پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه استان های شمالی قطب کشاورزی هستند گفت: تنها یک آموزشکده کشاورزی در شمال فعالیت دارد

شعارسال:مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه استان های شمالی قطب کشاورزی هستند گفت: تنها یک آموزشکده کشاورزی در شمال فعالیت دارد.

هادی ناطقی راد ظهر پنجشنبه در گردهمایی تحقق تفاهم نامه فیمابین دانشگاه فنی و حرفه ای و معاون آموزش متوسطه اموزش و پرورش که در دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) برگزارشد با بیان اینکه دغدغه اصلی مدیران را اشتغال دانست و تاکید کرد: رکن اصلی شعار سال سال های اخیر محور اقتصادی و اشتغال است ولی در مدیریت و اجرای آن نتوانستیم به جایگاه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی بر توسعه کمی و کیفی در دوره های تحصیلی فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت: در سال جاری برای نخستین بار ۳۰۰ رشته محل و ۱۱ رشته جدیددر دوره کارشناسی افزوده شده است.

ناطقی راد بر ارتقای رشته های تحصیلی تاکید کرد و افزود: استان های شمالی قطب کشاورزی هستند ولی تنها یک آموزشکده وجود دارد که باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در کشورهای پیشرفته دانشکده و هنرستان ها در جوار بخش صنعت، خدمات و کشاورزی قرار دارند که دانشجویان با این مراکز ارتباط خوبی دارند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی بر آموزش مهارت از دوران ابتدایی و هدایت آن ها به این رشته ها تاکید کرد و گفت: باید این فرهنگ در جامعه ما شکل بگیرد که توانمندی و پیشرفت فرد تنها حفظ کردن دروس نیست بلکه فرد می تواند در حوزه مهارتی نیز رشد پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدخبر: 4395908، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
کشاورزی در شمال شبیه طلا ارزش داره! واقعا نمیدونم اینا چرا دارن با خودشون این کارو میکنن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین