پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۰۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
استاندار تهران با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آبان در تاریخ نهضت اسلامی، نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
شعار سال: محمدحسین مقیمی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز افزود: 13 آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (13 آبان 43، 13 آبان 57 و 13 آبان 58) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.
وی اظهار کرد: 13 آبان 57، روز شکست عظمت و اقتدار حکومت طاغوت و روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال 1358 در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.
به گفته استاندار تهران، در این راه شهدای بزرگ دانش آموز جان خود را فدای انقلاب کردند تا پیروی از خط امام (ره) و مبارزه با استکبار را جهانی کنند.
در پیام استاندار تهران تصریح شده، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، 13 آبان را که به نام روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان استان تهران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کد مطلب: 82718714 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین