پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
صبح امروز و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد.

شعارسال: صبح روز شنبه زنگ مهر و مقاومت در مدارس خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش آموزان سراسر استان نواخته شد.

بر اساس این گزارش، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت فاطمه الزهرا (س) شیروان اظهار کرد: آموزش‌وپرورش وظیفه دارد نسل پرسشگر تربیت کند و مسئولان هم باید انتقادپذیر باشند.

صالحی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید بر تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان و ارتقای سطح مهارت و گسترش دوره‌های فنی و حرفه‌ای در مدارس تأکید دارد.

گفتنی است، مجید قدمی معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور نیز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت فاطمه الزهرا (س) شیروان حضور داشت و در این مراسم پیام وزیر را قرائت کرد.

در سال تحصیلی جاری ۱۷هزار و ۸۶۵ دانش‌آموز کلاس اولی خراسان شمالی وارد مدرسه شدند و همچنین ۱۵هزار نوآموز نیز دوره پیش‌دبستان را آغاز کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 4095199: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین