پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
استاندار قزوین گفت: در راستای تقویت تولید، توسعه صادرات و پیشگیری از پراکندگی در کارها باید انجمن یا تشکل تخصصی کشمش و انگور در تاکستان تشکیل شد.

شعارسال: فریدون همتی در جریان بازدید از چند واحد فراوری انگور و تولید کشمش در شهرستان تاکستان افزود: این انجمن می تواند تمامی فعالیت های مرتبط با تولید، بازاریابی و صادرات انگور و کشمش در استان را ساماندهی کند.

وی اظهار کرد: با تشکیل انجمن و تشکل تخصصی انگور و کشمش، مسائل و مشکلات مرتبط با تولید این دو محصول در استان سریع تر و بهتر حل و فصل می شود.

همتی با بیان اینکه هدف گذاری استان صادرات سالیانه 150 میلیون دلار کشمش به خارج از کشور است، اظهار کرد: با داربستی کردن باغ های انگور و اجرای شیوه های مدرن آبیاری در کنار برنامه ریزی برای بازاریابی می توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: کشمش تاکستان با برخورداری از کیفیت خوب و مرغوبیت بالا می تواند به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود که این کار مستلزم بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و همکاری و انسجام همه تولیدکنندگان است.

جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی به همراه بهمن طاهرخانی و روح الله بابایی صالح نمایندگان تاکستان و بوئین زهرا-آوج در مجلس شورای اسلامی نیز استاندار را در بازدید از این واحدها همراهی می کردند.

استان قزوین دارای 35 هزار هکتار باغ انگور است.

سالانه 450 هزار تن انگور و 80 هزار تن کشمش در استان قزوین تولید می شود.

6 کارخانه تولید کشمش در استان قزوین فعالیت می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسپیلی، تاریخ انتشار: 6مرداد1395، www.espeli.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین