پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
استاندار قزوین از سفر رئیس‌جمهور در قالب سی و یکمین سفر استانی در 7 مهرماه به این استان خبر داد.

شعارسال: فریدون همتی استاندار قزوین اظهار داشت: رئیس جمهور کشورمان در قالب سی و یکمین سفر استانی روز چهارشنبه هفته جاری (7 مهرماه) به استان قزوین سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و اجتماعی فعال در استان قزوین استقبال از رئیس جمهور را یک وظیفه ملی می‌دانند و بر میزبانی مناسب و باشکوه از رئیس جمهور تاکید دارند، افزود: رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه خود به قزوین با حضوردر ورزشگاه شهید رجایی این شهر به سخنرانی می‌پردازد.

استاندار قزوین تصریح کرد: برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور و دیدار با نخبگان، فعالان اقتصادی استان و علما و روحانیون و ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان قزوین است.

همتی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان سفر نیز رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرده و تصمیمات و نتایج سفر را نیز تشریح خواهند کرد.

استاندار قزوین با دعوت از همه گروه‌ها، جریان‌ها تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم برای استقبال از رئیس جمهور گفت: ائمه جمعه استان نیز در مراسم نمازجمعه روز گذشته بر استقبال باشکوه از رئیس جمهور تاکید داشتند و انشاءالله بتوانیم میزبان خوبی برای کاروان دولت تدبیر و امید باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 3 مهر 1395، کدمطلب: 13950703000456 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین