پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های این هفته با بیان اینکه تجربه برجام و تجارب قبل و بعد از انقلاب به ما نشان می دهد که آمریکایی ها راستگو نبوده و به عهد و پیمان خود یایبند نیستند افزودند : آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید به آنها خوشبین بود.
شعار سال: به گزارشی از سراسر کشور، نمایندگان ولی فقیه در استانها و امامان جمعه با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران اعلام انزجار و نفرت آنها از سیاست های ظالمانه و استکباری سران این کشور است اظهار داشتند : سیاست های استکباری غرب به رهبری آمریکا امروز باعث جنگ افروزی در نقاط مختلف دنیا از جمله برخی کشورهای مسلمان و در نتیجه کشتار مردمان بی گناه و مظلوم شده است.

امامان جمعه سراسر کشور همچنین ضمن قدردانی از حضور دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تاکید کردند : رهبر معظم انقلاب دردیدار اخیر با دانشجویان و دانش آموزان موضوعات بسیار مهمی را ایراد فرمودند که اشاره به جنایت ها و بدعهدی های آمریکا از جمله این بیانات بود.

خطیبان جمعه این هفته همچنین با اشاره به اجتماع 30 میلیون نفری مسلمانان و پیروان فرهنگ عاشورا در روز اربعین در عراق افزودند : این اجتماع بزرگ یک پدیده بی نظیر در تاریخ از جاذبه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حکایت دارد و پیام وحدت مسلمانان را در جهان نشر می دهد.

گروه اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ خطبه های نماز جمعه برخی مراکز استانها را در قالب یک بسته خبری به صورت خلاصه و فشرده در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

**اصفهان

امام جمعه اصفهان: آمریکا تا کنون برای نشان دادن حسن نیت خود به ملت ایران قدمی بر نداشته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:دولت آمریکا در اجرای برجام تا کنون قدمی برای نشان دادن حسن نیت خود به دولت و ملت ایران برنداشته است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات ما را حل نخواهد کرد، گفت: تجربه برجام و تجارب قبل و بعد از انقلاب به ما نشان می دهد که آمریکایی ها راستگو نبوده و به عهد و پیمان خود یایبند نیستند.

**ارومیه

امام جمعه ارومیه : مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر استبداد و تبعیض است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: 'مرگ بر آمریکا' شعار مرگ بر استبداد، تبعیض و بی غیرتی بوده و ریشه همه این ناهنجاری ها در اقدامات دولت آمریکا نهفته است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: شعار مرگ بر آمریکا مستند به آیات قرآن است چرا که خداوند متعال نیز به افراد و رژیم هایی نظیر آمریکا و ایادی آن، مرگ گفته است.

**یزد

امام جمعه یزد : نباید به آمریکایی ها خوشبین باشیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید به آمریکایی ها خوشبین باشیم، گفت: آنها هیچ وقت خوبی و آرامش ما را نمی خواهند بلکه همیشه در فکر توطئه و دسیسه علیه کشور ما بوده و هستند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمنی های استکبار جهانی همچنان ادامه دارد و هرگز نباید به آنها دلخوش باشیم.

**اردبیل

امام جمعه اردبیل : اجتماع 30 میلیون نفری اربعین نشانگر جاذبه بی نظیر امام حسین (ع) است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اجتماع 30میلیون نفری پیروان فرهنگ عاشورا در عراق در اربعین به عنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ از جاذبه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حکایت دارد.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود: تاکنون در هیچ نقطه کره زمین و در هیچ برهه ای از تاریخ چنین اجتماع عظیمی از جمعیت تشکیل نشده است و هیچ گروه فکری در دنیا نتوانسته مانند سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهر کربلا که مزار مطهر آن امام همام را در خود جای داده است چنین جاذبه ای قدرتمند داشته باشد.

**زاهدان

امام جمعه زاهدان : شعار مرگ برآمریکا راهبرد عجین شده با ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شعار مرگ بر آمریکا به عنوان تکلیف شرعی، راهبرد عجین شده با ملت ایران است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: اقدامات آمریکا و استکبار در مبارزه با تروریسم جدی نیست به طوری که دولتمردان غرب تروریسم را به 2 نوع تقسیم می کنند، نوع خوب آن که تضمین کننده منافع آنان است نظیر رژیم غاصب صهیونیستی و نوع بد آن حزب الله و حماس که برای دفاع از خود به مقابله با دشمنان می پردازند.

**کرج

نماینده ولی فقیه در البرز : حضور آمریکا در هر نقطه جهان منشا ناامنی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تشکر و قدردانی از حضور دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: امروز حضور آمریکا در هر نقطه از جهان منشاء جنگ و ناامنی است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود:رهبر معظم انقلاب دردیدار اخیر با دانشجویان و دانش آموزان موضوعات بسیار مهمی را ایراد فرمودند که اشاره به جنایت ها و بدعهدی های آمریکا از جمله این بیانات بود.

**شهرکرد

امام جمعه شهرکرد : استکبار ستیزی ملت ایران بواسطه بدعهدی آمریکاست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: استکبارستیزی ملت ایران دلایل متعددی دارد که جدیدترین آن بدعهدی آمریکا در مذاکرات برجام است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی (ه) این شهر با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند، استکبارستیزی ملت ایران دارای منطق است و القای شیادانه عده ای که مذاکره با آمریکا را بهانه ای برای تعامل با دنیا عنوان می کنند، بی مورد دانست.

**قزوین

امام جمعه قزوین : شعار مرگ برآمریکا اعلام انزجار از سیاست های استکباری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران اعلام انزجار و نفرت آنها از سیاست های ظالمانه و استکباری سران این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین، 13 آبان روز استکبارستیزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان انقلابی را گرامی داشت و افزود: در این روز، دنیا متوجه روحیه استکبار ستیزی مردم ما و اینکه آنان هیچ گاه دست از مبارزه با آمریکا برنمی دارند، شد.

**اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :اجتماع عظیم اربعین پیام وحدت مسلمانان را در جهان نشر می دهد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اجتماع مردمی و خودجوش اربعین سیدالشهدا(ع) حرکتی است که ضمن بیعت دوباره با سالار شهیدان، پیام وحدت و بصیرت مسلمانان را در جهان نشر می دهد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: فلسفه عاشورایی و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه عظیمی است که تا امروز باقیست و چراغ راه آزادگان جهان شده است.

**زنجان

امام جمعه زنجان : آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه زنجان گفت: همه افرادی که می اندیشند مشکلات اقتصادی ایران با بهبود رابطه با آمریکا برطرف می شود، باید خیانت های این کشور در مقابل جمهوری اسلامی را مطالعه کنند تا متوجه شوند آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: تمام اسناد و مدارکی که پس از تسخیر لانه جاسوسی کنار هم چیده و مرتب شد، مستندات آشکاری از خیانت های دولت مستکبر آمریکا در مقابل ایران محسوب می شود.

**بوشهر

امام جمعه بوشهر : اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی است زیرا در پیش رو گفت وگو می کند اما از پشت سر خنجر می زند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: تنها راه رهایی از تحریم های استکباری، مبارزه با شیطان بزرگ است زیرا برجام به دلیل عمل نکردن آمریکا و دیگر طرف های غربی به تعهداتشان، تاکنون در رفع تحریم ها موثر نبوده است.

**قم

امام جمعه موقت قم : نامزدهای انتخابات آمریکا نشان دادند این کشور بحران زده است

امام جمعه موقت قم گفت: سخنانی که نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ها بیان کردند به همگان نشان داد این کشور از درون دچار بحران جدی است که به سمت فروپاشی پیش می رود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به دشمنی تاریخی آمریکا با ملت های جهان و مردم ایران، بیان کرد: آنچه امروز از زبان نامزدهای ریاست جمهوری این کشور شنیده می شود، جای تعجب دارد و به خوبی بیانگر وجود بحران داخلی در آمریکاست.

**رشت

امام جمعه رشت : راهپیمایی 13 آبان نشان داد ملت ایران به ارزش های انقلاب وفادار است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: راهپیمایی پرشور مردم ایران اسلامی در یوم الله 13 آبان، نشان داد که این ملت به ارزش های انقلاب وفادار است.

آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: تا زنده ایم از دستاوردهای انقلاب حفاظت خواهیم کرد و با کسانی که می خواهند به انقلاب ما لطمه بزنند، مبارزه می کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14 آبان 1395، کد مطلب: 82294331، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
غیر قابل اعتماد بودن آمریکا یک حقیقت است. این حقیقت را با دو رویکرد می توان دید. اول رویکرد ارزشی که آمریکتا را شر مطلق می داند و دوم رویکرد شناختی که آمریکا را بواسطه معامله گری و تامین منافع خود، متمایل به تجاوزگری می بیند.
رویکرد اول بیشتر متمایل به فاصله گیری از ایالت متحده است. رویکرد دوم، تجویز گر نوعی کنش فعال در مقابل این کشور است.
فکر می کنم که ترکیب دو رویکرد بتواند ما را در برابر این هیولا مقاوم کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین