پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای سیزدهم آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به‌ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی دانست.

شعارسال : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای سیزدهم آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به‌ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی دانست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و سی و یک شهید دانشجوی پیرو خط امام(ره) و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا، با صدور بیانیه‌ای سیزدهم آبان را روز «اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار» امت‌های آزاده و اسلامی به‌ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی دانست.

بر اساس ادامه‌یافتن خوی ظالمانه و مستکبرانۀ آمریکا، سیزدهم آبان امسال، روز بزرگ نمایش «غیرت انقلابی» و فریاد «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.


در این بیانیه آمده است: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند. «یوم‌الله سیزدهم آبان»؛ بر تاریخ معاصر ایران و حتی تاریخ نهضت‌های آزادی‌خواه و آزادی‌بخش جهان و منطقه به‌ویژه در مقطع زمانی اخیر و انتشار امواج خروشان بیداری اسلامی ملت‌ها و جوامع در مسیر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و طاغوت تأثیراتی عمیق و نقشی شگرف و ماندگار داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه سیزدهم آبان ترسیم می‌کند؛ صرفا یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است که در هر کدام از رخدادهای آن، مصادیقی از «پایداری، فداکاری و مقاومت اسلامی و بیداری جهاد گونه علیه طواغیت و استکبار و نظام سلطه» ملت مجاهد و جوانان رشید و غیور ایران اسلامی و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است. وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: سیزدهم آبان‌ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت‌ بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با «استبداد و استعمار داخلی»، «استکبار و استثمار خارجی» و عدم اعتماد به شیطان بزرگ، آمریکای مستبد است.

این بیانیه در بخش دیگری می‌افزاید: برگزاری با شکوه و حماسی مراسم تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان، حرکت در مسیر راه و منش حضرت امام راحل رحمت الله علیه و پیروی از منویات امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی است که همواره بر عدم اعتماد به سردمداران شیطان صفت آمریکا را گوشزد کرده اند و حفظ و ارتقای قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب‌تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه‌زنی قوی‌تر دستگاه دیپلماسی کشور خواهد بود و در همین راستا بایستی همۀ دستگاه‌ها و مسئولین در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را معطوف برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان کنند؛ که شکوه این مراسم نشان از اقتدار، اتحاد و وحدت ملی و عظمت ایران اسلامی خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پایان این بیانیه بار دیگر ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده، فعال وآگاهی‌بخش در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت می‌کند و از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌خواهد تا با بصیرت، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم سردمداران استکباری در ضربه‌زدن به ارکان‌ نظام اسلامی و کیان ولایت‌فقیه و وحدت امت واحده را خنثی سازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11 آبان 1396، کدخبر: 13960811001011، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین