شجاعت، غیرت و ایثارگری به دانش‌آموزان داد تصریح کرد: در 22 بهمن سال 1357 این دانش‌آموزان با درک عمومی از انقلاب و امام راحل به همراه همسران، فرزندان و مادران خود به خیابان‌ها آمدند و از قرآن و ایمانشان دفاع کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 تصریح کرد: در 13 آبان سال 57 این دانش‌آموزان وارد دانشگاه تهران شدند و مورد هجمه کسانی واقع شدند که از آمریکا دستور می‌گرفتند و شهید شدند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه دانش‌آموزان ابهت آمریکا شکستند افزود: در این روز دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران پرده بر توطئه آمریکا و جنایات استکبار جهانی برداشتند.

وی با بیان اینکه کمرخم کردن در مقابل آمریکا توهین به خون شهدا است افزود: با توجه به آموزه‌های مهم 13 آبان که هر انسان بصیر، آگاه، شهادت خواه و باغیرت بداند کمر خم کردن در مقابل آمریکا توهین به شهدا و پایمال کردن خون مطهر آنان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت برای ملت ایران قابل اعتماد نیست افزود: آمریکا که در عرصه‌های مختلف ملت ایران به خاک و خون کشید چگونه می‌تواند دلسوز این ملت باشد و مشکلات اشتغال و معیشت مردم برطرف کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه 200 هزار شهید و صدهاهزار جانباز ثمره جنایات آمریکا در جنگ تحمیلی 8 ساله است گفت: سرنگونی و ساقط کردن هواپیمای مسافربری که منجر به شهادت رسیدن کودکان، زنان و مردان بیگانه شد گوشه‌ای از جنایت آمریکا در ایران اسلامی است.

وی رمز موفقیت ایران اسلامی استقلال، عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و انقلابی عمل کردن دانست و گفت: همانطور که ملت ایران تنها با لطف خدا در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر طاغوت و استکبارجهانی پیروز شد امروز نیز رمز موفقیت استقلال، عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و انقلاب عمل کردن است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای ملت بزرگ، جوانانی با سواد، متدین و انقلابی است خاطر نشان کرد: به جای کمک گرفتن از آمریکا برای حل مشکلاتمان باید از توانمندی جوانان تحصیل کرده و انقلابی، در رفع مشکلات و رهایی از تنگناها استفاده کرد.

حاجی‌بابایی با تاکید بر تکیه به جوانان و ملت انقلاب ایران تاکید کرد: نباید به جای تکیه به مردم، جوانان انقلابی ،دانشمند و دانش آموخته قرآن، اهل بیت و خدا به آمریکا تکیه کرد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان دلسوزانه در حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند تصریح کرد: هر چند همه مسئولان دلسوزانه در حل مشکلات تلاش می‌کنند ولی باید بدانیم که هیچ کسی دلسوزتر از رهبرمعظم انقلاب نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی رکود اقتصادی و بیکاری را بزرگترین مشکل مردم و جوانان دانست و افزود: رکود اقتصادی، بیکاری و معیشت مردم بزرگترین مشکلات جامعه است که با وحدت، همدلی، بر اساس منویات رهبرمعظم انقلاب واجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به تدوین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم گفت: برنامه ششم براساس سیاست‌های کلی رهبرمعظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و چشم انداز1400 تدوین می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات بیکاری، رکوداقتصادی، معیشت و فرهنگ مردم خاطر نشان کرد: همه مسئولان و جناحهای سیاسی باید از کارهای انحرافی که ممکن است کشور را دچار مشکل کند دوری کنند و به حل مشکلات جامعه بپردازند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه حل مشکل اشتغال، رکود اقتصادی و معیشت مردم با مرگ برآمریکا امکان پذیر است گفت: هدف آمریکا از درگیری ایران در منطقه، تحریم و قوانین پشت سرهمی که مجلس آمریکا علیه ایران تصویب می‌کند برای به زانو درآوردن ملت ایران است.

وی برداشتن تحریم به معنی تقویت جبهه اسلام، قرآن مسلمانان در منطقه دانست و افزود: آمریکا با زبان گفت‌وگو تحریم‌ها از ایران اسلامی بر نمی‌دارد و به این سادگی در مقابل ملت ایران به زانو در نمی‌آید این در حالی است که اقتدار مسلمانان همیشه آمریکا و ایادیش مجبور به عقب نشینی و زانو زدن کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا با درست کردن داعش در منطقه سیاست ددمنشانه خود را ادامه می‌دهد افزود: جوهره آمریکا همواره جنایت و خیانت بوده بگونه‌ای که امروز آمریکا با ایجاد گروه تروریستی داعش مردم بیگناه منطقه را به خاک و خون می‌کشد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه آمریکا با تمام وجود با اسلام و قرآن مخالف است تصریح کرد: اشتباههای بزرگ و استراتژیک افرادی سبب می‌شود که فکر کنند آمریکا امکان کمک به ملت ایران را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13آبان1395، کدخبر: 1230274 : www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین