پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۷۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده که ۹۹ درصد برای حقوق پرسنل این وزارتخانه است.

شعار سال:

سید محمد بطحایی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش سیستان در زابل یکی از مشکلات آموزش و پرورش را تخصیص بودجه دانست و اظهار داشت: تنها یک درصد از این بودجه در موارد کیفیت بخشی آموزش و پرورش هزینه می شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش افزود: با نگاهی که نمایندگان منتخب مردم این منطقه به آموزش و پرورش دارند به طور قطع فضای آموزشی سیستان توسعه پیدا می کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصريح كرد: اگر امروز در برخی شهرهای کشور از حیث مباحث اقتصادی، افرادی در دادگاه و به معضل اعتیاد گرفتار می شوند به دلیل غفلت از آموزش و پرورش بوده است.

بطحایی با اشاره به اینکه نگاه به مدارس امروز می تواند آینده را پیش پینی کند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به آموزش و پرروش برای کاهش فاصله ها دارد.

وی خواستار طراحی سند عملیاتی توسعه آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان شد و افزود: با برنامه ریزی مدون در آموزش و پرورش استان، زمینه جهش بسیار خوبی برای نزدیکی به استان های برخودار فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: برای برون رفت از وضعیت کنونی باید یک منبع مالی پایدار در مجلس شورای اسلامی تخصیص داده شود تا مشکلات بودجه در سایر موضوعات رفع شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 3660903 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین