پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
وزیر آموزش و پرورش به منظور افتتاح چند پروژه آموزشی و شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی صبح امروز وارد بجنورد شد.

شعار سال: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به اتفاق هیئت همراه، پنجشنبه 23 مهر به منظور افتتاح ۴۱ طرح آموزشی و شرکت در جلسه شورای اداری استان و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی وارد بجنورد شد.

وی پس از ورود به بجنورد با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش سپس با حضور در هنرستان فنی امام خمینی(ره) بزرگترین پروژه آموزشی این استان را افتتاح کرد.

همزمان با افتتاح و بهره برداری این هنرستان ۴۰ پروژه آموزشی دیگر این استان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بر اساس برنامه های اعلام شده، دیدار با فرهنگیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیرآموزش و پرورش به خراسان شمالی است.

مرتضی رئیسی معاون عمرانی و علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز صبح امروز همراه با وزیر آموزش و پرورش وارد بجنورد شدند.

استاندار خراسان شمالی، ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،مدیرکل آموزش و پرورش و شماری از مسئولان استانی در مراسم استقبال و افتتاحیه پروژه های آموزشی فانی را همراهی می کنند.

همچنین قرار است امروز زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در شهرستان اسفراین با خانواده فرهنگی جانباخته حادثه منا دیدار کند.

استان خراسان شمالی با جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر، ۱۶۵ هزار دانش آموز دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941365 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین