پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۱۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۶ هزار نفر از افرادی که ترک تحصیل کرده بودند به کلاس درس و عرصه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند.

شعار سال: مهرزاد حمیدی ظهر پنجشنبه در نشست مشترک مدیران کل آموزش و پرورش قطب چهار و پنج کشور که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، گلستان، سمنان، مازندران، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار‌ داشت: از مهم‌ترین افتخارات آموزش و پرورش در سه سال گذشته در سطح کشور این است که 76 هزار نفر از افرادی که ترک تحصیل کردند به کلاس درس و عرصه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و مراکز پوشش پیش‌دبستانی از 38 درصد به 58 درصد گسترش یافته است.

وی با اشاره به مزیت اجرای طرح خرید خدمات آموزشی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر توسعه عدالت آموزشی تاکید ویژه شده ‌و اجرای طرح خرید خدمات آموزشی که بیشترین مطابقت را با تعداد بالای دانش آموختگان و وضعیت اجتماعی و فرهنگی کشور دارد، در تحقق اصول سند بنیادین موثر است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری اجرای مسابقات ورزشی با محوریت مدارس افزود: این مسابقات در راستای توسعه عدالت ورزشی، سلامت و بهداشت برگزار می‌شود و براساس اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی شاهد تحقق این مهم هستیم.

حمیدی افزود: طرح خرید خدمات آموزشی با توجه به وضعیت اقتصادی و مالی فعلی طرحی نوآورانه است که در مورد آن اطلاع رسانی کاملی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق و توسعه عدالت آموزشی در وزارت آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه عدالت در آوزش عالی کشور نیز می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 15 مهر 1395، کد مطلب: 1206218:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین