پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
ابوالفضل جنتی سراب گفت: در مقططع ابتدایی با توجه به افزایش یک پایه با کمبود فضای آموزشی روبرو شده ایم واز کانکس و بخش از نمازخانه استفاده کردیم و در صورت نیاز از ساختمان دهیاری ها نیز استفاده می شود.
شعارسال: ابوالفضل جنتی سراب مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در نشست شورای آموزش و پرورش گعت:در سوم مهر ماه امسال19 هزار دانش آموز در بیش از 300 آموزشگاه ساماندهی شدند .اما متاسفانه این تعداد آموزشگاه پاسخگوی نیاز ما نیست.

وی ادامه داد:افزایش یک پایه در مقطع ابتدایی باعث ایجاد مشکلات شد و اجبارا برای تامین کلاس از کانکس و بخشی از نمازخانه بهره گرفتیم.و در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی به دلیل کمبود از ساختمان دهیاری ها استفاده کنیم.

جنتی افزود:در برخی از روستاها مثل کوشکی ترکمن و یوموک همچنان مشکل داریم و در شهر پیش قلعه فضای آموزشی مازاد داریم.

وی در خصوص ساختمان اداری نیز گفت:این ساختمان جوابگوی نیروی انسانی نیست و ساختمان برخی از خدمات استیجاری است و ماهانه حداقل مبلغی بین 5 تا 7 میلیون تومان اجاره می دهیم.و امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها ساختمان جدید سریعا به بهره برداری برسد.

جنتی خاطر نشان کرد:برای کاهش هزینه ها آموزشکده کشاورزی به درون شهر انتقال یافت و آشپزخانه متمرکزی برای تمامی خوابگاه ها در نظر گرفته شد.

در این جلسه مصوب شد که شهریه مدارس هیئت امنایی 10 درصد افزایش یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1395، کدخبر: 913345، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین