پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اظهارات ابلهانه و غیرواقعی ترامپ در تریبون رسمی سازمان ملل، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بداند، دنیا امروز فهمیده که با دخالت‌های نابجا، کشورش رو به سقوط است.

شعارسال: حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان ابلهانه و غیرواقعی ترامپ از تریبون رسمی سازمان ملل اظهار کرد: امروز منفورترین شخص روی زمین از نگاه ما ایرانیان رئیس‌جمهور آمریکا است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هنوز سخن تاریخی امام(ره) را از یاد نبرده است که آمریکا نمی‌تواند و نخواهد توانست که هیچ غلطی بکند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در یمن، لبنان، عراق و سوریه جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را داده‌اند و عصبانیت آنان ازجمله رئیس‌جمهور آمریکا هم از همین امر است.

وی عنوان کرد: آمریکا و هم‌دستانش نتوانستند کشورهای مقاومت را زیر سیطره خود بگیرند و سرمایه‌گذاری‌های آنان نقش بر آب‌شده چراکه جبهه مقاومت راه خود را پیداکرده است و اجازه دست‌درازی به آنان را نخواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز دنیا فهمیده که آمریکا با این دخالت‌های نابجایش رو به سقوط است و هرچه بیشتر پیش می‌رود، بیش‌تر در باتلاق فرو می‌رود.

نقض برجام آبروی بین‌الملل و اعتماد جهانی را از بین خواهد برد

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مراسم نیروی انتظامی، اظهار کرد: برجام باید دوطرفه باشد و هر دو طرف، مفاد برجام را رعایت کنند.

وی افزود: اگر قرار بر اجرای یک‌طرفه برجام باشد، این امر بازیچه دست ابرقدرت شدن است.

وی عنوان کرد: مسئولان بدانند باید روی پای خود بایستند و به عصای پوچ دشمن تکیه نکنند چراکه وقتی خود پای رفتن داریم نباید به عصای پوچ دشمن اعتماد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: این اخطار از سوی رهبری از ابتدای مذاکره برجام داده شد که این قرارداد جوری تنظیم نشود که دشمن از آن سوءاستفاده کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: نقض برجام آبروریزی در دنیا است که اعتماد بین‌الملل نسبت به قراردادها را از بین خواهد برد.

وی همچنین بابیان اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی به سبب اینکه درملأعام و در منظر مردم قرار می‌گیرد، گفت: نیروی انتظامی باید در کنار رفتار قاطعانه، اخلاق و احترام به شهروندان را نیز حفظ کند.

شورای شهر بجنورد زودتر برای شهرداری بی‌حساب‌وکتاب کاری کند

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به آغاز دهه محرم، اظهار کرد: محرم نامی آشنا برای ملت ایران اسلامی است و با تمام وجود ما عجین شده، چراکه کشور، نظام و مملکت ما عاشورایی و ولایی است و باارزش‌های عاشورا زندگی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه انقلاب ما روحش الهام گرفته از عاشورا است، تصریح کرد: باید در خانه‌ها، دیوار، کوچه، خیابان و فضای شهر ما نشانه‌های سوگواری و عزاداری دیده شود.

وی گفت: گاهی در بعضی مراسم‌ها و مناسبت‌ها پیش می‌آید که امروز بنر و نوشته‌ای نصب می‌کنند و روز بعد عده‌ای دیگر آن را برمی‌دارند.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه شهری که شهردار ندارد، حساب‌وکتاب هم ندارد، نسبت به این مسئله اظهار گلایه کرد و افزود: شورای شهر بجنورد بجنبد و زودتر برای این مسئله کاری کند.

وی خطاب به مسئولان شهری تأکید کرد: بگذارید نشانه‌های عزاداری و علائم محرم در مرکز استان جلوه کند، بنابراین مسئولان دقت و مردم همت کنند تا فضای شهر و محله عاشورایی شود.

دفاع مقدس بازخوانی عاشورا است

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول محرم، عنوان کرد: دفاع مقدس بازخوانی عاشورا و بازنگری آن درزمانی دیگر است.

وی افزود: امام حسین(ع) اسلام ناب را در کربلا به دنیا معرفی کرد و اگر کار بزرگ امام حسین(ع) نبود، زحمات پیامبر(ص) از دست می‌رفت.

وی با تأکید بر اینکه هرچه داریم از مکتب امام حسین(ع) است، اظهار کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس با بهره‌گیری از مکتب عاشورایی توانستند دشمن را ذلیلانه از خاک کشور بیرون کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خطاب به مداحان و مبلغان ایام محرم تأکید کرد در سخنرانی‌های خود مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برای مردم تبیین کنند و مانع گسترش حرف‌های عوام‌فریبانه در جامعه شوند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: در جامعه اسلامی هم باید به یتیمان و فقیران رسید و هم حج و جهاد را به‌جای آورد و هم امربه‌معروف و نهی از منکر را گسترش داد و هم عزاداری و سوگواری برای امام حسین(ع) را برای حفظ ارزش‌های عاشورا پررنگ کرد.

وی تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند با این‌گونه حرف‌ها محرم را از ما بگیرند، اصل اسلام را نشانه گرفته‌اند که باید حواس جمع باشد.

وی با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: باید با بازخوانی این اهداف، محبوب‌های امام حسین(ع) را بشناسیم و آن را به دیگران نیز بشناسانیم.

امام‌جمعه بجنورد اظهار کرد: دنیا بداند اساس قیام امام حسین(ع) امربر معروف و نهی از منکر استوار است و نیز ولایت ولی عادل که از دیگر اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31شهریور1396، کدخبر: 4094451: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین