پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
صبح امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» برای سی‌ و هشتمین سال بر سر استکبار جهانی فریاد ‌کشیدند.

شعار سال: سیزدهم آبان ماه امسال علاوه بر اینکه وقایع بزرگ و تاریخ‌سازی چون «تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با اراده دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» را یادآوری می‌کند، در تلاقی با عاشورای حسین بن علی(ع) ذلت‌ناپذیری و ظلم‌ستیزی ملت ایران و اظهار نفرت آنان از جنایات نظام ظالم و یزیدی آمریکا و هم‌پیمانان غربی و منطقه‌ای واشنگتن را تبلور می‌بخشد.

 

امروز ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، با فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و نفرت خود را از قدرت‌های استکباری نشان دادند.

گزارش از سراسر ایران اسلامی حکایت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان دارد.

خروش مردم ولایتمدار استان گلستان علیه استکبار جهانی

مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد.

همزمان با سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان با وجود ریزش باران رحمت الهی در 33 نقطه در استان گلستان برگزار شد.

در طول مسیر، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق بستند.

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهرستان گرگان از میدان شهرداری، خیابان شهدا به طرف چهارراه شهدا و مصلی وحدت از ساعت 9:30 صبح آغاز شد.

در این آئین ضد استکباری مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان گلستان هم یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

مردم ولایتمدار این دیار به‌پاس گرامیداشت سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، سالروز شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 58 در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده‌اند.

شرکت‌کنندگان در این آئین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.‌

حضور انقلابی البرزنشینان در راهپیمایی 13 آبان

بار دیگر شعار "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر آمریکا" در استان البرز در راهپیمایی 13 آبان طنین‌انداز شد.در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف از جمله حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز برگزار شد، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده شد.

در این راهپیمایی دانش‌آموزان پسر با سربندهای "ما نسل علی اکبریم" و دانش‌آموزان دختر با سربندهای "جانم فدای رهبر" حضور یافتند.

در کرج مسئولان استانی همصدا با مردم انقلابی و شهیدپرور استان البرز در این راهپیمایی شرکت کردند.

فریاد "مرگ برآمریکا " در آسمان بام ایران طنین انداز شد

تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان دقایقی پیش در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری از مسیرهای از قبل تعیین شده برگزار شد.در شهرکرد راهپیمایی با شکوه 13 آبان ماه از میدان 12 محرم آغاز و در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) تجمع کردند.

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر از استکبارستیزی و آرمان‌خواهی را در تاریخ سراسر افتخار خود خلق کردند.

در این راهپیمایی با شکوه مردم غیور و شهید پرور استان با مشت‌های گره کرده شعار‌های "مرگ برآمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

طنین‌ شعار "مرگ بر آمریکا" در 50 نقطه از سیستان و بلوچستان

راهپیمایی بزرگ 13 آبان دقایقی قبل با طنین‌انداز شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در 50 نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مردم شیعه و سنی 19 شهرستان استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان ضمن ترسیم چهره زیبایی از وحدت، همدلی و اتحاد، به خیابان‌ها آمده‌اند تا انزجار و نفرت خود را از دولت مستکبر آمریکا و حامیان آن اعلام کنند.

تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر "مرگ بر آمریکا" در سیستان و بلوچستان از میدان "آزادی" شهر زاهدان آغاز شده و دانش‌آموزان، دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم استان همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با فریاد "الله اکبر"، در حال خلق حماسه‌ای دیگر از استکبارستیزی و آرمان‌خواهی هستند.

راهپیمایان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست‌های ظلم و جور در جهان و منطقه ابراز داشتند.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در زاهدان از ساعت 8:30 با تجمع مردم در میدان آزادی زاهدان آغاز شده و راهپیمایی مردم زاهدان از ساعت 9 در مسیر ابتدای خیابان" آزادی" تا تقاطع این خیابان با خیابان "مصطفی خمینی" در حال برگزاری است.

خروش جوانان لرستانی با فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"

مردم ولایتمدار لرستان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "هیهات من‌الذله" سر دادند.

مردم همیشه درصحنه استان لرستان بار دیگر به خیابان‌ها آمده‌اند و شعار «هیهات من الذله» را با مشت‌های گره‌کرده فریاد می‌زنند تا بر وفاداری به آرمان‌های امام خمینی(ره) تأکید کرده، عهد و پیمانی دوباره با شهدا ببندند و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خون‌خوارش نشان دهند.

این آیین ضد استکباری با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان استان لرستان در حال انجام است و راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله از میدان شهدای شهر خرم‌آباد تا مصلی الغدیر به حرکت درآمده‌اند.

مردم ولایتمدار این دیار به‌پاس گرامیداشت سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، سالروز شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 58 در راهپیمایی امروز حضور پیداکرده‌اند.

دانش‌آموزان نیز آمده‌اند تا با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق ببندند و در سنگرهای علم و دانش به‌پاسداری از خون شهیدان و دفاع از نظام اسلامی بپردازند.

بدون شک دانش‌‌آموزان و دانشجویان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در مبارزه با استکبار نقش قابل‌توجهی داشتند و لرزه بر کاخ‌های یزیدیان رژیم طاغوت انداختند و امروز نیز دانش‌آموزان کلاس درس را در خیابان‌ها بامشی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی برگزار کرده‌اند.

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در دیار کریمان

مراسم راهپیمایی 13 آبان در کرمان همزمان با سایر شهرهای کشور با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

‌تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در کرمان از چهارراه توحید شهر کرمان برگزار شد.

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه کرمان همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با غریو الله اکبر، حماسه ای دیگر از استکبار ستیزی و آرمان‌خواهی را در تاریخ سراسر افتخار خود خلق کردند.

شعار سال: راهپیمایان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست‌های ظلم و جور در جهان و منطقه ابراز داشتند.

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا " در 30 نقطه خراسان شمالی‌

فریاد "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" دانش‌آموزان و مردم خراسان شمالی گنجینه فرهنگ‌ها همزمان با روز 13 آبان‌ماه طنین‌انداز شد.

تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان دقایقی پیش در شهرستان‌های استان خراسان شمالی از مسیرهای از قبل تعیین شده برگزار شد.در بجنورد راهپیمایی باشکوه 13 آبان ماه از میدان شهید آغاز و در میدان قائم (بازرگانی) انجام می‌شود.

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم کرمانج، ترک، تات، ترکمن و فارس همیشه درصحنه استان خراسان شمالی همگام و هم‌صدا با ملت ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر از استکبارستیزی و آرمان‌خواهی را در تاریخ سراسر افتخار خود خلق کردند.

در این راهپیمایی باشکوه مردم غیور و شهیدپرور استان با مشت‌های گره‌کرده شعارهای "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

فریاد اهالی قومس بر سر استکبار جهانی؛ ملت بزرگ ایران استکبارستیز است

فریاد مرگ بر آمریکا همزمان با روز ملی استکبارستیزی در جای‌جای استان سمنان طنین‌انداز شد و مردم استان سمنان همزمان با سراسر کشور آمدند تا یک‌بار دیگر به استکبار نه بگویند و با حضور پرشور خود بگویند ملت بزرگ ایران استکبارستیز است.

مردم با حضور پرشور و گسترده خود آمده‌اند تا بگویند هیچ‌گاه با استکبار جهانی و به ویژه شیطان بزرگ آمریکا سرسازگاری ندارند.

اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان در این روز آمده‌اند تا یک‌بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

دانش‌آموزان و نوجوانان امروز نیز مانند دانش‌آموزان سال 57 آمدند تا با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند و بگویند ما بر سر آرمان‌های انقلاب و شهیدان هستند.

در آئین راهپیمایی شهر سمنان اقشار مختلف مردم از مرد و زن گرفته تا پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز، طلاب و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور دارند و آمده‌اند تا در روز ملی مبارزه با استکبارستیزی خشم و انزجار خود را به شیطان بزرگ آمریکا نشان دهند.

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" ‌با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در خراسان رضوی

مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان خراسان رضوی ‌برگزار شد.

اقشار گسترده مردم، دانش آموزان و بسیجیان و دانشجویان مشهدی نیز با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در مراسم راهپیمایی امروز حضور باشکوهی را رقم زدند.

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "هیهات من‌الذله" شعار اصلی راهپیمایان حاضر در مراسم 13 آبان امسال در سراسر استان خراسان رضوی است.

در سایر نقاط استان خراسان رضوی و در شهرستان‌های این استان نیز مراسم باشکوه یوم الله 13 آبان در حال برگزاری است.

فریاد مرگ بر آمریکا در ایلام طنین‌انداز شد

امروز همزمان با سراسر کشور در روز 13 آبان مردم استان ایلام در جای جای این استان مرزی و ولایتمدار به خیابان‌ها آمده و با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.امروز دانش آموزان ایلامی در کنار سایر اقشار مردم به خیابان‌ها آمده در راهپیمایی بزرگ 13 آبان شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و نشان دادند که برای دفاع از کشور وآرمان‌های انقلاب خود آماده هستند.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در تمامی شهرستان‌های استان ایلام در حال برگزاری است و سخنران این مراسم در شهر ایلام به عنوان مرکز استان نماینده ولی فقیه در استان است.

ایلامی‌ها از هر قشری و هر سنی در این این راهپیمایی حضور دارند و با سر دادن شعارهای انقلابی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور همیشگی خود در صحنه مبارزه با استکبار جهانی را نشان دادند.

فریاد استکبارستیزی در راهپیمایی 13 آبان اردبیل طنین‌انداز شد

همزمان با 13 آبان ماه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز شرکت کرده و یکصدا فریاد استکبارستیزی سردادند.

با وجود برودت و سردی هوا دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان و حتی کهن‌سالان امروز در راهپیمایی روز 13 آبان به خیابان‌ها آمده و با فریاد استکبارستیزی و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی به دنیا نشان دادند.

امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که مردم اردبیل همیشه در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز ملی پیشگام بوده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه آماده هستند.

امروز مردم اردبیل حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند به طوری که از بخش‌های تابعه گرفته تا شهرستان‌ها و مناطق روستایی راهپیمایی روز 13 آبان به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و همگان یکصدا وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان دادند.

دانش‌آموزانی که از ساعات اولیه صبح برای شرکت در این راهپیمایی در خیابان‌های اردبیل حاضر شده بودند با بنرها و نوشته‌های انقلابی‌محور و استکبارستیز روز 13 آبان را گرامی داشته و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند که این امر در واقع همان میثاق دوباره با انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

دانش‌آموزان و دانشجویان شیرازی فریاد مرگ‌ بر آمریکا سر دادند

دانش‌آموزان و دانشجویان شیرازی در کنار مردم و مسئولان امروز با حضوری با شکوه در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر خشم و انزجار خود را از مواضع غربی‌ها و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

راهپیمایان شیرازی امروز پس از گذراندن بلوار ارم و خیابان‌های منتهی به آن در میدان ارم و روبه‌روی دانشگاه شیراز تجمع کرده و با شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل بار دیگر انزجار خود را از دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند.

در این مراسم باشکوه که حماسه‌ای دیگر به یادگار گذاشته شد دانش‌آموزان شیرازی استکبارستیزی ملت ایران را اعلام کرده و با پلاکاردنوشته‌هایی تاکید کردند مواضع آمریکا نسبت به کشور جمهوری اسلامی ایران تغییر نکرده و ایران اسلامی و جوانان آن نیز زورگویی‌ها را نمی‌پذیرند.

دانش‌آموزان به جملاتی نیز در مورد آمریکا اشاره کردند و آن نیز این بود که ما از آمریکا نمی‌ترسیم. همچنین راهپیمایان شعارهایی شامل ایرانی می‌میرد سازش نمی‌پذیرد، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، هیهات من‌الذله سر دادند.

براساس این گزارش، امسال مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار در 72 نقطه استان برگزار شد که در شیراز این مراسم در سه مسیر خیابان دانشجو، میدان ارم، خیابان ارم به سمت میدان ارم و خیابان جام‌جم به سمت میدان ارم و میدان دانشجو برگزار شد.

طنین فریاد "مرگ بر استکبار جهانی" در کنار آب‌های خلیج فارس‌

همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم بوشهر با حضوری پرشور در تجمع این روز در کنار آب‌های خلیج فارس فریاد بر استکبار جهانی طنین‌انداز کردند.

همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مراسم راهپیمایی و تجمع مردم استان بوشهر صبح امروز در جای جای نقاط مختلف این استان برگزار شد.

در مراسم تجمعی که در میدان رئیسعلی‌دلواری بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس برگزار شد شرکت‌کنندگان با شعارهای«13 آبان همیشه برپاست یادآور نابودی آمریکاست» «این سخن جاوید روح خداست ام‌الفساد قرن ما آمریکا است»، « جهاد با استکبار، مرام و ایده ماست ایده انقلابی نبرد با آمریکا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود خائن» و دهها شعار ضد استکبار دیگر، ندای استکبار ستیزی خود را از کنار پهنه آبهای خلیج فارس طنین‌انداز کردند.

در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسئولان و سایر اقشار مردم بوشهر حضور داشتند شرکت کنندگان با دردست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای «خامنه‌ای خمینی دیگر است، محور اتحاد مسلمین است»، «فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا»،« در پیش مستکبران تسلیم هرگز هرگز»، « مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» بر روی آن نوشته شده بود روز 13 آبان و تسخیرلانه جاسوسی را گرامی داشتند.

طنین فریاد استکبارستیزی مدافعان خلیج فارس در هرمزگان‌

همزمان با 13 آبان ماه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی این روز بزرگ حضور یافته فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان و حتی افراد کهنسال با شوق و شور خاصی به خیابان‌ها آمده و با فریاد استکبارستیزی و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی به دنیا نشان دادند.

راپیمایی روز بزرگداشت دانش آموز در 13شهرستان و 15بخش استان هرمزگان همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار شد و مردم در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به خیابان ها آمده و با مشت‌های گره کرده انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

امروز مردم همیشه در صحنه هرمزگان و مدافعان خلیج همیشه فارس، شیعه و سنی با نظم خاصی در خیابان‌ها حضور بهم رساندند و یکصدا در خیابان ها نشان دهنده وحدت و همدلی بودند.

علیرغم تعطیلی مدارس در این روز با شکوه، دانش‌آموزان از ساعات اولیه صبح با شوق وصف ناشدنی و با بدست داشتن پرچم و پلاکارد حضور چشم گیری در این راه پیمایی داشتند و با فریاد استکبارستیزی و ندای لبیک یا خامنه‌ای با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند.

حضور پرشور مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی 13 آبان

مردم ولایتمدار و ظلم‌ستیز شهرستان یزد از دقایقی قبل با حضور در نقاط مشخص شده استان یزد اقدام به راهپیمایی در محکومیت ظلم و ستم استکبار جهانی کردند.

جمعی از راهپیمایان حدود یک ساعت پیش از شروع راهپیمایی با حضور در میدان شهید بهشتی(ره) اقدام به قرائت زیارت عاشورا و دعای سمات کردند.

راهپیمایان یزد در مسیر راهپیمایی خود با تاکید بر لزوم تقویت اتحاد بین مسلمانان جهان، ظلم و ستم استکبار جهانی در برابر مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان را محکوم کردند.

مردم یزد امروز از پیر و جوان و زن و مرد با حضور در این مراسم بار دیگر نشان دادند که همواره در حمایت از مظلومان جهان‌، در برابر مستکبران ظالم ایستادگی می‌کنند.

فریاد استکبارستیزی در 25 نقطه استان قزوین طنین‌انداز شد

فریاد استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور و در روز ملی مبارزه با استکبار در 25 نقطه استان قزوین طنین‌انداز شد.مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، انزجار و نفرت خود را از جنایات مستکبران و ظالمان اعلام کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در راهپیمایی 13 آبان اقشار مختلف جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموز و دانشجو حضور یافته و با مشت‌های گره کرده خشم خود از مستکبران را نشان دادند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین و دیگر مدیران و مسئولان استانی هم‌گام با مردم در راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند.

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در اصفهان‌

همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم ولایت‌مدار استان اصفهان با راهپیمایی گسترده خود یک بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

در این مراسم که از ساعتی پیش به صورت ویژه در اصفهان و همچنین سایر شهرستان‌های استان آغاز شده است دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه اقشار و آحاد مختلف مردم با حضور در صف‌های گسترده راهپیمایی فریاد انزجار خود از استکبار جهانی را سر دادند.

راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر تجدید میثاق خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی امروز دانش آموزان و دانشجویان اصفهانی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از میدان انقلاب به سمت خیابان پاسداران برگزار شد.

در این جمع چند هزار نفری راهپیمایان با پلاکاردهایی مزین به شعارهای انقلابی نفرت خود از استکبار جهانی را نشان دادند.

فریاد "مرگ بر آمریکا" در شهر دارالمؤمنین همدان طنین‌انداز شد

همزمان با سالروز مبارزه با استکبار جهانی دانشجویان و دانش‌آموزان با بصیرت خود همگام با اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در راهپیمایی فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

‌همزمان با سالروز مبارزه با استکبار جهانی یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نیز تبعید امام (ره) به ترکیه، دانشجویان و دانش‌آموزان همدانی همگام با اقشار مختلف مردم فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

مردم دارالمومنین همدان همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با تجمع گسترده مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) این شهر آغاز شد و راهپیمایان با بصیرت و پیرو خط امام و رهبری با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی و استعمارستیزی خشم و انزخار خود را از جنایات آمریکا و غربی‌ها اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در حالی که مسیر میدان امامزاده عبدالله(ع) تا میدان امام(ره) شهر همدان را طی می‌کردند با دست‌های گره زده یکصدا شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «هیهات من‌الذله» را سر می‌دادند.

"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شعار مردم دیار میرزاکوچک خان در روز مبارزه با استکبار

مردم انقلابی و متدین دیار میرزاکوچک خان جنگلی، امروز همزمان با سایر نقاط کشور در شهرستا‌ های 16 گانه این استان زرخیز به خیابان‌ها رفتند تا با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، حضور همیشگی خود را در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن اعلام کنند.

مردم شهیدپرور استان همیشه در صحنه گیلان که این روزها شاهد بازگشت نوزدهمین شهید مدافع حرمشان بودند؛ به یاد گل‌های پرپر شده این دیار با مشت‌های گره کرده خود به استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و بدعهد گفتند که تا خون در رگ دارند به "شیطان بزرگ" اعتماد نمی‌کنند.

گیله مردان و گیل زنان امروز در اقصی نقاط استان بهشتی گیلان به استکبار جهانی یادآوری کردند که دندان طمع خود را از ایران اسلامی و سرحدات حریم اهل بیت(ع) برگیرند و خیال خام خاورمیانه صهیونیستی و تحمیل هژمونی سیاسی خود بر آن را به گور ببرند.

گیلانیان امروز پرشورتر و ثابت قدم تر از همیشه مواضع بصیرت مدارانه خود در محکومیت فتنه و فتنه گران را دوباره فریاد زدند و بر حامیان داخلی و خارجی آن غریدند تا حق جسارت و مخالفت با منویات ولی امر خود را از آنها بگیرند و بدانند که این مردم دهان یاوه گویان و مستمسکین به فتنه را خرد خواهند کرد.

طنین شعار"محو اولاسان آمریکا و محو اولاسان اسرائیل"‌در سراسر آذربایجان‌غربی‌

از ساعت 10 صبح امروز راهپیمایی 13 آبان با حضور مسئولان و هزاران تن از افشار مختلف مردم 17 شهرستان استان آذربابجان‌غربی با شکوه خاصی برگزار شد.این برنامه در ارومیه از ساعت 10 و سی دقیقه از میدان ولایت فقه آغاز و تا میدان ایالت ادامه یافت.

دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم که در این مراسم شرکت کرده بودند، شعارهایی نظیر "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر وهابی"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"،"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"و" ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" سر دادند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه استان آذربایجان‌غربی، با محکوم کردن سیاست‌های استکباری آمریکا و اسرائیل، شعارهای"محو اولاسان آمریکا و محو اولاسان اسرائیل"را طنین انداز کردند.

پژواک شعار "مرگ بر آمریکا" در جهان توسط دانش‌آموزان خوزستانی

راهپیمایی 13 آبان با حضور دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، والدین و جمعی از روحانیون صبح امروز همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار شد.در طول مسیر راهپیمایی در اهواز دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکارد، شعارهای ضد استکباری " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر آل سعود" را با صدای رسا فریاد می‌زدند.

برخی از دانش‌آموزان نیز با ساختن پلاکاردهایی که مزین به اشعار ولایتی بود خواستار انسجام دین مبین اسلام در سرتاسر جهان شدند و همچنین با سردادن شعار ماندگار " مرگ بر ضد ولایت فقیه" بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

برپایی کارگاه‌های نقاشی در طول مسیر راهپیمایی برای دانش‌آموزان پایه پیش‌دبستانی و اول ابتدایی از دیگر برنامه‌های جانبی این روز بزرگ بود .

امروز دانش‌آموزان با حضور خود در راهپیمایی با شکوه 13 آبان به جهان غرب و حکام ضد اسلامی نشان دادند که کشور ایران همچنان مقتدر و ماندگار است و هیچ حربه‌ای نمی‌تواند این اقتدار را خدشه دار کند.

اعلام انزجار مردم کردستان از ‌استکبار جهانی در راهپیمایی 13 آبان

‌مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کردستان همگام با مردم و همزمان با سراسر کشور در سالروز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

راهپیمایی 13 آبان در کردستان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در مراسم 13 آبان در سنندج، وزیر کشور به همراه تعدادی از معاونان، استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و سایر مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان شرکت داشتند.

مردم انقلابی کردستان همگام با ملت ایران اسلامی یوم‌الله 13 آبان‌ماه را برگزار و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

خروش مردم علوی تبار مازندران در روز مبارزه با استکبار جهانی

مردم استان علوی تبار مازندران امروز با حضور خود در خیابان‌ها حماسه‌ای دیگر در مبارزه با استکبار جهانی آفریدند.

مردم استان علوی تبار مازندران همگام با آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان امروز به خیابان‌ها آمده تا در سالروز مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر نفرت خود را از آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل اعلام کنند.

دانش آموزان، دانشجویان، کسبه بازار و کارمندان در 22 شهرستان، بخش، منطقه و آبادی استان در زیر هوای بارانی، سرد و مرطوب شهرهای استان به خیابان‌ها آمده و فریاد " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " سردادند.

خیابان‌ها و کوچه‌های شهرهای استان مملو از دانش آموزان و دانشجویان عاشق ولی فقیه بوده که تبعیت محض خود را در قالب بیانیه‌ها و پلاکاردها اعلام کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 آبان 1395، کد مطلب: 1230008، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین