پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز چشم رسانه‌های جهان به ایران دوخته شده گفت: ملت ایران روح استکبارستیزی و مبارزه با زیاده‌خواهی آمریکا را در جهان گسترش داده است.

شعار سال: اسدالله درویش‌امیری امروز در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی اظهار داشت: امروز، روز مبارزه با استکبار جهانی است که پیام دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار با نواختن زنگ استکبار به صدا درمی‌آید.

وی به اهمیت 13 آبان در برهه‌های مختلف تاریخ اشاره کرد و گفت: دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 43 در حالی اتفاق افتاد که دولت حاکم آن روز تحت سیطره و نفوذ آمریکا دست به این کار زد تا جلوی حرکت خروشان امام راحل و انقلابیون را بگیرد.

استاندار زنجان با اشاره به کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران در 13 آبان سال 57 نیز دیکته آمریکا به حکومت وقت بود بیان کرد: لانه جاسوسی و سفارت آمریکا نیز برای متوقف کردن حرکت عظیم انقلابی و به عنوان مانعی برای حرکت‌های انقلابی بود.

این مسئول آمریکا را در مدیریت این سه واقعه تاریخی موثر خواند و گفت: به این دلایل این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و امسال نیز به دلیل حساسیت خاص، خروش ملت ایران در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته و لنزهای دوربین به سمت ایران است.

درویش‌امیری ابراز کرد: در راس دولت آمریکا رئیس جمهور بی‌خرد و نامتعادل روانی قرار گرفته که به قوانین و مقررات بین‌المللی، موضع‌گیری‌های سازمان ملل، مصوبات شورای نگهبان و حقوق دیگر ملت ذره‌ای توجه ندارد و پایبند نیست و بر این اساس امسال راهپیمایی 13 آبان از حساسیت بیشتری برخوردار است

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا علیه ایران سخنان گستاخانه می‌گوید و در همه کشورها در موضوع برجام و توافق هسته‌ای 5+1 به یاوه‌گویی‌های ترامپ معرضند.

استاندار زنجان در مورد پیام‌های راهپیمایی 13 آبان امسال تصریح کرد: ما در این راهپیمایی اعلام می‌کنیم که کماکان به قوانین بین‌المللی پایبند هستیم و از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

وی ابراز کرد: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که به آنچه که در موضوع برجام توافق شده تا زمانی که رئیس جمهور آمریکا از آن تخطی نکند پایبند هستیم.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه ملت ایران در حرکت عظیم مبارزه با استکبار جهانی در سال‌های 57 و 58 به ویژه تسخیر لانه جاسوسی توانست فرهنگ استقلال طلبی را در بین ملت‌های دنیا گسترش دهد بیان کرد: ملت ایران توانست روح مبارزه با خودخواهی دولت آمریکا را در بین ملت‌ها رواج دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه راه مبارزه با زیاده‌روی آمریکا از طریق جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه نشان داده شده است تصریح کرد: امروز ملت‌های استقلال طلب و آزادی‌خواه همچون بحرین و یمن اسن مسیر را از ملت ایران آموختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 آبان 96 ، کد مطلب: 1564368: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین