پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر دوشنبه در نشست همکاری حوزه و آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهار کرد: همکاری و اتصال دو دستگاه حوزه و آموزش‌وپرورش با یکدیگر خروجی‌های خوبی که تربیت انسان‌های فرهیخته در جامعه است، به وجود می‌آورد.
شعارسال: حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: امروزه حوزه و آموزش‌وپرورش به یکدیگر نیاز دارند و هر چه این پیوند بین دو دستگاه بیشتر شود سبب تقویت تربیت اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به هفته تربیت اسلامی و التقاء دو شهید باهنر و رجایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه این دو شهید بنیان‌گذار امور تربیتی در آموزش‌وپرورش بودند می‌توان از اقدامات مؤثر آنان درزمینهٔ تربیت اسلامی و تقویت مسائل تربیتی بهره برد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: باید از این دستاورد شهیدان انقلاب اسلامی استفاده و در این زمینه با ارائه راهکارها برای پیوند و تقویت هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن و عترت تلاش شود.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه دانش آموزان و نسل جوان سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند، گفت: دو دستگاه حوزه و آموزش‌وپرورش باید با همکاری و همفکری ازلحاظ تفکر، انسان‌ها را غنی‌سازی کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی عنوان کرد: در این زمینه باید به اصل موضوع و تأثیرگذار بودن اقدامات بر دانش آموزان متمرکز شد و از مسائل تشریفاتی پرهیز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه رفتار معلم در کلاس درس درزمینهٔ تربیتی دانش آموزان بسیار تأثیرگذار است، بنابراین باید موردتوجه قرارداد.

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی را در دانش آموزان نهادینه کند و تقویت سبک زندگی اسلامی را جدی بگیریم، گفت: امروزه دشمنان به دنبال گرفتن هویت نسل جوان ما هستند که با وحدت و همکاری این دو حوزه می‌توان از برنامه‌ریزی‌های دشمن پیشگیری کرد.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه متأسفانه امروزه خانواده‌ها دانش آموزان را علم‌زده بار می‌آورند که این‌یک آسیب است، افزود: علم زمانی مفیداست که در کنار ایمان، تعهد و تقوا باشد.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: تربیت فرزندان باید به‌گونه‌ای باشد که به‌طرف سبک زندگی دینی و خداباوری سوق یابند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918983 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
قبول بفرمایید که اگر ساختار این همکاری ها هم بوجود بیاید، حوزه توان ارایه محتوای لازم برای کار موثر را ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین