پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: باید دانشمندان، نخبگان و فرهیختگان جامعه درصدد طراحی سبک زندگی اسلامی باشند تا بتوانیم این الگوها را به مردم منتقل کنیم.

شعارسال: استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: باید دانشمندان، نخبگان و فرهیختگان جامعه درصدد طراحی سبک زندگی اسلامی باشند تا بتوانیم این الگوها را به مردم منتقل کنیم.

 دکتر محمدرضا خباز در همایش هم اندیشی سبک زندگی که در دانشگاه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت:برگزاری چنین همایش هایی باید در استان به طور مستمر تداوم پیدا کند تا فرهیختگان و دانشجویان برای بالندگی آن گام های موثری را بردارند.

وی افزود: موضوع سبک زندگی برای نخستین بار توسط مقام معظم رهبری در این استان مطرح شد بنابراین باید به این مسئله به طور ویژه نگاه شود و از این فرصت به خوبی استفاده کینم و تجربیات خود را در اختیار استان ها قرار دهیم.

دکتر خباز تصریح کرد:موضوع سبک زندگی با برگزاری جلسات و نشست های عادی به سرانجام مقصود نمی رسد بلکه باید به تدریج رخ دهد و در رفتار و اعمال مدیران و دست اندرکاران مشاهده شود.

وی با تاکید بر این که باید نسل جدید را با مباحث سبک زندگی آشنا کنیم، خاطرنشان کرد:این آشنایی در گام نخست باید در روش زندگی خودمان هویدا شود و اگر در این مسیر مدیران با روش های پسندیده، سعه صدر و حوصله با مردم رفتار کنند، مردم نیز از آنان الگو خواهند گرفت.

خباز تصریح کرد:تلاش مستمر مدیران را می طلبد تا سبک زندگی اسلامی را که مورد پسند مردم نیز هست، در جامعه الگوسازی و نهادینه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این همایش گفت:باید آموزش سبک زندگی را به نسل های آینده در دستور کار خود قرار دهیم و این آموزش ها باید راهکارهای سبک زندگی و شیوه های زندگی ایرانی و اسلامی را در جامعه عملیاتی و اجرایی کند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد:سبک زندگی دارای محتوایی است که حسن فاعلی و مفعولی داشته و نباید در زندگی تجملاتی خلاصه شود بلکه باید دنبال هدف شناسی و راهکارهای عملیاتی بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار : 23آبان 97 ، کد خبر: 775837،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین