پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از سنجش رایگان نوآموزان بدو ورود به دبستان عشایری خراسان شمالی خبر داد.

شعار سالبراتعلیحاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری طرح سنجش و پایش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: آموزش و پرورش خراسان شمالی آمادگی صد در صدی جهت انجام سنجش نوآموزان خراسان شمالی را دارد.

وی در ادامه با اشاره به سنجش 17376 نفر از نوآموزان در سال گذشته افزود: بنا بر پیش بینی های صورت گرفته امسال با افزایش 497 نفری در نوآموزان ورود به کلاس اول ابتدایی روبرو هستیم.

حاتمی با اشاره به تعداد پایگاه های سنجش مستقر در خراسان شمالی بیان داشت: 11 پایگاه مستقر به صورت ثابت و 1 پایگاه به صورت سیار در خراسان شمالی فرآیندهای سنجش نوآموزان بدو ورود را انجام می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به همکاری های دانشگاه های علوم پزشکی در اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود دبستان افزود: تمام نوآموزان بدو ورود خراسان شمالی بایستی در طرح سنجش شرکت نمایند و تا اجازه ثبت نام در مدارس به دانش آموزان داده شود.

حاتمی زمان اجرای این طرح را از 16 خرداد تا پایان مرداد ماه اعلام کرد و هزینه سنجش این طرح را برای هر فرد 20 هزار تومان اعلام کرد که با 40 درصد افزایش نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: در سال جاری با توجه به اتصال سامانه های سنجش وسناد، به محض ثبت نام نوآموزان در مدارس اسامی این افراد برای انجام طرح سنجش به پایگاه ها ارسال شده و با توجه به زمان تعیین شده خانواده ها بایستی به همراه نوآموزان در محل پایگاه انجام طرح سنجش حضور یابند.

رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه این نشست خبری با اشاره به تحصیل1149 نفر در مدارس استثنائی خراسان شمالی افزود:از میان 17873 نفر که مشمول طرح سنجش در سال تحصیلی جاری می شوند تعداد 8493 نفر دختر و 9380 نفر را پسران تشکیل می دهند.

وی درباره سنجش دانش آموزان علاقمند به جهش تحصیلی در سال گذشته گفت: از میان 72 نفر از دانش آموزان برای ارزیابی جهش تحصیلی به مراکز سنجش مراجعه نمودند که 30 نفر مجوز جهش تحصیلی را دریافت کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۹۰۸، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین