پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
استاندار قزوین با اشاره به اینکه محافظه‌کاری مدیران در پاسخ به انتقادات پذیرفتنی نیست،گفت: منتقدین دولت نباید بی پاسخ بمانند؛هر انتقادی که از جانب هر فردی مطرح می‌شود باید به آن پاسخ داده شود.
شعارسال: فریدون همتی استاندار قزوین شب گذشته در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات مجموعه باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به رسالت مدیران دستگاه‌های مختلف در برابر انتقادات، اظهار کرد: منتقدین دولت نباید بی پاسخ بمانند؛ هر انتقادی که از جانب هر فردی مطرح می‌شود باید به آن پاسخ داده شود.

وی افزود: سکوت برخی از مدیران در برابر انتقادات موجب ادامه پیدا کردن آن می‌شود و گاهی اوقات همین سکوت موجب می‌شود دعواهای بیهوده‌ای ایجاد شود.

استاندار قزوین ادامه داد: درگیری با مسائل حاشیه‌ای نتیجه‌ای جز بر زمین ماندن کارهای مهم و باز ماندن مدیران از تکلیف اصلی خود ندارد.

همتی با تاکید بر اینکه محافظه‌کاری در پاسخ به انتقادات پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: مدیران باید بر اساس استدلال و در چارچوب ادب پاسخگوی منتقدان باشند تا مسائل در کمال آرامش حل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم است؛ انتظار می‌رود منتقدان در کنار کمبودها و مشکلات، تلاش‌های صورت گرفته و محاسن را هم ببینند.

وی با هشدار به مسوولین گفت: همه مدیران و فرمانداران از این پس موظف هستند در برابر انتقادات پاسخی شفاف، فعالانه و مودبانه ارائه کنند تا بتوانیم وظیفه و دین خود را نسبت به نظام و دولت ادا کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: روابط عمومی استانداری باید نظارتی جدی بر پاسخگویی به موقع مدیران و فرمانداران در برابر انتقادات داشته باشد.

همتی با بیان اینکه نیازمند مدیرانی هستیم که امید و اعتماد مردم را به دولت تقویت کنند، افزود: در راستای پیشبرد کارها و اهداف، گاهاً توبیخ و جابجایی مدیران اجتناب ناپذیر است.

این مسئول با تصریح بر اینکه برای رونق تولید و اشتغال با هیچ مدیری شوخی نداریم، عنوان کرد: باید با جدیت و قاطعیت بیشتری کارها پیگیری شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید نظارت‌های بیشتری بر زیرمجموعه‌ها لحاظ شود، افزود: در صورت پیشرفت نامطلوب کارها، به طور یقین تصمیمات دیگری خواهیم گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخص نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 119761، www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین