پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
امامان جمعه سراسرکشور در خطبه های این هفته تاکید کردند: انتخاب ترامپ بعنوان رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا تغییری درنوع نگرش ایران نسبت به این کشور نداشته و همچنان آن را به عنوان جرثومه فساد می شناسد.

شعارسال: نمایندگان ولی فقیه در استانها و امامان جمعه با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تغییری در سیاست های خیانتکارانه و جنایتکارانه آنان لحاظ نخواهدکرد، اظهارداشتند: دو حزب جمهوری خواه و دموکرات هر کدام روی کار باشند هر دو به دنبال ثروت و تصرف مراکز قدرت هستند.

آنان با بیان اینکه آمریکا کانون فساد، شرارت و خیانت بین المللی است،افزودند: در آینده نزدیک بیشتر می بینیم آمریکا بعنوان جرثومه فساد که یک روز در فکر کودتا و روزی در فکر سرنگونی انقلاب کشورهاست دارای چه ابعاد خیانتکارانه و جنایتکارانه ای است.

امامان جمعه همچنین بابیان اینکه اقتدار اسلام محمدی در گردهمایی اربعین حسینی برای جهانیان به نمایش گذاشته خواهد شد، اظهارداشتند: اجتماع 20 میلیون نفری برای نخستین بار در تاریخ بشریت در مراسم اربعین پارسال شکل گرفت.

آنان افزود: امسال نیز بالغ بر این تعداد متشکل از مسلمان و غیر مسلمان در این آئین معنوی حضور خواهند یافت.

خطیبان جمعه ایجاد تفرقه بین مسلمین را بزرگ ترین آرزوی دشمنان دانستند و از زائران خواستند تا از هرگونه بحث جناحی و شیعه و سنی و امثال این موارد در این مراسم با شکوه پرهیز کنند.

امامان جمعه همچنین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کردند

** کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا واقعیت های جامعه آمریکا را برملا کردند.

آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: وزیر امور خارجه آمریکا حرف های این دو نامزد را مایه شرم دانست.

وی گفت: فکر نکنید که آمریکا بهشت برین است زیرا اینگونه نیست و خودشان اعتراف کرده اند که سالی 35 هزار نفر در این کشور ترور شده و جان خود را از دست می دهند.

** شهرکرد

امام جمعه شهرکرد: فروپاشی آمریکا نزدیک است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انتخابات آمریکا یک رسوایی اخلاقی برای هر دو حزب این کشور بود؛ گفت: فروپاشی آمریکا نزدیک است.

 حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار کرد: براساس بیان کارشناسان با توجه به نتایج انتخابات آمریکا، این کشور به سمت فروپاشی حرکت کرده است.

وی افزود: دنیای استکبار و کاخ استبداد درحال متزلزل شدن است و نباید به این قدرت متکی بود.

امام جمعه شهرکرد گفت: ایران به عنوان یک کشور و دولت مستقل از بیگانگان، هیچ توجهی به پیروزی گروه ها و دولت های کشورهای دیگر ندارد و به قدرت درونی و مردمی و قدرت اقتصادی خود متکی است.

** بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتخاب ترامپ بعنوان رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا تغییری در نوع نگرش ایران نسبت به این کشور نداشته و همچنان آن را به عنوان جرثومه فساد می شناسیم.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، تغییری در سیاست های خیانتکارانه و جنایتکارانه آنان لحاظ نخواهد شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر یادآورشد: دو حزب جمهوری خواه و دموکرات هر کدام روی کار باشند هر دو به دنبال ثروت و تصرف مراکز قدرت هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا کانون فساد، شرارت و خیانت بین المللی است گفت: در آینده نزدیک بیشتر می بینیم آمریکا بعنوان جرثومه فساد که یک روز در فکر کودتا و روزی در فکر سرنگونی انقلاب کشورهاست دارای چه ابعاد خیانتکارانه و جنایتکارانه ای است.

وی در ارتباط با پیاده روی بزرگ اربعین نیز گفت: این پیاده روی بعنوان حرکتی حماسی و پیامی حسینی مطرح است.

** زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی و ستیز تمام عیار با اسلام و مسلمانان به ویژه با ایران اسلامی وجه مشترک 2 حزب سیاسی آمریکا است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان افزود: سیاست کلی آمریکا برخلاف اختلافات ظاهری احزاب سیاسی در آن، اسلام ستیزی و ایران ستیزی است و این یک واقعیت اثبات شده است.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید به آمریکا خوشبین بود، یادآور شد: خط مشی هر 2 حزب کلان سیاسی در آمریکا، استکباری، امپریالیستی و ضعیف کشی است.

حجت الاسلام خاتمی به واقعیت های آشکار شده در نتیجه مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اشاره و اظهار کرد: بنابر اعلام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، این کشور با بدهی 20تریلیون دلاری مقروض ترین کشور دنیاست و جامعه آمریکایی در شرایط حاضر دچار فقر و خشنونت داخلی و جنگ در خارج است.

** سمنان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دشمنی ها و سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران با تغییر رئیس جمهور آن کشور، کم نمی شود.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : آمریکا باید بداند تا زمانی که دست از شیطنت ها و دشمنی خود علیه ایران برندارد و به قول معروف آدم نشود شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران تمام شدنی نیست و تا ابد ادامه دارد.

وی با اشاره به تغییر لحن ترامپ رئیس جمهور منتخب مردم امریکا ، اظهار داشت : این فرد در زمان تبلیغات می گفت من رئیس جمهور شوم برجام را پاره می کنم که رهبری هم فرمودند ما هم آتش می زنیم، ولی هم اکنون شاهدیم که لحن آن تغییر کرده و حرف هایی را زده که عملی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در کشور کم رنگ شده و به این مساله توجه جدی نمی شود.

شاهچراغی ادامه داد : اسلام به کتابخوانی تاکید فراوان کرده و جوانان باید از ضرورت کتابخوانی آگاهی داشته باشند و مسئولان نیز باید راه کارهای جذب جوانان به کتابخوانی را شناسایی و به آنان ارایه کنند.

**اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این کشور را در نگاه جهانیان به سکه سیاه تبدیل کرد زیرا در جریان رقابت های تبلیغاتی بدترین تهمت ها توسط نامزدها مورد استفاده قرار گرفت و فساد و تباهی سیستم حاکم بر آمریکا افشا شد.

 آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نمازجمعه اردبیل افزود: در جریان انتخابات آمریکا فقر و تبعیض موجود در ایالات متحده به تصویر کشیده شد و نامزدها بی ادب، بی حیا و بی نزاکت شناخته شدند و از این رو آمریکا دیگر حق ندارد به بهانه دموکراسی به سایر کشورها لشگرکشی یا دخالت کند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: یکی از نکته های رقابت های انتخاباتی آنها استفاده مداوم هر 2 نامزد از برگه ایران بود که نشان می دهد جمهوری اسلامی در دنیا دارای وزن سیاسی ویژه ای است که هیچ یک از کشورهای جهان سوم از آن برخوردار نیستند.

** یاسوج

امام جمعه موقت یاسوج گفت: انتخاب «دونالدترامپ» به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا به عقیده بسیاری ازتحلیل گران سیاسی در کشورهای مختلف جهان تاثیر چندانی در تغییر استراتژی ها و سیاست های ذاتی این کشور نخواهد داشت.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: بسیاری از شعارها و موضع گیری های رئیس جمهور جدید آمریکا حتی در مناظرات تلویزیونی بیشتر مصرف انتخاباتی داشته است.

وی تصریح کرد که اعمال نفوذ و اجرای سیاست های آمریکا به صورت سیستمی و حول محور منافع اسرائیلی است.

امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: البته نظرات و تحلیل های کارشناسانه در داخل امریکا و بسیاری از کشورهای جهان نیز حکایت از دورانی سخت و همراه با افول منافع این کشور در دوران ریاست جمهوری «دونالدترامپ» است.

حجت الاسلام حسینی صدر برخی موضع گیری ها و شعارهای 2 نامزد دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا را در دوران تبلیغات انتخاباتی آنها یادآور شد و گفت: آنچه که در این مناظره ها و سخنرانی ها مشهود و ملموس بود، فساد و نارضایتی عمومی حاکم بر این کشور است.

وی تاکید کرد: این دوره از انتخابات امریکا نشان داد که سیستم حاکم بر این کشور سالم نیست.

** قم

امام جمعه موقت قم در واکنش به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: همه دنیا بدانند ایران آزاد، مستقل، مقتدر، سرنوشت، آرمان و ایده های خود را با جناح های سیاسی و دعواهای بچه گانه داخلی آمریکایی ها گره نزده و رفت و آمدها و جابجایی افراد در این کشور را مهم نمی دانیم.

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نمازجمعه قم در مصلای قدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل، درحوادث داخلی و بچه گانه آمریکایی ها نیز هیچگاه وارد نشده است.

وی همچنین گفت: سیاست آمریکا تعییر نکرده است این فرد جدید اگر می خواهد به فریادهای فروخفته مردم جهان و خود آمریکا جواب دهد باید پرونده این کشور را در فلسطین، عراق، افغانستان، یمن و ... ورق زده و تغییر دهد.

وی همچنین بااشاره به حماسه اربعین حسینی گفت: اربعین یک اجتماع پرشکوه انسانی، الهی و پشتوانه مظلومان عالم است و از تمام شرکت کننده ها و خدمت گزاران انها باید تقدیر کرد.

** بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا به واسطه زورگویی و قلدری، جایگاه خود را در عرصه بین ‌الملل و نزد ملت ها از دست داده است.

 آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهارداشت: انتخابات آمریکا و برگزیده شدن ترامپ به ریاست جمهوری این کشور برای ایران تفاوت نمی کند، زیرا نظامی فاسد بر آن کشور حاکم است.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا متفاوت بود ولی هنگام برگزیده شدن عملکرد مشابه و یکسانی دارند و با رفتن این فرد و آمدن فردی دیگر بر راس حکومت آمریکا نباید انتظار تغییر در ماهیت نظام سیاسی استکبار جهانی داشت.

 نماینده ولی فقیه درهرمزگان با اشاره به حمایت های آمریکا از داعش برای تأمین منافع خود ، گفت: روزی خواهد رسید که آمریکا برای حفظ منافع خود و عربستان سعودی برای از دست ندادن بیشتر آبروی خویش، این گروه تروریستی بی آبرو را رها می کنند.

وی میزان مطالعه کتاب را در جامعه بسیار پایین دانست و گفت: به یکباره نمی‌ توان کتابخوان شد بنابر این افراد از مطالعه کتاب‌ های با حجم کم آغاز کنند ، کسی که لذت مطالعه را بچشد هرگز کتابخوانی و مطالعه را رها نکرده و برای بهره گیری بیشتراز کتاب به کتابخانه‌ ها مراجعه می کند و جای تأسف دارد که سال هاست بر روی بسیاری از کتاب‌ های قفسه های کتابخانه‌ های عمومی گرد و غبار نشسته است.

** لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: چهره واقعی سیاستمداران آمریکا در انتخابات این کشور برای مردم مشخص شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با بیان این که در رقابت انتخاباتی آمریکا ناگفته های این کشور بازگو شد، افزود: نامزدهای انتخاباتی آمریکا ثابت کردند که ادعای دموکراسی و حقوق بشر در این کشور دروغ است و چهره های فاسد اخلاقی و مالی برای مردم روشن شد.

وی اجتماع عظیم شیعیان جهان در اربعین حسینی را نشان دهنده قدرت و عظمت مسلمانان دانست و گفت: اربعین در فرهنگ تشیع به امام حسین(ع) اختصاص دارد.

وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی در بخشی دیگری از خطبه ها گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه ترویج پیدا کند و به عنوان یک اصل شناخته شود.

**زاهدان:

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: گروه های حقوق بشر در آمریکا بیش از پنج هزار و 500 تخلف انتخاباتی را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری این کشور ثبت کردند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این دوره آمریکا به راحتی مساله تقلب در انتخابات را مطرح می کردند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: صد ها آمریکایی نسبت به سیاست ها و مواضع 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تظاهرات گسترده ای در گوشه و کنار این کشور به راه انداختند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: طبق نظر سنجی ها 80 درصد مردم آمریکا اعلام کردند که هیچ انتظاری از این 2 نامزد ریاست جمهوری ندارند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان همچنین با اشاره به ایام اربعین امام حسین(ع) گفت: اربعین در فرهنگ تشیع از عظمت ویژه ای برخوردار است به طوری که این مراسم هر سال بهتر از سالهای گذشته برگزار می شود.

** رشت

امام جمعه موقت شهر رشت گفت: در بیان انتقادات و مخالفت ها از دولت، نباید از مرز انصاف خارج شویم.

حجت الاسلام اسماعیل پور رضا در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت با بیان این مطلب اظهار داشت: در این مسیر، باید عملکردها مورد قضاوت قرار گیرد نه اینکه به اشخاص توجه شود.

وی ادامه داد: اصل، وحدت است و بیان ضعف ها به تنهایی، دور از انصاف است.

حجت الاسلام پوررضا در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری در کشور آمریکا افزود: دولت آمریکا هنوز روحیه استکباری دارد و امروز خوشحالیم که اتحادیه اروپا متوجه بسیاری از موضوعات شده است.

**ساری

 حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه اجتماع 20 میلیون نفری برای نخستین بار در تاریخ بشریت در مراسم اربعین پارسال شکل گرفت ، افزود : امسال بالغ بر این تعداد متشکل از مسلمان و غیر مسلمان در این آئین معنوی حضور خواهند یافت.

مسئول فرهنگی - آموزشی ستاد اربعین مازندران ، ایجاد تفرقه بین مسلمین را بزرگ ترین آرزوی دشمنانان دانست و از زائران خواست تا از هرگونه بحث جناحی و شیعه و سنی و امثال این موارد در این مراسم با شکوه پرهیز کنند.

خطیب جمعه ساری احیای عاشورا و اربعین حسینی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد : با پیروی از این فرهنگ ، همواره در مقابل دسایس گوناگون دشمنان پیروز خواهیم شد

** بیرجند

امام جمعه بیرجند مرکز خراسان جنوبی گفت: همه مسئولان دولتی و قوای سه گانه باید رفتار مناسبی با منتقدان خود داشته باشند و آنها را تحقیر نکنند و از طرفی باید انتقادها نیز منصفانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام حسین (ع) بیرجند افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، تخریب و تحقیر منتقدان خلاف تدبیر و حکمت است.

وی اضافه کرد: انتقادها باید طوری باشد که اعتماد عمومی را از کسانی که مشغول به کار هستند سلب نکند و تذکر دادن ها نیز نباید به گونه ای باشد که موجب بی اعتمادی عمومی در جامعه شود.

وی با گرامیداشت 24 آبان ماه روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار نیز گفت: کتاب دوست و رفیق ماست نباید از آن فاصله گرفته شود زیرا کتبا اندیشه انسان را بالا می برد و کتاب نیز محصول اندیشه انسانی است.

وی همچنین به بحث انتخابات رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: در این انتخابات فردی سرمایه دار که وضعیت زندگی اش آشکار است انتخاب شد، آسیب آن را نیز مردم آمریکا خواهند دید البته در مجموع مساله، دموکرات و جمهوری خواه فرقی نمی کند.

** بجنورد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: چهره بزک شده و همچنین حقایق باطنی آمریکا در جریان مناظره و برگزاری انتخابات آشکار شد و به همین علت نمی توان به این کشور اعتماد کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته بجنورد با بیان اینکه بسیاری از تحلیل گران دنیا فکر نمی کردند چنین نتیجه ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقم بخورد، خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر، آمریکایی ها خودشان را رسوا کردند.

وی تصریح کرد: ناامنی و بی اعتمادی آمریکایی ها نسبت به خودشان در این انتخابات برای ما نشانی بود که متوجه باشیم برخلاف آن هایی که می خواهند آمریکا را خوب جلوه دهند چه جهنم سوزانی در این کشور وجود داشته و پشت پرده این رسوایی ها هم چه چیزهای دیگری است.

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن راهپمایی بزرگ اربعین حسینی،سیر خروشان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را نشات گرفته به عشق امامت و ولایت دانست و افزود: بیش از 1400 سال است که مراسم اربعین گرامی داشته می شود و علت برپایی آن هم کرامات امام حسین(ع) است.

** اصفهان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور، آبروی خود را برد.

 آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، فساد همدیگر را برملا کردند.

وی اضافه کرد: انحراف و فساد نتیجه دور شدن از خداست و امیدواریم همانطور که آمریکایی ها خود آبروی خود را بردند، خدا نیز آبروی آنها را ببرد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: آنها جنایتکارانی هستند که در همه کشورهای اسلامی مشغول جنایت هستند البته ما کاری با آنها نداریم اما آنها دشمن ما هستند و ما نیز با دشمنانمان دشمن هستیم.

وی اظهار کرد: سالانه 33 هزار نفر در امریکا با اسلحه کشته می شوند، همچنین 42 میلیون نفر از جمعیت این کشور از فقر می نالند.

طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به روز کتابخوانی گفت: مساله کتاب و کتابخوانی در کشور ما ضعیف است.

وی با بیان اینکه کتابخوانی و علم آموزی یک واجب دینی است، اضافه کرد: برای یک ملت، حقارتی بزرگ است که مردمش با کتاب و کتابخوانی سرو کار نداشته باشند.

** اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: برجام توافقی بین المللی محسوب می شود و بدعهدی آمریکا در اجرای این توافق نامه نشان از سلطه گری و قانون گریزی این کشور است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: آمریکا در طول تاریخ کارنامه درخشانی نداشته و همواره با بدعهدی در توافقنامه های بین المللی همانند بیانیه الجزایر با وجود عمل کردن ایران به تعهدات و آزاد سازی گروگان ها، ماهیت استکباری خود را برای مردم جهان و کشور آشکار ساخت.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک بیان کرد: مردم استان مرکزی و شهرستان اراک باید همگام با مردم سراسر کشور و با حضور در مساجد، حسینیه ها و راهپیمایی باشکوه و بین المللی اربعین سرور و سالار شهدا امام حسین(ع) حماسه دیگری را در سطح منطقه و جهان بیافرینند و به جهانیان نشان دهند شیعه و اسلام زنده است.

** مشهد

امام جمعه مشهد گفت: حرکت و پیاده روی چند ده میلیونی زائران اربعین حسینی به سوی کربلا نمادی از قیام حضرت امام حسین (ع) علیه جهالت و ضلالت است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) افزود: حرکت زائران اربعین برای درک بهتر زیارت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی همچنین گفت: برای ما فرقی نمی کند در آمریکا چه کسی بر سر کار باشد زیرا آنان هیچگاه از دشمنی، عناد و عداوت با ما دست بر نمی دارند بطوریکه دولت اوباما افزایش تحریم علیه ایران بعد از برجام را از افتخارات خود می شمرد و دولت جدید هم از همان ابتدا رجز می خواند که برجام را پاره می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21آبان1395، کدخبر: 82303717: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین