پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و سید علی آقازاده استاندار مرکزی روز پنجشنبه با صدور بیانیه مشترک، 13 آبان را به عنوان تجلی استکبار ستیزی و ولایتمداری ملت ایران دانستند و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز ملی فراخواندند.

شعار سال: آیت‌الله دری‌نجف آبادی نماینده ولی فقیه و سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بیانیه‌ای مشترک که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آمده است: یوم‌الله 13 آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت مظلومانه دانش‌آموزان به دست رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، منشاء تحولاتی در روند تاریخی کشور است که پایه‌های استقلال کشور و استکبارستیزی را شکل داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: 13 آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار، روز تجلی حریت، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران اسلامی و روز جوانان، دانش آموز و دانشجو است، دانش آموزان و دانشجویان آگاه و رشید ایران اسلامی در مسیر تحولات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش‌ناشدنی ایفا کردند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌ها ایجاب می‌کند که امروز این قشر دانا در مبارزه با استکبار نقش مهمی بر عهده گیرند که مانند گذشته از پیشگامان جهاد و فداکاری باشند.
بیانیه می‌افزاید: با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه و در پاسخ به بدعهدی و سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا، ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال نیز با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان خواهند کشید و مواضع خود را نسبت به استکبار جهانی نشان خواهند داد.
در ادامه این بیانیه آمده است: واقعه 13 آبان به نام روز انزجار از استکبار جهانی و مبارزه با زورگویان و ناقضان حقوق بشر نام گرفته و باز کردن زوایای این رویداد برای نسل جدید انقلاب تکلیفی بزرگ است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۹۵۲ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین